tribalwars het nieuwe grepo

Reactiescore
95
Goedenavond allemaal,


Ik wil graag de aandacht vestigen op een recente ontwikkeling binnen Tribal Wars, waarbij een speler vandaag is verbannen vanwege het delen van zijn account. Het is opmerkelijk dat dergelijk handelen, waarbij meer dan één persoon actief is op een account, nu resulteert in een ban. Hoewel deze situatie op het eerste gezicht de schijn van een 1 april grap zou kunnen hebben, is het onfortuinlijk genoeg werkelijkheid geworden. verschillende accounts hebben een ban ontvangen vanwege het delen met meerdere personen.


het team heeft benadrukt dat het VV-systeem specifiek is ontworpen om deze situaties aan te pakken en vraagt zich af hoe het idee is ontstaan dat het toegestaan zou zijn om accounts te delen.


Deze gebeurtenis doet ernstige vragen rijzen over de afstand die deze moderator tot de community heeft en doet ons twijfelen aan zijn begrip van de situatie. Is er voldoende overleg geweest voordat deze ban werd opgelegd voor een handeling die wellicht niet als ernstig kan worden beschouwd? Het roept de vraag op of dit het einde betekent voor Tribal Wars NL. Het is moeilijk voor te stellen dat een nieuwe moderator binnen een week na zijn aanstelling meent dat het verstandig is om spelers te verbannen voor het delen van hun account. Dit doet ons afvragen of deze persoon wel ervaring heeft met het spel en waarom hij überhaupt als moderator is aangesteld bij Tribal Wars NL.


Het is duidelijk dat het nieuwe TW-NL-team een koers volgt die vragen oproept, vooral gezien opmerkingen in de support als: "Weet wel dat er Innogames breed een discussie gaande is over deze verre van ideale situatie waarbij wachtwoorden zomaar worden doorgegeven."

Ik wens het nieuwe team succes met hun verdere activiteiten, maar ik hoop dat ze zich bewust zijn van de potentiële impact op de opgebouwde community van Duckje, die binnen een week al lijkt te worden aangetast.


Nicky
 
Reactiescore
537
Dikke onzin verder, lekker oprotten en met je poten van ons spel afblijven als je niet snapt hoe het hier gaat.
 
Reactiescore
449
T feit dat Kroenuh hier nu mod is, mag toch wel komisch genoemd worden. If you know, you know.
 
Reactiescore
11
Een community vormt zich door de mensen die zich in de community bevinden. Regels die gelden voor de betreffende community worden deels gevormd door diezelfde mensen.

Het moment dat een nieuw persoon zich opdringt binnen deze community en zichzelf té belangrijk gaat voelen, dan zal deze community uiteenvallen.

Bericht aan de nieuwe mod; maak jezelf niet té belangrijk en let them play.
 
Reactiescore
1.699
wellicht is duckje jarenlang te soft geweest en hebben jullie al die tijd de regels wel mogen overtreden. Het is belangrijk om hier paal en perk aan te stellen en weer volgens het boekje te handelen.
 
Reactiescore
24
wellicht is duckje jarenlang te soft geweest en hebben jullie al die tijd de regels wel mogen overtreden. Het is belangrijk om hier paal en perk aan te stellen en weer volgens het boekje te handelen.
Wijs mij maar eens aan waar in de regels staat dat je niet met meerdere personen op 1 account mag
 
Reactiescore
0
terechte bans. met meerdere op 1 account is gewoon een vorm van cheaten. Ik durf bijna te stellen dat iedereen het daar mee eens is?
Het is duidelijk eraan te zien dat jij geen deel uitmaakt van die community als jij denkt dat iedereen het daar mee eens is.
Ga dus maar verder met je lego blokken spelen.
 
Bovenaan