Topstammen

DeletedUser57892

Guest
Waarom ben jij hier?

om te trollen en jij?

░░░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄░░░░░░░
░░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░▀▀▄░░░░
░░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░░█░░░
░░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░░█░░
░▄▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░░█░
█░▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒░█
█░▒█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄▒█
░█░▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█░
░░█░░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█░░
░░░█░░░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄████░█░░░
░░░░█░░░░▀▀▄░█░░░█░█▀██████░█░░
░░░░░▀▄░░░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█░░
░░░░░░░▀▄▄░▒▒▒▒░░░░░░░░░░▒░░░█░
░░░░░░░░░░▀▀▄▄░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░█░
░░░░░░░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄░░░░░░░░█░░

waarom doet die het hier niet?
 

DeletedUser

Guest
om te trollen en jij?

░░░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄░░░░░░░
░░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░▀▀▄░░░░
░░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░░█░░░
░░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░░█░░
░▄▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░░█░
█░▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒░█
█░▒█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄▒█
░█░▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█░
░░█░░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█░░
░░░█░░░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄████░█░░░
░░░░█░░░░▀▀▄░█░░░█░█▀██████░█░░
░░░░░▀▄░░░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█░░
░░░░░░░▀▄▄░▒▒▒▒░░░░░░░░░░▒░░░█░
░░░░░░░░░░▀▀▄▄░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░█░
░░░░░░░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄░░░░░░░░█░░

waarom doet die het hier niet?

Voor propaganda. Trollen en spammen doe ik wel in RL :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wat er met xxx is gebeurt weten de ex leiders van die groep als enige volledig.
De wond is wellicht nog te vers, vandaar dat er inhoudelijk niet door de ex xxx leiding op wordt gereageerd denk ik.

Mijn mening;
Onder ons is had jij gelijk.
Te veel verschillende regio's met teveel verschillende mensen die niet voor elkaar, maar vooral voor hun eigen regio speelde. MAW matige samenwerking.
Daarnaast teveel oorlogen, ( waaronder tegen BWR ) die niet werden gewonnen. ( lees zwaar verloren ;) )
Ik heb ook ervarig met een grote groep, in wereld 4 was BWR ook mass. Wist dus al dat het erg lastig zou worden.

De leiding deed er veel aan, maar als de leden niet meer willen, en beginnen te leaven dan is t over.
Maar ik heb niet alle inzichten, ik ben leider van de tegenpartij ( BWR )

cluc
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50540

Guest
Er vormen de komende tijden van zelf nieuwe stammen, stammen die staan voor de regio's
Wat er dus voorheen fout ging in samenwerking zal nu goed verlopen in de nieuwe stammen.

Als een aantal van deze nieuwe ontstaande "Top"Stammen in samenwerking gaat tegen gezamenlijke vijanden
Zie ik de slagingskans veel groter worden dan het had kunnen wezen in de oude stam -xXXx-

Ik zou zeer zeker rekening houden met deze nieuwe stammen :)
 

DeletedUser

Guest
Er vormen de komende tijden van zelf nieuwe stammen, stammen die staan voor de regio's
Wat er dus voorheen fout ging in samenwerking zal nu goed verlopen in de nieuwe stammen.

Als een aantal van deze nieuwe ontstaande "Top"Stammen in samenwerking gaat tegen gezamenlijke vijanden
Zie ik de slagingskans veel groter worden dan het had kunnen wezen in de oude stam -xXXx-

Ik zou zeer zeker rekening houden met deze nieuwe stammen :)

Je eerder visie was enorm naïef in mijn ogen ;). De toekomst heeft je verstand bijgebracht. Dus volgende keer eerst naar jezelf kijken voordat je iemand noob noemt :eek:

Welgemeend succes naabje , ook op Sirlorre. Zie dat je een topper hebt binnengehaald met tommeke1:eek:
 

DeletedUser

Guest
Noem je godly noob xd?

klopt.

Aan zijn rekruteringskills voor zijn W21 account , het in steek laten van zijn stam op 21 in een oorlog , zijn stamvisie hier... Allemaal factoren die op de mooie term naab wijzen.

Hoe goed hij ingame met zijn muis kan 'klikken' laat me koud ;)
 

DeletedUser50540

Guest
Je eerder visie was enorm naïef in mijn ogen ;). De toekomst heeft je verstand bijgebracht. Dus volgende keer eerst naar jezelf kijken voordat je iemand noob noemt :eek:

Welgemeend succes naabje , ook op Sirlorre. Zie dat je een topper hebt binnengehaald met tommeke1:eek:

Rofl, wat heeft dit nou weer te betekenen ? Noem je mij een Noob :rolleyes:
Tommeke1 is een Prima speler, wel is waar geen Pro maar dat heeft W21 ook niet nodig.
W21 is een grote noobwereld waar je naar 3 maanden stil staan nog top 10 kan staan :eek:.
Ik zal Tommeke1 het spelletje bij leren naarmaten wij samen het account onderhouden.
 

DeletedUser50540

Guest
klopt.

Aan zijn rekruteringskills voor zijn W21 account , het in steek laten van zijn stam op 21 in een oorlog , zijn stamvisie hier... Allemaal factoren die op de mooie term naab wijzen.

Hoe goed hij ingame met zijn muis kan 'klikken' laat me koud ;)

Haha wat een grap. Tomekke1 is misschien geen Pro maar zoals mij eerdere bericht al zij
heeft W21 dat niet nodig.
Tevens heb jij geen enkel idee hoe W20 er uitziet, mijn conclusie klopt zeer zeker wel.
Als 1 speler Wereld 20 moet kennen ben ik dat wel ;).

W21 mijn stam laten vallen ? wat een Onzin ik ben altijd Co speler geweest op het account Sirlorre
De hoofdspeler heeft zijn stam laten vallen door inactiviteit, ik heb het account keer op keer weer actief weten te houden.

Kom eens met betere argumenten noobje. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Haha wat een grap. Tomekke1 is misschien geen Pro maar zoals mij eerdere bericht al zij
heeft W21 dat niet nodig.
Tevens heb jij geen enkel idee hoe W20 er uitziet, mijn conclusie klopt zeer zeker wel.
Als 1 speler Wereld 20 moet kennen ben ik dat wel ;).

W21 mijn stam laten vallen ? wat een Onzin ik ben altijd Co speler geweest op het account Sirlorre
De hoofdspeler heeft zijn stam laten vallen door inactiviteit, ik heb het account keer op keer weer actief weten te houden.

Kom eens met betere argumenten noobje. :rolleyes:

http://nl.twstats.com/nl21/index.php?page=player&id=1781806&mode=history&pn=2

Hier heb je je argumenten naab, deze stats zijn in tijden van oorlog trouwens :rolleyes:
 

DeletedUser50540

Guest
http://nl.twstats.com/nl21/index.php?page=player&id=1781806&mode=history&pn=2

Hier heb je je argumenten naab, deze stats zijn in tijden van oorlog trouwens :rolleyes:

Wie noem jij naab:eek: speel dit soort spellen al meer als 7 jaar.
Tevens is het account altijd actief gebleven en zijn er troepen en munten geslagen.
enkel geen tijd gehad om het account te kunnen oppakken gezien ik nog 4 andere werelden heb.
Nu met een nieuwe speler extra op het account zal je zien dat het weer omhoog schiet.

Moet ik jou tevens serieus nemen? Wereld 21 is niet eens mijn aandacht waard.
Saaie wereld waar geen ene moer gebeurt.

Ga daar lekker verder nooben ;)
 

DeletedUser

Guest
Wie noem jij naab:eek: speel dit soort spellen al meer als 7 jaar.
Tevens is het account altijd actief gebleven en zijn er troepen en munten geslagen.
enkel geen tijd gehad om het account te kunnen oppakken gezien ik nog 4 andere werelden heb.
Nu met een nieuwe speler extra op het account zal je zien dat het weer omhoog schiet.

Moet ik jou tevens serieus nemen? Wereld 21 is niet eens mijn aandacht waard.
Saaie wereld waar geen ene moer gebeurt.

Ga daar lekker verder nooben ;)

Nu je zegt dat je nog online komt maak je het alleen maar erger :eek:
Moet ik hieruit afleiden dat je je stam geen enkel bijltje gunde in de oorlog tegen Paranoia en nu ook Hap!?

Wat maakt dat nu uit dat je zeven jaar speelt. Proficiat dat je goed kan farmen , timen , snipen , je staande houden. Applaus.

Je stam weigeren te helpen op W21 of een faalfusie organiseren kan je echter ook op je conto schrijven. Ook proficiat :eek:
 
Bovenaan