Tove VS BP|CM(& aanhangsel)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10303

Guest
DODZA rulessss zo hard :O :rolleyes:

tove gast geef het maar op... je kan niet op tegen BP|CM...

They pwn you so hard XD
 

DeletedUser

Guest
Heilig of niet heilig...en dan heb je dit spel TW nog.

Nja, ik zie het verband niet.(spam?)
Bovendien heb je ook nog de naam van het topic: Tove VS BP|CM(& aanhangsel).

Ik zie daar nergens mij naam instaan of heilig ook niet direct.

Wel een belediging naar de andere stammen, vind ik.
 

DeletedUser

Guest
DODZA rulessss zo hard :O :rolleyes:

tove gast geef het maar op... je kan niet op tegen BP|CM...

They pwn you so hard XD

Het 'ge-hielenlik' van dBd naar BP|CM wordt nou wel ronduit irritant. Als dBd iemand niet mag (bijv. dbva) dan wordt dat in elk topic ter sprake gebracht, maar als dBd iemand, of een stam wél mag, dan worden ze in elk topic opgehemeld en geprezen. Dat jullie een BG hebben mag wel duidelijk wezen, maar doe alsjeblieft niet zo nichterig en onderdanig.
 

DeletedUser16232

Guest
Het 'ge-hielenlik' van dBd naar BP|CM wordt nou wel ronduit irritant. Als dBd iemand niet mag (bijv. dbva) dan wordt dat in elk topic ter sprake gebracht, maar als dBd iemand, of een stam wél mag, dan worden ze in elk topic opgehemeld en geprezen. Dat jullie een BG hebben mag wel duidelijk wezen, maar doe alsjeblieft niet zo nichterig en onderdanig.

Uhm ,slimpie
kijk eens in welke stam Westel zit voordat je comentaar geeft.
 

DeletedUser

Guest
Het 'ge-hielenlik' van dBd naar BP|CM wordt nou wel ronduit irritant. Als dBd iemand niet mag (bijv. dbva) dan wordt dat in elk topic ter sprake gebracht, maar als dBd iemand, of een stam wél mag, dan worden ze in elk topic opgehemeld en geprezen. Dat jullie een BG hebben mag wel duidelijk wezen, maar doe alsjeblieft niet zo nichterig en onderdanig.

HM mensenkennis :)
 

DeletedUser26257

Guest
Blond is een backstabber:) ik heb zijn mes in mijn rug gevoelt..

alleen weet ik dat jij er toen nog niet opspeelde, hoelang speel je er al ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan