Tribal War map

DeletedUser

Guest
Na een tijdje werken hebben wij Tribal Map online gezet.

Op deze map kan je alle mensen vinden die Tribal wars spelen.

Hier is de link:
http://tribalmap.haneev.nl

Het is nu nog niet een mooie startpost, maar zodra ik de post mooi gemaakt heb post ik het nog een keer.

Ook leuk is dat je hier signatures vandaan kan halen met je eigen stats erin.

Gr Travianmap

ps. Suggesties en opmerkingen kan je sturen naar:tribalmap@haneev.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser532

Guest
ziet er goed uit ;)
beetje onduidelijk misschien maar wel leuk bedacht
het naar beneden en boven scrollen werkt alleen niet :(
 

DeletedUser

Guest
Feit...
de ene zal beter met tw-tools kunnen werken en de andere met dit :)

en deze zijn wel leuk:
2_Jorn2000.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Thanks dat jullie die signatures leuk vinden.
Jorn het is niet zo heel moeilijk!
Voer gewoon naam van een speler of Stam in en je kan ze vinden op de kaart.

 

DeletedUser880

Guest
Toch is die andere tool duidelijker vind ik.

2_attagis.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat is daar duidelijker aan. Beargumenteer, wij kunnen er altijd aan werken ;).

 

DeletedUser

Guest
Ja het is een kwestie van smaak, ik vind dat in dit geval de TW-tools lekkerder werkt. Aangezien je daar gelijk mee overweg kan en als je je er een beetje in verdiept het alleen maar makkelijker word en beter eruit gaat zien.

Ook vind ik het een en ander aan jouw map niet goed. Blijkbaar laat hij niet over de 17 spelers zien, typ maar in Opus bij stam en dan zie je zelf. Je kan bij TW-tools oneindig doorgaan (tot je iedereen hebt gehad). Je kan niet zelf de kleuren kiezen en bij TW-tools wel. Daarbij komt nog, je site is ongelooflijk langzaam, en dan ben ik niet het soort persoon dat gelijk moord en brand roept maar dit is toch wel erg langzaam.
 
Reactiescore
2.495
ik wil je map niet afbreken, das niet mijn point... Ik ga je wel wat opbouwende kritiek geven.

Vooraleerst is Tribalwars een heel ander spel dan travian ( waarvoor het idee van die kaart is ontstaan. )
Zo zit het spel ook anders ineen...

  • Zoals masterfire al zei heeft je kaart maar een mogelijkheid voor 17 spelers

    Dit however is op twplus slechter, daar kan je maar 3 leden aanduiden.
    tw-tools ondersteunt oneindig veel spelers, maar logischerwijs wordt het laden dan ook trager.
  • Kontinentlijnen mis ik...
  • 5000 dorpen = max.
    Ik weet niet hoe het in travian zit, maar op S1.de zit 1 speler al aan 10300+ dorpen

    W1.net zitten verscheidene stammen al boven de 5000 dorpen
    W2.Net vantzelfde. Miss kan je hier iets aan veranderen.
  • Signature's zijn redelijk nutteloos.
    1/ ze zijn niet toegelaten op dit forum
    2/ ze zullen ook als maatstaaf dienen voor een persoon zijn posts.
    En dus meteen zeggen: jij hebt MAAR x aantal punten, je mag hier niet spreken je weet er toch niets van.

    Niet elke speler met weinig punten weet niets van dit spel af.
  • De verschillen tussen de verschillende servers,
    Om te beginnen met het verschillende coordinatensysteem.
    S1.de gebruikt 0|0 als centrum, terwijl W1.NL 500|500 gebruikt, en alweer een andere wereld gebruikt het 3 set coordinatensysteem.

    aangezien jou kaart op 500|500 standaard staat, en niet wisselt als je van server verandert geeft dit natuurlijk verkeerde beelden.
  • Ik vind hem redelijk traag, maar tw-tools doet is ook soms traag...
    en twplus is van natura traag.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor de opbouwende kritiek, commentaar zonder argumenten kunnen we ook niets mee.

Even een paar dingen, wij spelen geen tribalwars. dus wij weten niet welke server nou welk midden heeft.
Die 5000 zal ik idd even veranderen naar iets hoger omdat dit spel dat hoger heeft dan travian.
Signatures worden veel gebruikt en daar wouden wij op inspelen.

En dat hij maar 17 dingen laat zien snap ik niet.... Ik ga dat zo snel mogelijk oplossen.

Dat jullie die andere map beter vinden is gewoon een kwestie van gewenning. Deze map staat eigenlijk nog in zijn beta van tribalwars dus verwacht er nog niet te veel.

Wij gaan ons even wat beter in tribalwars verdiepen zodat we onze map beter kunnen laten werken.

Mvg,

Tribalmap.

(Haneev)

Edit: Hij is echt traaaaag. :(
Edit 2: Alleen server w1 en nl2 is nog toegankelijk vanwege testen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser343

Guest
Mag ik vragen waarom jullie een hele nieuwe site maken voor een spel wat je niet speelt terwijl er al zo'n site bestaat (die jullie dan wel minder fijn vinden maar jullie spelen toch niet :p)
 

DeletedUser

Guest
Mag ik vragen waarom jullie een hele nieuwe site maken voor een spel wat je niet speelt terwijl er al zo'n site bestaat (die jullie dan wel minder fijn vinden maar jullie spelen toch niet :p)

Questie van zoveel mogelijk mensen trekken ;).
En wij vinden het een leuk product om aan mensen te laten zien.
 

DeletedUser343

Guest
dan raad ik aan om iemand dit spel te laten spelen. Als je zelf niet aan iets meedoet kan je er ook geen goed ontwerp van maken. Een bedrijf wat inneens een ontwerp introduceerd in een vakdeel waar ze nooit inzitten omdat dat veel geld zou verdienen is ook fout bezig.
 
Reactiescore
2.495
Bovenaan