troepen

DeletedUser32994

Guest
En troepen zegt alles?

Even ter informatie, diegenen die tegen de 1200 LC of hoger zitten zijn geen solo spelers. Dat zijn accounts waar ze minstens met 2 of 3 (waarschijnlijk dag & nacht) op farmen om zulke aantallen te bekomen.
Misschien noemen jullie dat pro, ik alvast niet lol.

Ik vind het best grappig nochtans, mensen die zich pro noemen maar wel elke wereld een ander account aanmaken uit de vrees dat spelers weten wie zij zijn en hun dus meteen aanvallen.

Gast wie ben jij..? Ik en mijn co zijn alle twee meestal pas na 3 uur thuis en gaan uiterlijk slapen om 12/1 uur ofzo. Wij hebben een lange tijd het meeste LC gehad (weet niet of dat nu nog zo is, tegen de grens aan van 2000lc:)D)) Terwijl wij lang niet zoveel online zijn als al die andere. Dus het is ook gewoon onzin.

Maar er zijn inderdaad ook accounts die met een heel 'team' spelen zoals die gast ownage4you ofzo die speelt met tig spelers op een account (weet niet welke) maar inderdaad dan is het geen prestatie meer nee
 

DeletedUser47829

Guest
haha dus jij denkt dat dat niet verstandig is :)
Dit nou precies een voorbeeld van een verschil tussen een topspeler en een beginneling ;)
De ene gaat ah rushen en de andere niet ;)

20-15 is Atm hoog genoeg dan boerderij lekker uppen en opslag dan pas hoeve..
 

DeletedUser

Guest
haha dus jij denkt dat dat niet verstandig is :)
Dit nou precies een voorbeeld van een verschil tussen een topspeler en een beginneling ;)
De ene gaat ah rushen en de andere niet ;)

dat laat maar lullen sloeg niet op jou , maar op ice (maar ik begreep zijn post schijnbaar verkeerd).

20-21 is hoog zat je moet kijken naar kosten per level uppen, tijd die het kost om te bouwen en wat het per dag oplevert aan extra bijltjes.

en ik denk dat 22 je t.o.v. 21 en zelfs t.o.v. 20 niet dusdanig meer voordeel brengt in deze fase van het spel.

en we zijn verre van ah rushers en al helemaal geen beginners en ook behoorlijk arrogant, maar ach elke gek zijn gebrek;)

20-15 is Atm hoog genoeg dan boerderij lekker uppen en opslag dan pas hoeve..
yeps ook mijn idee mooie levels en b.v. level 16 stal t.o.v. level 15v stal levert je 17lc extra op per dag tegen 6uur bouwtijd. dus rendement voor nu is negatief als je die upt. leuk voor de puntjes maar meer ook niet:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47551

Guest
ik fatality, wij zijn defnoobs he, 12 defdorpen en 1 off dorp (en binnen 10 min weer een defdorp erbij :D)
 
Bovenaan