TribalWars Weekblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser57186

Guest
Waarom is er in #175 weer niks gepost over ons :(
( en nee ik ga het niet doen )

Hmmm, eens zien wat rukurt daar op zou antwoorden:

Je zou blij moeten zijn dat iemand schrijft. Door hem komt er in ieder geval nog ooit een artikeltje.
Hij is nog altijd productiever dan jij, wat jou geen recht van spreken geeft.



Blijf maar lekker in die waan jongen. Waar jij je arrogantie vandaan haalt is me echt een raadsel, omdat die zo zwaar misplaatst is..:eek::eek:

Omdat het zwaar misplaats is? Ik heb gezegd dat hij geen reet zou doen en na 2 weken al weg zou zijn. + dat hij ook met uitvluchten zal komen en zoals je kunt zien heb ik gelijk gehad.
Dus zo misplaats is het niet he.

Jij denkt gewoon dat je alles weet en je kunt niet luisteren naar anderen. Je denkt weer dat je alles weet en ziet mij maar als een arrogante nummer 1 kwal die arrogant doet.

Ik weet dat je een grote jongen bent op het serieus vrij forum hoor. Maar op "Politiek & Propaganda" bak je er niks van. Net zoals jij op iedereen commentaar had op wereld 24 terwijl jij daar niet verder kwam dan 500 puntjes. Wat ik totaal niet erg vind maar dan moet je gewoon niet zo afkomen als een mislukte betweter die alleen maar denkt dat hij zelf gelijk heeft en niet kan luisteren naar de anderen.

Ik reageer te minsten nog op de inhoud van je post, jij zegt altijd het zelfde.

Dus ik vraag me af wie hier in de waan zit en de arrogante jongen is.
 

DeletedUser24056

Guest
Hmmm, eens zien wat rukurt daar op zou antwoorden:
De enige reden dat ik constant hetzelfde zeg is omdat jij er niet op reageert. Carlo Rizzi heeft twee artikels geschreven. Jij hebt er nul. Hij kan ook wel helemaal boos op jou worden omdat jij geen enkel artikel hebt geschreven.
Carlo heeft genoeg geschreven voor het weekblad denk ik zo.






Omdat het zwaar misplaats is? Ik heb gezegd dat hij geen reet zou doen en na 2 weken al weg zou zijn. + dat hij ook met uitvluchten zal komen en zoals je kunt zien heb ik gelijk gehad.
Dus zo misplaats is het niet he.

Jij denkt gewoon dat je alles weet en je kunt niet luisteren naar anderen. Je denkt weer dat je alles weet en ziet mij maar als een arrogante nummer 1 kwal die arrogant doet.

Ik weet dat je een grote jongen bent op het serieus vrij forum hoor. Maar op "Politiek & Propaganda" bak je er niks van. Net zoals jij op iedereen commentaar had op wereld 24 terwijl jij daar niet verder kwam dan 500 puntjes. Wat ik totaal niet erg vind maar dan moet je gewoon niet zo afkomen als een mislukte betweter die alleen maar denkt dat hij zelf gelijk heeft en niet kan luisteren naar de anderen.

Ik reageer te minsten nog op de inhoud van je post, jij zegt altijd het zelfde.

Dus ik vraag me af wie hier in de waan zit en de arrogante jongen is.

Je arrogantie is misplaatst. Hetgeen wat je zegt over Carlo Rizzi nog niet zo heel erg. Kijk. Hij heeft niet veel geschreven over de Classic, dat ga ik niet ontkennen. Maar om hem daarom gelijk zo onder te schijten, dat vind ik gewoon zo onnodig. Arrogant ben je omdat je dat niet wil inzien.

