- Reactiescore
- 0
Je zou eens naar je cookie settings kunnen kijken en vaststellen dat je je browser toestaat om cookies op te slaan van een derde partij op tribalwars domeinen (zou de exacte settings thuis even na kunnen kijken voor je)Bekijk bijlage 32657
Jammer ... leek me een mooi script, geprobeerd in Chrome en in Edge
[*.]tribalwars.nl:443
Dit is verwacht, dit is onderdeel van het stukje authenticatie, dat alleen jij, en de mensen waarmee jij de info deelt, bij die info kan komen.Werd net geattendeerd dat dit script de tekst in mijn profiel aanpast, is dit bekend.
waarom zou je je eigen dorpen willen taggen?Kan je op een of andere manier je eigen dorpen taggen als DEF? Mijn dorpen worden namelijk altijd bij onbekend gezet
Ik dacht dat je met deze addon ook kon zien of de dorpen van je stamgenoten/vrienden OFF of DEF waren? (indien ze u ingesteld hebben uiteraardwaarom zou je je eigen dorpen willen taggen?
Dit is om vijanden hun dorpen te markeren, waarom zou je dat van stamgenoten willen zien?Ik dacht dat je met deze addon ook kon zien of de dorpen van je stamgenoten/vrienden OFF of DEF waren? (indien ze u ingesteld hebben uiteraard
Zodat je een aanvalsplan kan maken...Dit is om vijanden hun dorpen te markeren, waarom zou je dat van stamgenoten willen zien?
Daarvoor doe je een inventaris bij je stamgenoten?Zodat je een aanvalsplan kan maken...