Tribal Wars Weekblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Één zo'n opmerking is grappig. Twee keer wordt zielig cupra.
 

DeletedUser

Guest
Ja sorry ik word moe van cupra... :(
Dit gemekker tegen astra* ik probeer het netjes te houden. Maar eeh astra* is nog steeds de nummer 1 met voorsprong. :cool:
Dit slaat dus totaal nergens op en is puur provocerent. We mogen oorlog hebben maar dit is verekte onzin en zielig :rolleyes:
Dan komt bij mij snel de vraag op. Cupra kreeg je vroeger te weinig aandacht van je moeder ofzo ? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Euhm als je het zielig vind kan ik best begrijpen maar dan moet je niet de persoonlijke tour opgaan tegen cupra he :p
Anders is jou reactie ook zielig vind ik dan :p
 

DeletedUser

Guest
Okee je hebt gelijk innocence, maar dit is toch allemaal opbouwend bedoeld hier. We houden allemaal van artikels zoals het afgelopen artikel dan vind ik nou niet dat zo'n reactie van cupra, niet persoonlijk bedoeld, hier niet thuis hoort.
 

DeletedUser

Guest
Oké persoonlijk vond ik hem ook wel grappig, maar idd dat hoort hier niet :p
Maar dan negeer je het beter dan een discussie aan te gaan en het topic hier vol te spammen :)


On topic: ik zou wel wat over 40+ en Prik vs Astra* willen lezen of van Hig5 vs O² + de rest. En zoals eerder vermeld door iemand kan je dan ook de sleutelfiguren betrekken voor interviews en commentaar bij de oorlog ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik ben eerder geinteresseerd naar de fronten waar nu word gestreden word, wat houd de oorlog nu echt in etc.
Gaan er nieuwe fronten bijkomen bijv.
Nu is het 40 + en prik vs Astra* maar wat houd het nu concreet in bijv.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Mental
Side 2:
Tribes: P.H.

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 700
Kant 2: 492
Verschil: 208

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 7
Kant 2: 1
Verschil: 6

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 5,768,114
Kant 2: 2,904,659
Verschil: 2,863,455

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 69,371
Kant 2: 3,246
Verschil: 66,125

chart

Niet echt wat om over te schrijven lijkt me... Maar dat is uiteraard aan de tww reporter

Owww, helemaal vergeten om Mentac erbij te vermelden.
En natuurlijk BOD + BOB, die voor een gedeelte gefuseerd is met metal / mentac.
Als je die 4 tegenover PH zet krijg je dit;

Side 1:
Tribes: Mental, MentaC, ~BOD~, ~BOB~
Side 2:
Tribes: P.H.

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 1,401
Kant 2: 485
Verschil: 916

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 12
Kant 2: 25
Verschil: 13

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 9,814,924
Kant 2: 2,892,944
Verschil: 6,921,980

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 113,894
Kant 2: 155,521
Verschil: 41,627

chart

Wat mij betreft is het dus zeker waard om daar iets over te schrijven.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben eerder geinteresseerd naar de fronten waar nu word gestreden word, wat houd de oorlog nu echt in etc.
Gaan er nieuwe fronten bijkomen bijv.
Nu is het 40 + en prik vs Astra* maar wat houd het nu concreet in bijv.

Zal ik het je anders vast vertellen? Het grootste front ligt bij gerasimos. Daar verliezen jullie aan de lopende band dorpen. Het tweede grote front ligt bij .FarmAlarm. Daar slagen jullie er totaal niet in om wat te presteren. En ja, jullie staan 1. Maar jullie verdienen het niet.

Dan nog iets. Het is hier een algemeen forum, en als jij er niet tegen kunt dat daar zulke reacties geplaatst worden, dan kijk je toch lekker niet? Zeikerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser46302

Guest
Jawel joh, astra heeft t allang verdiend...zo'n beetje vanaf t eerste uur meegedraait in de top en al wat spelers en stammetjes opgeruimd. Dat je daar niet elke keer iets van las op t af was alleen maar lekker rustig ^^

Verder denk ik dat t af meer dan voldoende inspiratie zal bieden voor een gevuld tww

Grt
 

DeletedUser

Guest
Zal ik het je anders vast vertellen? Het grootste front ligt bij gerasimos. Daar verliezen jullie aan de lopende band dorpen. Het tweede grote front ligt bij .FarmAlarm. Daar slagen jullie er totaal niet in om wat te presteren. En ja, jullie staan 1. Maar jullie verdienen het niet.

Dan nog iets. Het is hier een algemeen forum, en als jij er niet tegen kunt dat daar zulke reacties geplaatst worden, dan kijk je toch lekker niet? Zeikerd.

Jij kan alleen maar zeiken hoe slecht astra* is. We lopen al een tijd aan de top daar kun je ook respect voor hebben.
Net zoals ik respect heb voor het Farmalarm team en darkruler die een goede oorlog voeren.
Maar je ben alleen maar aan het zuigen en aan het zeiken. We weten het nu wel jaah ik word er moe van.
En het is totaal niet relevant op dit topic. Dus alsjeblieft ga IG spelen en kap met zeiken want jij presteert ook geen zak.
Alleen zuigen hier das waar je goed in bent...
 