Om nog maar een keer te reageren op W24 (dit is dus de reden dat ik telkens hetzelfde zeg, je neemt het niet op en denkt, ongeacht wat ik zeg, toch constant hetzelfde. Je stelt je niet open op in een discussie hoor). Ik ben op W24 niet met serieuze intenties gestart. Ik ben een paar maanden voor het begin van W24 gestopt op wereld 20. Omdat ik zelden het begin van een wereld meemaakte heb ik die van W24 nauwlettend in de gaten gehouden. Wat mij al voordat de wereld begonnen was was het vragen om co's, het niet tevreden zijn met twee co's en bepaalde tijden waren vereisten. Het goed spelen van het spel werd verkozen boven de gezelligheid. Dan vraag ik me toch af waar je mee bezig bent. Daar open ik een topic over. Die berichten over 'ik ben goed, kijk mij nou' bleken immers niet beperkt tot een paar berichtjes, maar het ging maar door. Er bleken een aantal mensen het met mij eens te zijn. Er waren een aantal die dat niet waren, maar er was maar een enkeling die me daardoor sindsdien haat en telkens hierover begint. Dat ben jij.
Telkens kom je weer aan met 'je kon het niet aan' blabla. Ik denk dat ik dat nou zo'n tien keer al gezegd heb, en ook in deze post heb ik het al aangegeven. Je lijkt mijn intenties niet te begrijpen.
Dat ik na een paar dagen gestopt ben ligt niet aan dat ik het niet aankan, dat ligt aan het feit dat ik er geen zin in had. Ik had enkel een paar levels upgegrade en realiseerde me toen dat dat niet was wat ik wilde doen. Ik ben toen gestopt. Als ik geen zin heb, ga ik niet tegen mijn zin in spelen. Dat jij dit 'het niet aankunnen van het spel' vind, moet je zelf weten, maar dat is niet de waarheid.

Daarnaast zit ik niet op het serieus vrije forum. Je zult het echte vrije forum wel bedoelen. Tevens post ik nog veel op W20 Politiek & Propaganda. Ik heb niet het idee dat ik daar ongewenst ben, als ik dat zo mag zeggen.
 

DeletedUser

Guest
doordat er nooit iets in het weekblad staat over deze wereld lijkt het helemaal dood .
 

DeletedUser57186

Guest
De enige reden dat ik constant hetzelfde zeg is omdat jij er niet op reageert. Carlo Rizzi heeft twee artikels geschreven. Jij hebt er nul. Hij kan ook wel helemaal boos op jou worden omdat jij geen enkel artikel hebt geschreven.
Carlo heeft genoeg geschreven voor het weekblad denk ik zo.

Ik moet er ook geen schrijven.
Als iemand iets zegt verwacht ik ook dat hij dat doet. Als hij mooi zou zeggen dat hij er mee wilt stoppen zou ik dat ook goed vinden, maar hij moet niet altijd afkomen met zijn uitvluchten zoals hij altijd doet.

Ik zou het niet weten of hij genoeg voor het weekblad heeft geschreven, ik weet enkel dat de wereld waar ik speelden dat hij zich bijna altijd aanbood voor alles zoals co of voor het TW team of....
En dat hij verder nooit iets heeft gedaan en altijd stopte na 1 week ofzo.

En die 2 artikels... Tja.. 1 ging over zich zelf en was niks aan en de andere kwam door mij.


Je arrogantie is misplaatst. Hetgeen wat je zegt over Carlo Rizzi nog niet zo heel erg. Kijk. Hij heeft niet veel geschreven over de Classic, dat ga ik niet ontkennen. Maar om hem daarom gelijk zo onder te schijten, dat vind ik gewoon zo onnodig. Arrogant ben je omdat je dat niet wil inzien.

Ik zei toch dat hij direct zou stoppen en niks doen...Dus mijn arrogantie is niet misplaats, aangezien ik gelijk heb. Ik schijt hem ook niet onder omdat hij niet veel over de classic schrijft. Ik schijt hem onder omdat:

- Hij altijd afkomt met zijn uitvluchten
- Hij zich overal altijd aanbied maar niks doet
- Hij komt dus hele tijd met uitvluchten maar zit ondertussen wel op andere topics te spammen
- En nog andere redenen



Daarnaast haat ik je totaal niet en ben je voor mij niet ongewenst. En dat meen ik serieus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan