Tribalwars private server

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hoe kan ik een lan server online zetten?
ik wil graag met een paar van mijn maten spelen.
een soort toernooitje.

wil je mij toevoegen op msn, als het niet toegestaan is.
dan verandert een moderator dat wel hier.
email verwijderd (gegevensbescherming)

en anders! reacties zijn welkom!

:edelman::edelman::edelman::edelman::edelman:
 

DeletedUser

Guest
dit is onmogelijk. het is verboden en het is onmogelijk want het is geprogrameerd om alleen te werken met lan verbinding. en het is versleuteld waardoor je de beveiliging er niet uit kan slopen.
 

DeletedUser

Guest
het kan wel maar je moet flink wat programeer kennis hebben ;)

Ik ben er al lang achter hoe het moet. kijk maar eens op het twlan forum. daar heb ik een beetje gepost hoe. niet precies wat je moet doen. want dat is verboden. ik gebruik het zelf niet maar het werkt. wil jij zelf wel illegaal doen dan moet je het zelf weten maar ik neem de verantwoordelijkehid niet op me
 

DeletedUser

Guest
daar ging de hele discussie over. het mag niet en het kan eigenlijk niet, maar ik heb een oplossing gevonden. maar omdat het verboden is zal ik het hier niet posten. ZELF GEBRUIK IK HET OOK NIET!!
 

DeletedUser

Guest
Dergelijke servers zijn inderdaad niet toegestaan. Zoals duidelijk omschreven staat is het toegestaan om deze LAN te draaien. Zodra ze WAN gaan is de kans groot dat je een advocaat over de vloer krijgt ofzo :D


EDIT van Kaneel: Posts met reclame zijn nu verwijderd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik weet wel een forum waar ze die dingen maken, waar je ze zelfs kan kopen voor 8 dollar. Ze werken nu aan een V5, heb al een preview gezien die echt gewoon precies hetzelfde is.
 

DeletedUser

Guest
Een kusje? :rolleyes:

Supportaanvragen doe je om het spel eerlijk te houden, niet om een beloning te krijgen ;)

Tis niet dat ik betaald wordt daarvoor ofzo ook hé, om al die dingen te beantwoorden :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Was scarcastisch bedoeld.

Maar ik meld het volgende week, het forum lag down van hun door wat problemen dus heb ik geen bewijs.
 

DeletedUser

Guest
Bij mij werkt het perfect!
Je hebt alleen een server thuis nodig.
Ik heb 1 pc met internet en die andere server heeft geen internet.
Ik zal de uitleg enzo nog wel en keer in een tut doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan