Tribalwars werkt niet

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Mijn Tribalwars heeft het opeens begeven. Ik heb het op verschillende browsers geprobeert, maar hij werkt nergens. Op Opera krijg ik de onderstaande waarschuwing. Heb al m'n privegegevens al verwijderd met de instellingen maar dat heeft het probleem ook niet opgelost. Iemand die hier misschien meer weet? :)

Tribalwrskapot.jpg
 

DeletedUser10982

Guest
ik denk dat je tribalwars.jpg file kapot is, moet je even een nieuwe downloaden. is niet zo moeilijk, vind je wel op google.

zodra je dat hebt gedaan zet je het in de map van de browser en dan zou ie weer moeten werken.
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat je tribalwars.jpg file kapot is, moet je even een nieuwe downloaden. is niet zo moeilijk, vind je wel op google.

zodra je dat hebt gedaan zet je het in de map van de browser en dan zou ie weer moeten werken.

Wat is dit nou weer voor onzin?
 

DeletedUser20781

Guest
ik denk dat je tribalwars.jpg file kapot is, moet je even een nieuwe downloaden. is niet zo moeilijk, vind je wel op google.

zodra je dat hebt gedaan zet je het in de map van de browser en dan zou ie weer moeten werken.

Als je er geen verstand van hebt reageer dan niet.



Verder heb ik hier ook geregeld last van, dat zomaar 5 à 10 min tribalwars.nl niet online is ofzo.. Verder werken anders sites wel naar behoren.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Hij werkt weer ja, opeens opende hij de pagina weer :)
 
Bovenaan