treintje timen in 30 ms

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
38
Beste tw-spelers,

Ik weet hoe je een aanval moet timen in 1 seconde met edels en clears.
Als ik edels time, zit er meestal 800 ms tussen mijn eerste edel, en mijn laatste.
Maar van sommige mensen hoor ik soms dat ze kunnen timen in 30 ms, 50 ms,...
Dus ik vraag mij af hoe die spelers dat doen, zodat ik het ook kan doen.

Ik ben me ook bewust van de regel dat er tussen de edels minimaal 50 ms moet zitten.
Maar komt er dan automatisch 50 ms tussen te zitten?

Dit zijn dus de vragen:

1) Hoe time je een treintje in 150 ms en minder? (dit lukt me namelijk niet met het systeem van opera)

2) Zit er automatisch een kloof van 50 ms tussen 2 edels?

Mvg,
dragon slasher
 

DeletedUser

Guest
Ja er zit een kloof in van 50ms.
Het ligt ook aan de snelheid van je computer / internetverbinding of dit lukt.
 
Reactiescore
38
Dus het lukt om met opera 'enter - 2 - enter - 2 - enter - 2 - enter' een treintje binnen de 150 ms te timen? :eek:
Dan moet ik nog veel oefenen. :D

Bedankt voor je snelle antwoord.
 

DeletedUser3368

Guest
Ik vind het spelverzieken als je afhankelijk bent van andere tools of bepaalde browserinstellingen.
Geef ook eens de verdediger wat voordeel, ze zijn al zo in het nadeel. 150 milliseconde valt amper te snipen.

Natuurlijk, iedereen wil gevechtjes altijd winnen en haat het om dood te lopen. Maar een beetje strijd en tactieken erbij doen is toch alleen maar positief?
 

DeletedUser

Guest
Dat is waar, maar het overgrote merendeel van de TW spelers zal altijd alles doen om zelf te winnen, hoe onneerlijk het ook is voor de tegenstander...
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het spelverzieken als je afhankelijk bent van andere tools of bepaalde browserinstellingen.
Geef ook eens de verdediger wat voordeel, ze zijn al zo in het nadeel. 150 milliseconde valt amper te snipen.

Natuurlijk, iedereen wil gevechtjes altijd winnen en haat het om dood te lopen. Maar een beetje strijd en tactieken erbij doen is toch alleen maar positief?

Het is gewoon goed te doen. Dus dat is niet echt een argument.

Mensen worden hierdoor steeds beter. Ze krijgen snellere treinen op zich. Stuur je nu een trein van 4 à 500ms dan kunnen toch wel heel veel mensen dit snipen. Zo kan je dus bijna geen dorpen meer overnemen. En dat kan niet de bedoeling zijn :p
 
Reactiescore
38
Ik vind het spelverzieken als je afhankelijk bent van andere tools of bepaalde browserinstellingen.
Geef ook eens de verdediger wat voordeel, ze zijn al zo in het nadeel. 150 milliseconde valt amper te snipen.

Natuurlijk, iedereen wil gevechtjes altijd winnen en haat het om dood te lopen. Maar een beetje strijd en tactieken erbij doen is toch alleen maar positief?

Tjah, maar het spel gaat erom om goed te worden, en aangezien de verdediger ook beter wordt, moet de aanvaller steeds nieuwe dingen bedenken om die verdediger te slim af te zijn.

Maar ik wou gewoon eens weten hoe men kon timen in 150 ms.
Handmatig zie ik namelijk niemand met opera 'enter - 2 - enter - 2 - enter - 2 - enter' doen in 150 ms.
Dan moet je 7 knoppen indrukken in 150 ms...
En dat is toch wat veel vind ik.

Ikzelf speel alleen op w5 en daar werken ze met volle seconden.
Dus daar is het nog moeilijker om te snipen. (mijn mening)
Als je online komt, en je ziet 5 clears en 1 treintje in dezelfde seconde op je dorp af lopen, kan je het daar wel vergeten.
De enige oplossingen zijn dan:
1) Een edel na de aanval timen.
2) Erg veel os in je dorp zetten. Dit is daar wel niet aangeraden door de boerderijlimiet. Je zou te veel verlies lijden.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het spelverzieken als je afhankelijk bent van andere tools of bepaalde browserinstellingen.
Geef ook eens de verdediger wat voordeel, ze zijn al zo in het nadeel. 150 milliseconde valt amper te snipen.

Natuurlijk, iedereen wil gevechtjes altijd winnen en haat het om dood te lopen. Maar een beetje strijd en tactieken erbij doen is toch alleen maar positief?

Daarom heb ik vandaag een treintje in wel VIER seconden verzonden en zelfs nog met nachtbonus, maar toch weet ik zeker dat ik hem krijg..

Tjah, maar het spel gaat erom om goed te worden, en aangezien de verdediger ook beter wordt, moet de aanvaller steeds nieuwe dingen bedenken om die verdediger te slim af te zijn.

Maar ik wou gewoon eens weten hoe men kon timen in 150 ms.
Handmatig zie ik namelijk niemand met opera 'enter - 2 - enter - 2 - enter - 2 - enter' doen in 150 ms.
Dan moet je 7 knoppen indrukken in 150 ms...
En dat is toch wat veel vind ik.

Ikzelf speel alleen op w5 en daar werken ze met volle seconden.
Dus daar is het nog moeilijker om te snipen. (mijn mening)
Als je online komt, en je ziet 5 clears en 1 treintje in dezelfde seconde op je dorp af lopen, kan je het daar wel vergeten.
De enige oplossingen zijn dan:
1) Een edel na de aanval timen.
2) Erg veel os in je dorp zetten. Dit is daar wel niet aangeraden door de boerderijlimiet. Je zou te veel verlies lijden.

Een edel na de aanval timen kost ook weer een edel he.
 

DeletedUser

Guest
Daarom heb ik vandaag een treintje in wel VIER seconden verzonden en zelfs nog met nachtbonus, maar toch weet ik zeker dat ik hem krijg..



Een edel na de aanval timen kost ook weer een edel he.

Nr: 1, dan vecht je gewoon tegen noobs. Als je niet kunt snipen in 4 seconde. Als je mij vertelt tegen wij je vecht dan zal ik ze wel leren snipen ^^.

Nr 2: Je verliest een dorp je krijgt er een edel bij. Je verovert je met je edel het dorp weer + 1 - 1 = 0 :p
 

DeletedUser40381

Guest
Liever ervoor 3 edels zetten, zodat de toestemming laag staat en de aanvaller minstens 3 edels verliest dan :p
En daarna dorp terugedelen kost inderdaad een edel, maar ben je liever je dorp kwijt dan :p
 

DeletedUser47551

Guest
als je echt tegen iemand speelt waarvan je weet dat hij 150ms probleemloos snipet, probeer ik 50ms te halen uit verschillende dorpen^^ maar zeer lastig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan