[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest 2021

Reactiescore
1.014
Mijn liefdes serenade in het spaans werd niet geaccepteerd....
Als het thema is dat er “love” in de titel moet staan, dan is daar toch alles duidelijk aan? ;)
 
Reactiescore
1.279
Als het thema is dat er “love” in de titel moet staan, dan is daar toch alles duidelijk aan? ;)
Ik zag enkel het thema love niet dat het ook in de titel moest zitten.

Dus volgens jou regels mag lovely day wel, maar een liefdesserenade zonder het woordje love in de titel niet.
das krom.
lovely day bijv is letterlijk vertaald prachtige dag. en dat liedje gaat letterlijk enkel over dat. het heeft dus niks met het thema te maken.
maar bonn.
 
Reactiescore
1.014
Ronde 8

Holaatjes liefdevolle deelnemers!

Ronde 7 is afgesloten en Ronde 8 mag weer starten! Oordeel/klaag/praat/filosofeer gerust (verder) over de uitslag van Ronde 7 in het discussietopic ;-)

Ronde 8 wordt een thema ronde! <3

Alle nummers zijn welkom, maar het woordje “Love” moet in de titel van het liedje zitten.

Het is toevallig ;-) morgen Valentijnsdag, dus om in het thema te blijven is dit het liefdevolle tintje aan een nieuwe TSCronde.


Stuur je liedje in voor woensdag 17 februari 12:00. Wees op tijd als jij dat ene liedje wilt insturen!
Bekijk bijlage 26853

zie groene tekst ;-)
 
Reactiescore
1.735
Ik zag enkel het thema love niet dat het ook in de titel moest zitten.

Dus volgens jou regels mag lovely day wel, maar een liefdesserenade zonder het woordje love in de titel niet.
das krom.
lovely day bijv is letterlijk vertaald prachtige dag. en dat liedje gaat letterlijk enkel over dat. het heeft dus niks met het thema te maken.
maar bonn.

Daarom sla ik deze over.
 
Reactiescore
1.498
Ik zag enkel het thema love niet dat het ook in de titel moest zitten.

Dus volgens jou regels mag lovely day wel, maar een liefdesserenade zonder het woordje love in de titel niet.
das krom.
lovely day bijv is letterlijk vertaald prachtige dag. en dat liedje gaat letterlijk enkel over dat. het heeft dus niks met het thema te maken.
maar bonn.
Zo moeilijk is lezen toch niet?
 
Reactiescore
1.804
Ik zag enkel het thema love niet dat het ook in de titel moest zitten.

Dus volgens jou regels mag lovely day wel, maar een liefdesserenade zonder het woordje love in de titel niet.
das krom.
lovely day bijv is letterlijk vertaald prachtige dag. en dat liedje gaat letterlijk enkel over dat. het heeft dus niks met het thema te maken.
maar bonn.
jezus wat ben jij een vermoeiend manneke?
 
Reactiescore
1.804
Ah kijk de tweeling uit twee verschillende moeders. Gelijk weer paraat om gezamenlijk een mes in mijn rug te steken.
wellicht krijg je minder dolken in je rug als je niet zo moeilijk doet over alles waarvoor iemand tijd en moeite doet om dit in elkaar te flansen zodat jij je matige nummerkes kan insturen?
 
Reactiescore
1.279
wellicht krijg je minder dolken in je rug als je niet zo moeilijk doet over alles waarvoor iemand tijd en moeite doet om dit in elkaar te flansen zodat jij je matige nummerkes kan insturen?
Och jeetje wat een vijhandigheid.
Voelt het goed simon?
Ten kosten van anderen populair doen?
 
Reactiescore
1.804
Och jeetje wat een vijhandigheid.
Voelt het goed simon?
Ten kosten van anderen populair doen?
wat ga jij hier mijn RL naam gebruiken? :redface:
maar goed ga vooral verder in het volledig afbreken van dingen waar andere mensen moeite in steken:redface:
 
Reactiescore
1.279
wat ga jij hier mijn RL naam gebruiken? :redface:
maar goed ga vooral verder in het volledig afbreken van dingen waar andere mensen moeite in steken:redface:
Wat een hypocrisie.

Juist opbouwende kritiek is er voor het verbeteren van eea. Ik weet dat jij enkel kan afbreken, maar ik stond juist voor candiu op de bres eerder rondom combino zijn coupe. Lijkt me dan niet meer dan terecht dat ik ook opbouwemd kritisch ben wanneer het er toe doet.

Maar ga zo door simeco... jaag iedereen maar weg. Nonkel ben je al kwijt en mij zo ook wie is de volgende?
 
Reactiescore
1.804
Wat een hypocrisie.

Juist opbouwende kritiek is er voor het verbeteren van eea. Ik weet dat jij enkel kan afbreken, maar ik stond juist voor candiu op de bres eerder rondom combino zijn coupe. Lijkt me dan niet meer dan terecht dat ik ook opbouwemd kritisch ben wanneer het er toe doet.

Maar ga zo door simeco... jaag iedereen maar weg. Nonkel ben je al kwijt en mij zo ook wie is de volgende?
nee je doet bewust moeilijk over een futiliteit, enkel en alleen om reactie te krijgen en te provoceren.

je moest je schamen maar gelukkig doet je mamaake dat wellicht al genoeg voor je
 
Reactiescore
1.014
Nemen de bovenstaande mensen het voortaan weer over in het discussietopic?

Speellijstje Ronde 8

klik hier
14fdefd2dec424b44882d55372643ca6.gif
deadline inleveren: woe 24-2 voor 16:00u
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan