Totale aantal grondstoffen op je account

DeletedUser

Guest
nou krijg ik al meer reactie van mijn browser

alleen zegt die nou:

hout: NaN
leem: NaN
Ijzer: NaN

edit: goed, je hebt in ieder geval eentje die t zou moeten doen, plus eentje die t nu gedeeltelijk doet (mijn respect stijgt)
 

DeletedUser615

Guest
Aeolun, misschien verscheelt het per wereld? Aangezien dat bij het totale troepen ook was.. Ik speel op wereld 1. :)

screen:

 

DeletedUser

Guest
Aeolun, misschien verscheelt het per wereld? Aangezien dat bij het totale troepen ook was.. Ik speel op wereld 1. :)

screen:


Dat zou natuurlijk kunnen. Ik speel op wereld 3. Misschien is de interface daar anders (het hele systeem is gebaseert op de locatie van de grondstoffen in de pagina). Kun je me een screenshot geven van je hele 'productie' pagina?
 

DeletedUser2708

Guest
ik vind het heel vriendelijk dat je dit maakt
maar hij werkt nog steeds niet
net zoals amoral krijg ik nu tenminste al iets, alleen staat er net zoals bij hem enkel NaN
 

DeletedUser

Guest
ik vind het heel vriendelijk dat je dit maakt
maar hij werkt nog steeds niet
net zoals amoral krijg ik nu tenminste al iets, alleen staat er net zoals bij hem enkel NaN

Speel je op wereld 1? En geef me alsjeblieft een screenshot, nu het bij mij in allebei de browsers werkt, kan ik niets meer veranderen omdat ik geen foutmeldingen meer krijg ;)

Dat je iets krijgt betekend in ieder geval dat de formule werkt :p alleen hij probeert waarden uit een verkeerd veldje te trekken. Wat dat veldje op wereld 1 is kan ik zelf ook uitzoeken door je er aan te melden en dan niets met mn account te doen, maar dat is ook lomp, daarom liever een screenshot :)
 

DeletedUser615

Guest


hierzo. Sommige dingen zijn witgemaakt, maar dat heeft niets met productie te maken.
 

DeletedUser

Guest
Meen je dat nou? Dat staat ook in de post waar k zeg dat ik het ga maken... :S . En het is niet fout geedit, het werkt gewoon bij jou niet.

OMG... doe je wat moeite, krijg je meteen 10.000 keer commentaar dat het brak was dat je dat hebt gedaan ipv 'leuk gedaan'.

Natuurlijk werkt het... anders zou ik het niet hebben neergezet. Ik zal even verduidelijken. Je voegt het toe zoals je de troepenteller ook toevoegd, en daarna ga je naar productie. Dan klik je op de link en zou hij een schermpje moeten geven.

De foutmelding moet overigens inderdaad aangepast worden, maar het was gisteren 2 uur en ik had er geen zin meer in. Zal ik vanavond nog even doen (en het script misschien wat geraffineerder maken). Ik zal hem ook even in internet explorer testen (en fixen).

Momenteel is het alleen getest in FIREFOX 2.0.

De foutmelding had ik al aangepast :) staat in mijn post:)
En bij mij werkt het perfect
(wereld 4/Mozilla Firefox 2.X )
 

DeletedUser

Guest
Ik begin te vermoeden dat het met meerdere dorpen te maken heeft, k kan dat echter niet testen tot ik zelf meer dorpjes heb ;)
 

DeletedUser

Guest
ik heb 4 dorpen en het klopt wel, k weet niet hoe het zit met minder dorpen, of andere werelden:) moment ik switch ff naar mn broertjes account op w1, kijke of het daar werkt:)

edit:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2708

Guest
ik speel op wereld 3 maar krijg dus enkel NaN ipv het aantal
 

DeletedUser615

Guest
Conclusie zelf gecontroleerd: 1 dorp werkt wel. >10 dorpen niet. Zoek de fout. :D
 

DeletedUser

Guest
ik vins het een goed idee altijd handig:cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
voor degene die NaN krijgen dan gebruiken jullie of;

1. Geen Mozilla Firefox
2. Staat niet op "productie" bij overzichten
3. Hebt geen premium
 

DeletedUser

Guest
voor degene die NaN krijgen dan gebruiken jullie of;

1. Geen Mozilla Firefox
2. Staat niet op "productie" bij overzichten
3. Hebt geen premium

1. Ik heb mozilla firefox 2.0.0.7.
2. Hij staat bij productie
3. Ik heb premium..
 

DeletedUser

Guest
voor degene die NaN krijgen dan gebruiken jullie of;

1. Geen Mozilla Firefox
2. Staat niet op "productie" bij overzichten
3. Hebt geen premium

Hmm, dat het daarmee niet te maken heeft was al wel ongeveer duidelijk... Er schijnen een heleboel verschillende redenen te zijn waarom hij het niet zou doen :) Ik ga mezelf denk ik dan toch maar aanmelden op de andere werelden om te kijken of hij het daar goed doet/zo nodig te verbeteren.

EDIT: Oja, natuurlijk, heb daar geen premium, en kan dus niet testen :S bah...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Code:
javascript:function getGameDoc() { getdoc = window.document; if(! getdoc.URL.match('game\.php')) {for(var i=0; i<window.frames.length; i++) { if(window.frames[i].document.URL.match('game\.php')) {getdoc = window.frames[i].document; }} } return getdoc;};var doc = getGameDoc();var resources = Array(Array(0,'Hout'),Array(1,'Leem'),Array(2,'Ijzer'));var resources_count = Array(0,0,0);var village_count = 0;var resource_datas = doc.getElementsByTagName('tr');var counting = -1;for(var j=0; j<resource_datas.length; j++) { if (counting > -1 && resource_datas[j].style.whiteSpace == 'nowrap') {if (resource_datas[j].childNodes[2].nodeName == 'TD') { var resources = resource_datas[j].childNodes[2];} else { var resources = resource_datas[j].childNodes[5];}var newresources = Array('','','');var resourcenumber = -1;for (var i = 0; i < resources.childNodes.length; i++) { if (resources.childNodes[i].nodeName == 'IMG') {resourcenumber++; } else if (resources.childNodes[i].nodeName == '#text') {newresources[resourcenumber] += resources.childNodes[i].nodeValue;/*alert('added to '+resourcenumber+': '+resources.childNodes[i].nodeValue);alert('0:'+newresources[0]+' - 1:'+newresources[1]+' - 2:'+newresources[2]);*/ }else { }}village_count++;/*alert('New village resources -> 0: '+newresources[0]+' - 1: '+newresources[1]+' - 2: '+newresources[2]);*/resources_count[0] += parseFloat(newresources[0]);resources_count[1] += parseFloat(newresources[1]);resources_count[2] += parseFloat(newresources[2]);/*alert('New Global Resources -> 0: '+resources_count[0]+' - 1: '+resources_count[1]+' - 2: '+resources_count[2]);*/ } else {if (tags = resource_datas[j].getElementsByTagName('th')) { if (tags.length > 2) {if (tags[2].firstChild.nodeValue == 'Grondstoffen') { counting = 0;} }} }}if(village_count > 0) { var output = 'Totalen:\nHout: '+resources_count[0]+'\nLeem: '+resources_count[1]+'\nIjzer: '+resources_count[2]; alert(output);} else { alert('Fout! Dorpen/Grondstoffen niet gevonden!');}

Okey, nieuwe versie. Aantal dingen aangepast, een foutje er uit gehaald. Ik hoop dat het nu beter/wel werkt.
 
Bovenaan