Troll klachten aan TW

Reactiescore
3.576
Dat gebeurd in RL ook vrij vaak? :p
Ik zie de creepy twist niet.

Ik heb zo ook een relatie met Jokersbrain, enkel zal hij dit ontkennen omdat hij wat heeft met Artificial, wat hij ook ontkent ...

Insinueert de COMMUNITY MANAGER VAN TIRBALWARS nu dat ik een slet ben??? @Duckje ik zie graag Poo zijn of haar ontslag en een flinke schadevergoeding van 1 miljoen pp. Om het 'verlies' te compenseren wil ik voor een dikke salaris ook zijn functie overnemen als teletubbie woordvoerder van innogames ofzo,.. Denk er gerust even overna maar niet te lang, Grepolis toonde ook al reeds concrete interesse!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hier vallen zoveel gemene grappen bij te maken. Maar ik ben lief en doe het niet

Jawel doe

Insinueert de COMMUNITY MANAGER VAN TIRBALWARS nu dat ik een slet ben??? @Duckje ik zie graag Poo zijn of haar ontslag en een flinke schadevergoeding van 1 miljoen pp. Om het 'verlies' te compenseren wil ik voor een dikke salaris ook zijn functie overnemen als teletubbie woordvoerder van innogames ofzo,.. Denk er gerust even overna maar niet te lang, Grepolis toonde ook al reeds concrete interesse!

Ga erheen dan zijn wij van je af <3
 

DeletedUser68954

Guest
Insinueert de COMMUNITY MANAGER VAN TIRBALWARS nu dat ik een slet ben??? @Duckje ik zie graag Poo zijn of haar ontslag en een flinke schadevergoeding van 1 miljoen pp. Om het 'verlies' te compenseren wil ik voor een dikke salaris ook zijn functie overnemen als teletubbie woordvoerder van innogames ofzo,.. Denk er gerust even overna maar niet te lang, Grepolis toonde ook al reeds concrete interesse!
Jij weet goed wat je wil
 
Reactiescore
3.576
Wilt ge daarmee zeggen dat ge mijn kandidatuur om Poo te vervangen steunt? Want zonder politieke connecties in de wereld zoals deze vandaag is zal ik het nooit op eigen kracht kunnen behalen. Dus ik heb mensen zoals jij met enorm hoge functies nodig om mij erbinnen te krijgen en Poo buiten :s
 
Reactiescore
123
Wilt ge daarmee zeggen dat ge mijn kandidatuur om Poo te vervangen steunt? Want zonder politieke connecties in de wereld zoals deze vandaag is zal ik het nooit op eigen kracht kunnen behalen. Dus ik heb mensen zoals jij met enorm hoge functies nodig om mij erbinnen te krijgen en Poo buiten :s

Hoge functie heb ik maar 1x in de week als ik op een barkruk zit.
Nog hogere functie heb ik op zondag dan neem ik de lift naar de 13de verdieping naar me oma.

Is dit hoog genoeg voor jou :D
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hoge functie heb ik maar 1x in de week als ik op een barkruk zit.
Nog hogere functie heb ik op zondag dan neem ik de lift naar de 13de verdieping naar me oma.

Is dit hoog genoeg voor jou :D

Omg mods hebben een leven? :eek:
 

Deleted User - 487871837

Guest
Nou dat valt wel mee :(

Waarom denk je dat ik zoveel hier zit :p
 
Reactiescore
123
hahahaha zal wel mee vallen , gaat het je goed af in game?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Nouja ik heb geen front meer en veel te internen dus de motivatie is ver te zoeken hahaha
 
Reactiescore
123
internen is saai das waar ... hou zelf meer van actie heerlijk aanvallen :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Speel jij eigenlijk?

Ja, al m'n off vergald op stacks van NS om m'n stammies wat te helpen. Moet wat he :p
 
Reactiescore
123
niet erg actief beetje op w52 maar te laat begonnen dus ben erg klein :(
 
Bovenaan