DeletedUser

Guest
J
Maar je ben alleen maar aan het zuigen en aan het zeiken. We weten het nu wel jaah ik word er moe van.
En het is totaal niet relevant op dit topic. Dus alsjeblieft ga IG spelen en kap met zeiken want jij presteert ook geen zak.

Geheel mee eens. Maarja, ik vind de reacties op Cupra net zo onrelevant :p
Maar ga IG iets doen, i.p.v. van dat eeuwige gezaag.
 

DeletedUser

Guest
Ik wilde graag horen op het tww over de fronten uitgediept. Maar kreeg weer een propegande stuntje van cupra hoe erg mijn stam zoog :(
 

DeletedUser

Guest
Jij kan alleen maar zeiken hoe slecht astra* is. We lopen al een tijd aan de top daar kun je ook respect voor hebben.
Net zoals ik respect heb voor het Farmalarm team en darkruler die een goede oorlog voeren.
Maar je ben alleen maar aan het zuigen en aan het zeiken. We weten het nu wel jaah ik word er moe van.
En het is totaal niet relevant op dit topic. Dus alsjeblieft ga IG spelen en kap met zeiken want jij presteert ook geen zak.
Alleen zuigen hier das waar je goed in bent...

Heb ik nooit respect? Ik heb veel, veel respect voor verschillende Astra* leden, en die leden weten dat ook. Waarom is het niet relevant? Ik geef een suggestie voor een artikel.

Je bent een beetje flauw door er op te wijzen dat ik niks presteer, want daar hebben we het al eerder over gehad, remember? Ik voel hier toch een klein beetje frustratie over je grote bek eerst, want die had je. Zodra ik ooit eens zin heb ga ik al jouw posts terug halen waarin je een grote bek had over 40+ en over Astra*. Gewoon puur om het bij je er in te wrijven, want dáár post ik voor. En als je het nog niet weet, dáár is een AF voor.

Succes nog jongen! Ik stel voor dat jij even bewijst dat jij wel wat presteert, bijvoorbeeld door eens te proberen een dorpje over te nemen van .FarmAlarm ofzo?
 

DeletedUser

Guest
Geen front, kan iedereen zien die zich erin verdiept.
Daarom opper ik ook om de oorlog goed in beeld te brengen. Iedereen mekkert hier over de grote oorlog.
Terwijl het 2 stammen die op 1 speler bashen aan de enne kant is. En aan de andere kant de nummer 1 stam is die op 1 speler basht. That's it.
Mag je de grote oorlog van w16 noemen. Ik mag hopen van niet, hoop dat er later toch meer in het verschiet ligt dan dit...

Misschien is het actie gebrek de reden.
Maar ik vind dat de oorlog word opgeblazen.
En dat is wat ik hier probeer te zeggen.

Jij blijft jezelf alleen herhalen met je onverstelbaar domme opmerkingen over dat astra* valt.
Hallo we hebben het hier over 1 speler die onder vuur ligt door 40+ en Prik doe normaal joh...
 

DeletedUser31589

Guest
§3: Overzichtelijkheid

6.Dialogen, discussies en andere woord wisselingen tussen twee personen behoren privé gevoerd te worden. Gebruik alstublieft het Privé-Berichten systeem ingebouwd in dit forum, of andere toepassingen (zoals: IRC, skype, chat-programma's, etc).

Ik denk niet dat de discussie tussen Groot-Khan en Cupra de reporter interesseert.
 

DeletedUser

Guest
Geen front, kan iedereen zien die zich erin verdiept.
Daarom opper ik ook om de oorlog goed in beeld te brengen. Iedereen mekkert hier over de grote oorlog.
Terwijl het 2 stammen die op 1 speler bashen aan de enne kant is. En aan de andere kant de nummer 1 stam is die op 1 speler basht. That's it.
Mag je de grote oorlog van w16 noemen. Ik mag hopen van niet, hoop dat er later toch meer in het verschiet ligt dan dit...

Misschien is het actie gebrek de reden.
Maar ik vind dat de oorlog word opgeblazen.
En dat is wat ik hier probeer te zeggen.

Jij blijft jezelf alleen herhalen met je onverstelbaar domme opmerkingen over dat astra* valt.
Hallo we hebben het hier over 1 speler die onder vuur ligt door 40+ en Prik doe normaal joh...

Als jij mijn post niet eens op waarde weet te schatten, reageer er dan niet op. Jemig, verdiep je eens in je stamnaam.
 

DeletedUser

Guest
§3: Overzichtelijkheid

6.Dialogen, discussies en andere woord wisselingen tussen twee personen behoren privé gevoerd te worden. Gebruik alstublieft het Privé-Berichten systeem ingebouwd in dit forum, of andere toepassingen (zoals: IRC, skype, chat-programma's, etc).
Ik denk niet dat de discussie tussen Groot-Khan en Cupra de reporter interesseert.

Helemaal eens.
Als jullie willen bekvechten, doe dat dan a.u.b. per PM ingame of een andere persoonlijke manier.

______________________________________________
W16 + W20; rick-b190
 

DeletedUser

Guest
Misschien is die slappe actie van Astra iets voor het weekblad van volgende week? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan