troepen

DeletedUser17745

Guest
ik heb een vraagje over de troepen dat je het best in een aanvals/verdedigingsdorp kunt zetten. Wat vinden jullie van deze opstelling:

> verdedigingsdorp:
2559 speer :speer:
2000 zwaardt :zwaard:
8000 boog :boog:
1000 verkenners :verkenner:
1000 zware :zwaar:

> aanvalsdorp:
260 rammen :ram:
800 BB :bboog:
2000 lichte C :licht:
10 katapulten (of 50) :catapult:
8000 boogschutters :boog:
rest bijl :bijl:

zijn dit goede opstellingen? Of hebben jullie betere suggesties?
 

DeletedUser17745

Guest
nochthans die speler die mij die beginopstelling haf, zij dat 260:ram: hetzelfde effect hebben als 400 dus veroinderstelde ik dat het de hele muiur afbreekte :p
 

DeletedUser

Guest
^^ Dat komt dan omdat de rammen de bevolking innemen waardoor er minder bijl en lc gemaakt kan worden :) De schade aan de troepen word dan minder en dan worden de rammen sneller uitgeschakelt. Ook raad ik je BB aan in je aanval ;)
 

DeletedUser17745

Guest
Ok bedankt en wat heb je allemaal nodig in je verdeiging? Kan je dat eventjes zegegn. Ik doe nu altijd :speer: :zwaard: :boog: :zwaar: maar meer niet. Moet ik nog iets erbij doen? En van wat moet ik er het meest hebben... kun je het eventjes zeggen? Moeten geen juiste verhoudigngen zijn hoor, alleen maar richtwaarden.
 

DeletedUser

Guest
Doe geen ZC in je def dorp :) Later als je meer dorpen hebt kun je beter een paar ZC dorpen hebben daar zit dan alleen ZC in xD
 

DeletedUser

Guest
In een defence dorp vind ik dit wel leuk:
'Dit is wel speciaal :)'
8000 :speer:
2000 :zwaar:

Attack:

8000 :bijl:
2500 :licht:
250 :bboog:
Rest :ram:
 

DeletedUser

Guest
met alleen speer ga je het niet redden, ik zou 1k zc inruilen voor zwaard en ook wat speer inruilen voor zwaard
 

DeletedUser

Guest
6700 :bijl:
1 :verkenner: (werkt altijd bijna xD)
2500:licht:
500:bboog:
300 :ram:
10 :catapult:

7000:speer:
7000:zwaard:
3000:boog:
500 :zwaar:

Ik hou liever van dit:

Verdedeging:

3500:speer:
3500:zwaard:
2000:zwaar:


Aanval:

2000:licht:
300:ram:
de rest :bijl:

Je zit op iemand anders commentaar te geven ?
2000 lc vind ik veel te weinig ...
2000 zc in een normaal defense dorp is ook veel te veel ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Aanval:
7000:bijl:
2600:licht:
500:bboog:
200:ram:

:) Def dorp is bij mij niet zeker ik veranderd ie steeds ^^

ik doe ook zo, maar ik werk met aparte verdedigingsdorpen en ondersteuningsdorpen...

in verdedigingsdorpen dan speer, zwaard en boog en ondersteunigsdorpen vol met :zwaar: want die lopen lekker snel. Goed? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Haha wat een noobs.
Ik ga niet alles precies hier aan jullie uitleggen maar het moet ongeveer zo.

Att

3k:licht:
7k:bijl:
300:ram:

Als je BB maakt dan maakt dit plaats in LC maar, bouw niet in alle dorpen BB aangezien het zeer weini gebruikt wordt.


Een traditioneel def dorp heeft overwegend een verhouding tussen speer en zwaard slechts, sommige dorpen ZC (alleen voor os). Mischien ook een leuk tactiekje om rammen te bouwen voor fakes. Ik ben zelf ook wel een groot fan van boog maar mijn preciese verhouding in defense houd ik geheim.
 

DeletedUser

Guest
Ik doe dan altijd 300 ram 200 kata´s. Niet in elk aanvalsdorp alleen in dorpen waar ik rammen en kata´s doe doe ik altijd deze aantallen.
 

DeletedUser

Guest
Kata's niet in elk attack dorp zetten, bij overnemen heb je er niks aan alleen als je een bepaald dorp wilt vernietigen of een handicap wilt geven
 
Bovenaan