TSC seizoen 6

Reactiescore
52
Gegroet beste vrinden

Na lang wachten is het er eindelijk, TSC seizoen 6!
Ik zal met af en toe hulp van @Dr. Hannibal Lecter dit seizoen hosten. :cool2:

Wie graag wilt mee doen kan in dit topicske zijn naam zetten en een nummer insturen tegen vrijdag 24/3
Je moet dus een nummer insturen (prive naar mij) van het thema dat steeds elke ronde wordt gegeven.
Eventuele vragen mag je ook naar mij sturen :) .

Dit seizoen zal zoals gewoonlijk 10 rondes duren.
Elke ronde krijg je een week tijd om in te sturen en dan nog eens een week om te stemmen. (2weken/ronde)

Dus zo snel mogelijk inschrijven op dit topic en nummer insturen ( Kapoentje#8081 , als je echt niet via discord kan communiceren is het ook goed om hier prive te sturen ) !!
Het eerste thema: Alternative

PS: moest je enkele leuke ideeën hebben voor thema's, dan mag je deze ook altijd sturen in mijn dm's!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
rob

maar ik ga geen muziek inzenden in een muziekstijl die ik kk slecht vind noch ga ik een lijst luisteren hiervan?
 
Reactiescore
1.037
rob

maar ik ga geen muziek inzenden in een muziekstijl die ik kk slecht vind noch ga ik een lijst luisteren hiervan?
Laat je fantasie de vrije loop maatje! Het is bijvoorbeeld ook best alternatief om een rapnummer in te zenden dat niet in het Nederlands, Frans of Engels is!

1. Kapoentje
2. Rob.
3. Dr. Hannibal Lecter
 
Reactiescore
52
rob

maar ik ga geen muziek inzenden in een muziekstijl die ik kk slecht vind noch ga ik een lijst luisteren hiervan?
Er zullen vast wel wat thema's bijzitten dat je leuk gaat vinden!
1 keertje en thema dat je wat minder ligt kan geen kwaad ;) maar fijn dat je mee doet!
 
Reactiescore
155
1. Kapoentje
2. Rob.
3. Dr. Hannibal Lecter
4. Anthraxxol
5. Mali

Is het hier dat ik moet zijn om diepgaande gesprekken over muziek te vinden ?
 
Reactiescore
1.014
1.Kapoentje
2. Rob.
3. Dr. Hannibal Lecter
4. Anthraxxol
5. Mali
6. DenDuvel
7. Candiu
 
Reactiescore
1.037
Bijna gelukt, als jullie het lijstje erboven ook ff copy pasten is het overzicht wat makkelijker te houden!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
waar blijft het lijstje
 
Bovenaan