Trdotfm

DeletedUser49873

Guest
haha jôh als jullie zo gaan doen hoef ik er al niet meer in :cool: ookal stond er eerst toegelaten en nu afgewezen.. idc.

Dat is gewoon respectloos. En nu gaat gladiator zich eruit lullen - ja ze hadden massaal nee gestemd - dus daarom stond er eerst toegelaten? serieus....
 

DeletedUser

Guest
we hebben genoeg leden, dat gelde voor bruce almighty ook. We zochten alleen nog een mentor.
 

DeletedUser57722

Guest
stop met spammen, houdt dit topic schoon.
en ja, wij bepalen zelf wie er in het team komt, en hoeven daar geen commentaar op, als je het er niet mee eens bent, dan begin je een eigen team, en kan je alles regelen zoals jij denkt dat het goed is.

als je iets te zinnigs te melden hebt, doe je dat, heb je dat niet, blijf dan weg uit dit topic.
 
Reactiescore
2
aan alle spammers,, ga ergens anders spammen (HINT)


- van elkaar leren
- aan elkaar tips vragen
- groepschat- apart forum
- teambattles
- gezelligheid en spamme zonder anderen te irriteren :rolleyes:
- ...

Ik ben jullie groep-schat <3

wat is heel het nut van deze teams? xp

Bij lagere teams vooral het lerende aspect. novice tutorials wisselen, aan elkaar vragen hoe iets moet etc.

Bij hogere teams het uitwisselen van resources, tutorials maken voor elkaar, collabs doen en pure kritiek.
 
Reactiescore
2
Een mentor? Is een mentor niet zoiets als 'leidinggevende'? :rolleyes:
Hoe kan je nou leiden, als je 3 dagen designed, je zal wss lijden bedoelen :eek:
Zo kan ik ook mentor zijn heur

Een mentor is degene waar je in eerste instantie naar toe gaat voor tips. Vaak ligt het niveau van de mentor boven die van de rest zodat hij wat kan leren aan de rest.

Bij censor is bijv Platina (en volgens mij ook kenzo) mentor
 

DeletedUser48035

Guest
Een mentor is degene waar je in eerste instantie naar toe gaat voor tips. Vaak ligt het niveau van de mentor boven die van de rest zodat hij wat kan leren aan de rest.

Bij censor is bijv Platina (en volgens mij ook kenzo) mentor

Oke, oke, maar Imanavenger designed 3 dagen?
Whatever, laat maar :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser49873

Guest
en hij ript, zie zijn ava ;

image.php


sasukesusano.png


komt van:

http://www.sigtutorials.com/tutorials/basics/clipping-mask-tutorial.html

ergens onderaan outcomes D:
 

DeletedUser

Guest
Ik ga niet spammen, ik bedoelde mijn vorige posts ook niet als spam, maar waarom ben ik geweigerd?
omdat het kan
haha jôh als jullie zo gaan doen hoef ik er al niet meer in :cool: ookal stond er eerst toegelaten en nu afgewezen.. idc.

Dat is gewoon respectloos. En nu gaat gladiator zich eruit lullen - ja ze hadden massaal nee gestemd - dus daarom stond er eerst toegelaten? serieus....
oke dan kan je nu opdonderen :)
Waarom ben ik geweigerd?
omdat het kan

ja en wie is dat dan?
dat ben ik
oke en dat is ook onnodig
Een mentor? Is een mentor niet zoiets als 'leidinggevende'? :rolleyes:
Hoe kan je nou leiden, als je 3 dagen designed, je zal wss lijden bedoelen :eek:
Zo kan ik ook mentor zijn heur
nee kan je niet, en nu weg
wat is heel het nut van deze teams? xp
dat mensen mij kunnen aanbidden, ga weg
Ik wil er ook bij :(
oke, gaat niet gebeuren
Oke, oke, maar Imanavenger designed 3 dagen?
Whatever, laat maar :D
oke das mooi
en hij ript, zie zijn ava ;

image.php


sasukesusano.png


komt van:

http://www.sigtutorials.com/tutorials/basics/clipping-mask-tutorial.html

ergens onderaan outcomes D:
oke donder op
 
Bovenaan