Tribalwars Wereld 5 Meeting 2: Winter Edition!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Project 5: Winter edition!

Beste W5-spelers


Daar zijn we weer. De eerste meeting is nog niet koud of we komen al met een tweede meeting op de proppen. Zowel naast als op de meeting werd al gesproken over een 2e meeting. De locatie die we nu hebben in Hengstdijk - De vogel - nodigt simpelweg uit om nogmaals zo'n geslaagde meeting te gaan organiseren.
Laat ik duidelijk zijn. We moeten hem nog organiseren. Het enige wat nu zeker is, is dat er een 2e meeting komt en dat de locatie terug in Hengstdijk zal zijn. Normaliter terug een weekendje en we hopen dat de prijzen enigszins terug hetzelfde zullen zijn.

De exacte datum en dergelijke wordt natuurlijk nog meegedeeld, maar we hopen terug op een vol kot.
Vorige meeting hoopten we aan de 50 te geraken en hebben dit ook bereikt. We twijfelen er niet aan dat deze meeting een nog groter succes zal worden en moeten we dus een limiet gaan plaatsen op het aantal personen.

Max. 60 Genodigden
Max. 60 Slaapplaatsen


De meeting wordt zoals gezegd 1 weekend. ( Zaterdag & zondag )

Laat jullie stemmetjes hier maar al eens horen ofdat jullie er al zin in hebben. We hopen binnen een maandje jullie al een datum te kunnen voorschotelen!

Met vriendelijke groet,
Warre (Lil-John) & Astrid (Acracakarbra)
Project 5 bestuursleden
 

DeletedUser

Guest
Update 1.0: Het team bestaat uit:

  • Warre: ( Lil-John/ThePlague )
  • Astrid: ( Acracakarbra )
  • Jan: ( Misterieus )
  • Anneke: ( Charlemagne )
  • Linda: ( A team )
  • Tim: ( Jerkiller/Nonkel Jos )
  • Rinaldo: ( Clintjuh/Katschip )
  • Para-Grenadier

Deze personen zullen dus nogmaals zorgen voor het goed verlopen van de meeting. Nagenoeg helemaal hetzelfde team dus.


Update 2.0:


Zoals we beloofd hadden kunnen we jullie een datum voorschotelen.
We proberen er een 5-6 maanden tussen te krijgen tussen de 2 meetings aangezien we niet om de 3 maanden een meeting willen gaan organiseren. ;) Geeft ons te weinig tijd om alles op punt te stellen.

We hebben nog geen bevestiging van de locatie, maar verwachten wel dat de datum zeker nog vrij is. Untill further notice de datum van de 2e W5-meeting, de winter edition, zal in het weekend van 29 & 30 Januari 2011 plaats vinden.

Aangezien we hopen dat er terug wat bekende gezichten komen zal deze meeting dus ook niet volledig gericht zijn op het kennismaken en het "bijpraten" met elkaar. Deze keer gaan we voor een reeks leuke activiteiten. Wat die activiteiten zijn gaan wij op zijn geheel niet prijsgeven.

Locatie is, zoals al vermeld geweest is, terug dezelfde.


Prijzen en dergelijke meer komen ook natuurlijk hier nog eens vermeld, alsook rekeningnummer en the "how to do it" op vlak van inschrijven.


Kom je al zeker? Dan zie ik graag even hier je reactie in dit topic!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nieuwe Update

Hierbij aanvullende informatie voor de meeting.

Uiterste inschrijfdatum: 1 december 2010
Uiterste betaaldatum: 1 januari 2011

De kosten zullen gelijk zijn aan de vorige keer, namelijk

Niet blijven slapen: 25 euro per persoon
Blijven slapen: 30 euro per persoon

Het drinken zal weer op eigen kosten zijn en zal wederom met muntjes worden gedaan. Hierbij zal frisdrank en bier weer 50 cent kosten en wijn wederom 75 cent.

Na de inschrijving is betaling ook meteen al mogelijk, dit is dezelfde rekening als vorige keer;

rekeningnummer 751724688 tnv Mw A M Wolters
IBANcode NL17INGB0751724688
BIC code INGBNL2A
Hierbij in de notities dan je ingame naam vermelden.
Daarmee is je aanmelding definitief geworden

Zoals al eerder is aangegeven zullen er maximaal 60 personen kunnen komen naar de meeting, of deze nu wel of niet blijven slapen. Mochten we snel aan dit aantal leden komen, dan zal dit meteen gemeld worden hier op het forum.

Vriendelijke groet,

Het projectteam W5 meeting
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Inschrijven kan door THEPLAGUE INGAME OF LIL-JOHN OP AF aan te schrijven met onderstaande vermelding:


Naam:
Echte naam:
Leeftijd:
Blijven slapen ja/nee:


Hartelijk dank!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Laat weten wanneer deze winter editie is en ik ga het regelen :p

Ik laat me namelijk niet 2 keer een meeting door mijn neus boren ;)
 

DeletedUser

Guest
met een datum ben ik al in ieder geval veel meer ;)
nu hoop ik dat ik ook is kan komen :p

zo kan ik para onder zijn voeten geven als hij iets misdoe xD
 

DeletedUser22454

Guest
Wij zullen ook weer van de partij zijn,dan kan jasper warre weer wakker houden :p

dus bijdeze zou ik graag weer 2 reserveringen willen doen,als dat al mogelijk is :)

Groet Rob:cool:
 

DeletedUser

Guest
Zelfde regels gelden als op vorige meeting hé. Dit keer met fouillering. ;)
 

DeletedUser22454

Guest
uhh warre,tim is geen vrouw hoor...toch :eek:

maar goed,je hebt wel gelijk ;)

laten we het erop houden dat ook deze meeting zeer zeker geslaagd zal zijn :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan