[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (SEIZOEN 2)

Reactiescore
1.697
@Candiu kan jij de organisatie voortaan weer op je nemen?

want dit kunnen we niet laten vergaan omwille van een spellijder?
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
ik geef grif toe dat er een aantal dingen gebeurd zijn buiten tw om dat dit helaas niet bovenaan mijn To Do-lijstje stond (heel wat deelnemers hebben dit probleem ook merk ik :d ). Ik neem dan ook alle verantwoordelijkheid mbt. het compleet verzaken vd. contest op mij. Als ik morgen de uitslag niet gepost heb mogen jullie me op dag 1 beulen bij wvw. :biggrin:
 
Reactiescore
1.532
ik geef grif toe dat er een aantal dingen gebeurd zijn buiten tw om dat dit helaas niet bovenaan mijn To Do-lijstje stond (heel wat deelnemers hebben dit probleem ook merk ik :d ). Ik neem dan ook alle verantwoordelijkheid mbt. het compleet verzaken vd. contest op mij. Als ik morgen de uitslag niet gepost heb mogen jullie me op dag 1 beulen bij wvw. :biggrin:
niet zo piepen over je teen combino bvd jeetje man we zijn toch geen kleine kinderen meer gelieve die uitslag zsm online dit is je LUST EN JE LEVEN COMBINO JA!?!?!?
 
Reactiescore
1.286
ik geef grif toe dat er een aantal dingen gebeurd zijn buiten tw om dat dit helaas niet bovenaan mijn To Do-lijstje stond (heel wat deelnemers hebben dit probleem ook merk ik :d ). Ik neem dan ook alle verantwoordelijkheid mbt. het compleet verzaken vd. contest op mij. Als ik morgen de uitslag niet gepost heb mogen jullie me op dag 1 beulen bij wvw. :biggrin:
Waarom beulen als je waarschijnlijk gewoon lynch dag 1 bent?
 
Reactiescore
1.037
We zouden ook kunnen zeggen dat we een openbare excel maken waarin eenieder z'n eigen uitslagen in kan vullen, dan hoeft Combino enkel maar te kijken welk nummer bij welk land hoort
 
Reactiescore
1.014
149D87ED-DBA4-4349-9DEF-B1BEA7EC1ED5.png
we komen er niet meer uit..
 
Reactiescore
1.286
Verdomme combino, ik zit al uren te f5en. Vooruit met de geit.
 

Deleted User - 487976997

Guest
@Candiu wellicht kun jij seizoen drie opstarten? Qua tijd duurt dit seizoen immers al langer dan het eerste seizoen :biggrin:
 
Reactiescore
1.804
laat combino gerust ondankbare ettertjes
 
Reactiescore
1.014
Bovenaan