% troepen bij edel

DeletedUser5599

Guest
hoeveel % van je meegestuurde troepen moeten blijven leven als er een edel bij zit??
 

DeletedUser

Guest
Bij 2 nobels is het weer andere.:p en bij 3 nobels bla bla..:p alleen ik zou niet weten waarom je 2+ nobels in 1 aanval zou doen maarja. Tenzij je ze wilt dumpen ofzo
 

DeletedUser

Guest
Klopt ook niet helemaal..

Ik stuurde 1 edel mee bij een aanvalslegertje van 7000bijl, 3000lc, 300rammen en er was amper 20% dood, maar mijn edel was ook dood.

Dus is dat nog 50% ?? Ligt ook nog aan je geluk.


Met vriendelijke groeten,
Mike Vanhove
 

DeletedUser

Guest
Klopt ook niet helemaal..

Ik stuurde 1 edel mee bij een aanvalslegertje van 7000bijl, 3000lc, 300rammen en er was amper 20% dood, maar mijn edel was ook dood.

Dus is dat nog 50% ?? Ligt ook nog aan je geluk.


Met vriendelijke groeten,
Mike Vanhove



Ligt dit niet aan het aantal boerderijplaatsen?
 

DeletedUser

Guest
Klopt ook niet helemaal..

Ik stuurde 1 edel mee bij een aanvalslegertje van 7000bijl, 3000lc, 300rammen en er was amper 20% dood, maar mijn edel was ook dood.

Dus is dat nog 50% ?? Ligt ook nog aan je geluk.


Met vriendelijke groeten,
Mike Vanhove

Bij mij ook zo iets, stuk van veegleger + edel dood (max 25% dood) en edel eraan! Allemaal mooi in theorie xD
 

DeletedUser

Guest
Het gaat om die bijl! Als daar de helft van dood is gegaan, is ook je edel dood.
(Dat leid ik iig af van wat hier is gezegd en wat van mijn eigen kennis :p)

Maar je moet gewoon zorgen dat er helemaal geen defence meer instaat wanneer de edels aankomen.
 

DeletedUser

Guest
Nog nooit gehoord van ondersteuning
Volgens je verkenners stonden er misschien geen troepen in, je valt aan met edels en blijkt dat er dan wel troepen in stonden!
 

DeletedUser

Guest
Voor de zekerheid ga je juist alle dorpen van die speler verkennen, of toch die het dichtst in de buurt zijn! Anders zijn fakes beter!
 

DeletedUser

Guest
Voor de zekerheid? Waarom in hemelsnaam :s Jij geeft een speler dan juist de kans om er os in te zetten...

En waarom zijn fakes beter dan :confused:

Ik snap je even echt niet hoor... Maar dat zal wel aan mij liggen, zoals altijd.
 

DeletedUser

Guest
Dit komt omdat je je edel laat meevechten. Staat volgens mij bij hulp op het forum:

Aanvallen met de Edelman
Als je één of meerdere Edelmannen hebt geproduceerd, kun je beginnen met het overnemen van dorpen. Zorg ervoor dat je leger al het leger in een ander dorp gedood heeft alvorens je de Edelman meestuurt. De Edelman zelf is namelijk heel zwak en zal ongetwijfeld sterven als hij moet vechten. Zodra het dorp leeg is kun je de Edelman sturen, stuur hem nooit alleen maar stuur altijd ongeveer 500 eenheden mee. Een Edelman die alleen gestuurd wordt kan namelijk makkelijk sterven, zelfs als het vijandelijk dorp leeg is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
151
Zoals sommige hebben gezegt gaat de edelman dood als 50% van de troepen doodgaan.
Dit is zo op het gevechtssysteem van W1.

Bij het gevechtssysteem van W2 is het zo dat er aparte groepen zijn. Edelman hoort bij infantrie, dus als 50% van de infantrie doodgaat, gaat de edelman ook.

Nu nog uitzoeken welk gevechtssysteem op jouw wereld actief is.
 

DeletedUser

Guest
Het is ieder zijn zaak hoe je het beste edelt volgens jezelf! Daar heb ik niets over te zeggen, maar ik doe het met grotere spelers met fakes bij!
 
Bovenaan