troepen weg, recruiten bij

DeletedUser

Guest
ik kan 5 sperenvechters maken. als ik die weg stuur naar een missie kan opnieuw 5 spelers maken, maar wat als ze terug keren? dan heb ik meer speren dan ik er kan maken?
 

DeletedUser

Guest
dat aantal wat je kunt maken geldt alleen voor het aantal grondstoffen wat je eraan uit kunt geven, dus je hebt genoeg grondstoffen voor 5 speer (+die andere 5 maakt 10 lijkt mij)
 

DeletedUser

Guest
Je kan zoveel speer maken als je wilt. (uiteindelijk zul je in een (uitgebouwd) verdedigingsdorp ook rond de 9000 speer en zwaard hebben.)
Het gaat om het volgende:
-Je moet ruimte hebben in je boerderij (heb je dat niet, dan moet je deze upgrade)
-Je moet grondstoffen hebben om ze te recruteren
-En tot slot kost het natuurlijk tijd voordat je ze kan gebruiken.

Verder kunje met die speren het beste verdedigen. (het zijn verdedigingsunits)
In het begin kun je ze echte ook gebruiken dorpen om je heen te farmen (grondstoffen te jatten) maar daarvoor zou ik als ik jou was wel minimaal rond de 20 speer sturen omdat ze anders snel sterven.

Tot slot geef ik je mee dat als je ze wegstuurd (en ze dus niet in je dorp zijn op dat moment) blijven ze wel mee tellen. Ook als je er een andere speler mee ondersteund blijven ze deel maken van jou dorp. Pas als ze sterven heb je weer de ruimte terug.
 
Bovenaan