Tot kijk wereld 29

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Zie hier mijn laatste bericht aan de support..ik vind het een schande! Bedankt iedereen die dit spel op een eerlijke manier hebben willen spelen.. Later!!

teunole 2013-04-03 23:03:24
Stel ze hebben het geraden is het niet mijn schuld..jullie zijn echt de meest trieste mensen die ik online ken..Hoelang duurt het voordat mijn account op delete gaat..ik heb ook nog 1000 premium punten staan..kan ik de investering daarvan terug krijgen want ik wil geen cent aan jullie uitgeven!!!!!

Jullie zijn een schande!!!!

Ik hoop dat er verder niemand zo genaaid wordt als mijn account veel speel plezier nog!
 

DeletedUser

Guest
Nee als De stam mijn account nog wilt gebruiken zal ik daar over na denken..maar niet met mij
 

DeletedUser

Guest
Lol moet je daar over nadenken ? ^^

Leuke leiders daar :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Leider of niet..op deze manier ga ik geen spel spelen
 
Reactiescore
510
We zullen je missen!
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het zeer jammer. Ondertussen zijn al 2 leden bij mij gal komen uitspuwen dat ik hier voor iets tussen zat.
Denk wat jullie willen mij maakt het niet veel uit, ik ga het nog een laatste maal herhalen: ik heb niet te maken met het voorval digimat1 en teunole. Meer zelfs ik vind het een zeer spijtige zaak, recent verleden heeft aangetoond dat de strijd juist leuk aan het worden was.

Zo is er momenteel een intensief gevechtje aan de gang met al mijn Lw. buren en hebben wij zulke praktijken niet nodig.

Bij deze veel succes verder teunole.
 

DeletedUser34690

Guest
Het is vast erg jammer dat je stopt, maar daar is geen heel nieuw topic voor nodig;)
Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan