troepen ontslaan???

DeletedUser

Guest
hyhy,

Ik verschoot me net een ongeluk toen ontdekte dat je nu ook al troepen kan ontslaan.

men twee vragen zijn dus :

- wat is het nu hiervan :O (snap ik toch niet )

- krijg je gs in de plaats als je troepen ontslaat?

groeten
ichfertig
 

DeletedUser56218

Guest
Het ontslaan van troepen is een nieuwe functie die vandaag gelanceerd is met Spelversie 8.4. Wanneer je plots te weinig plaats zou hebben in je boerderij of de verkeerde troepen gebouwd hebt, dan kan je ze via deze functie ontslaan. Als Vakantie Vervanger kan je echter geen troepen ontslaan.

Je krijgt geen grondstoffen terug voor het ontslaan van troepen, en het ontslaan neemt tijd in beslag.
 

DeletedUser

Guest
Het ontslaan van troepen is een nieuwe functie die vandaag gelanceerd is met Spelversie 8.4. Wanneer je plots te weinig plaats zou hebben in je boerderij of de verkeerde troepen gebouwd hebt, dan kan je ze via deze functie ontslaan. Als Vakantie Vervanger kan je echter geen troepen ontslaan.

Je krijgt geen grondstoffen terug voor het ontslaan van troepen, en het ontslaan neemt tijd in beslag.

Nutteloos toch?
Laat ze dood lopen dan ^-^
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.789
Nee. Zeer zinvol. Er is op de meeste werelden een fake-limiet ingesteld. Dit betekent dat je voor een dorp dat 10k punten groot is, minimaal 200 troepen aan bevolking moet sturen. Soms heb je 70 speer staan ofzo, waar je vanaf moet, en staat de rest uit als ondersteuning. Daar kon je eerder alleen vanaf, als je eerst 130 speer terugtrok en dan dumpte. Nu kun je dus meteen ontslaan.
 

DeletedUser57892

Guest
Als je een recruiting's fout hebt gemaakt over 500 dorpen bijvoorbeeld, wat iedereen persoon ooit eens overkomt. Dan kan je dat simpel herstellen met massa ontslaan. In plaats van 500 dorpen langs gaan en ergens een dump dorp instellen. Het word er gewoon een stuk realistischer van.
 

DeletedUser

Guest
Als je een recruiting's fout hebt gemaakt over 500 dorpen bijvoorbeeld, wat iedereen persoon ooit eens overkomt. Dan kan je dat simpel herstellen met massa ontslaan. In plaats van 500 dorpen langs gaan en ergens een dump dorp instellen. Het word er gewoon een stuk realistischer van.

Als je het realistisch wil kijken staat je boerderij daarna ook nog vol want zijn ontslagen maar niet dood.
Dus dan zijn het werklozen die in je dorp zitten... Tenzij je ze ontslaat en ze je dorp uit stuurt maar dat mag niet volgens de rechten van de mens ^-^

Als je ze dumpt sterven ze eervol ;o

En waarom gwn niet dumpen heb je nog wat ODA puntjes bij ;D
Het neemt ind tijd maar dan moet je maar niet missen ^-^
(mss ga ik over dit wel anders denken als ik eens zo'n fout maak)
 

DeletedUser

Guest
Nee. Zeer zinvol. Er is op de meeste werelden een fake-limiet ingesteld. Dit betekent dat je voor een dorp dat 10k punten groot is, minimaal 200 troepen aan bevolking moet sturen. Soms heb je 70 speer staan ofzo, waar je vanaf moet, en staat de rest uit als ondersteuning. Daar kon je eerder alleen vanaf, als je eerst 130 speer terugtrok en dan dumpte. Nu kun je dus meteen ontslaan.

74 speer alleen al duurt 43 minuten.
 

DeletedUser

Guest
Looool enige keer dat ik moet dumpen is om edels te maken, met ontslaan mag ik langer wachten dan als ik zou dumpen.

/Dump it is
 

DeletedUser

Guest
Troepen ontslaan :'). Waarom wordt alles zo makkelijk gemaakt; Account Manager, GS-verhogingen, Troepen ontslaan... Ga es wat moeite doen man.
 

DeletedUser62889

Guest
Nee. Zeer zinvol. Er is op de meeste werelden een fake-limiet ingesteld. Dit betekent dat je voor een dorp dat 10k punten groot is, minimaal 200 troepen aan bevolking moet sturen. Soms heb je 70 speer staan ofzo, waar je vanaf moet, en staat de rest uit als ondersteuning. Daar kon je eerder alleen vanaf, als je eerst 130 speer terugtrok en dan dumpte. Nu kun je dus meteen ontslaan.

True, maar het duurt alsnog wel +/- 37 minuten om bijvoorbeeld 200 bijl te ontslaan.
Op de niet-fake werelden is deze nieuwe inbreng dan niet echt van hoge waarde.
 

DeletedUser61055

Guest
Idd, zeer zinvol, als ik dumps uitvoer moeten die uit meer dan 160 burgers fzo bestaan en dan moet ik altijd extra troepen dumpen, M.A.W. het is handig & nuttig!
 
Bovenaan