Topstammen

DeletedUser

Guest
Omdat het andere topic gesloten is omdat een paar noobs gisterenavond gingen rijmen:rolleyes: Heb ik maar een nieuw topic aangemaakt


Dus wat is nou een Topstam?

- Ligt het aan je activiteit
- ligt het aan de ervaring van de spelers
- misschien heeft die stam een hele goede leider(s)
- alle 3 de bovenstaande antwoorden

Dus discussieer verder:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21929

Guest
het moet toch een combinatie zijn van alle 3. Een stam met veel active leden met veel ervaring zonder goede leiding faalt.
evenals goede leiding, active leden maar geen skills :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
maar om ze alle 3 te beheersen/hebben is geen eenvoudige taak:D
 

DeletedUser

Guest
het moet toch een combinatie zijn van alle 3. Een stam met veel active leden met veel ervaring zonder goede leiding faalt.
evenals goede leiding, active leden maar geen skills :rolleyes:

Niet helemaal mee eens.

Als je een actieve stam hebt met een goede leiding dan leer je de skills vanzelf wel door te doen.

In het begin van de werelden van TW (w1 etc.) had niemand ervaring, dit doe je op door dingen te doen. Hoe vaker je iets doet hoe meer ervaring je er in krijgt en zo leer je het. Het is net voetbal, doe je het vaak dan word je goed. Doe je er weinig aan dan blijf je een grijze muis.
 

DeletedUser21929

Guest
Niet helemaal mee eens.

Als je een actieve stam hebt met een goede leiding dan leer je de skills vanzelf wel door te doen.

In het begin van de werelden van TW (w1 etc.) had niemand ervaring, dit doe je op door dingen te doen. Hoe vaker je iets doet hoe meer ervaring je er in krijgt en zo leer je het. Het is net voetbal, doe je het vaak dan word je goed. Doe je er weinig aan dan blijf je een grijze muis.

ja, dat kan maar hier op w14 zonder skills ben je geen topstam, en daar praten we over. Je kunt het wel worden als al je leden naar een jaar alles eindelijk kunnen, maar dan zijn ze hoogstwaarschijnlijk al wel opgeruimd.
 

DeletedUser

Guest
Niet helemaal mee eens.

Als je een actieve stam hebt met een goede leiding dan leer je de skills vanzelf wel door te doen.

In het begin van de werelden van TW (w1 etc.) had niemand ervaring, dit doe je op door dingen te doen. Hoe vaker je iets doet hoe meer ervaring je er in krijgt en zo leer je het. Het is net voetbal, doe je het vaak dan word je goed. Doe je er weinig aan dan blijf je een grijze muis.

Op w1 waren ook verschillende 'pro's' van .de en .net gekomen, dus dat is niet helemaal waar ;)
 

DeletedUser19888

Guest
natuurlijk. klopt het dat je van alle 3 iets moet hebben om een topstam te zijn.,

maar in mijn ogen moeten de leden een stam elkaar door dik en dun steunen, met os etc. doen je leden dit,m dan vind ik al dat je een topstam hebt,
 

DeletedUser20989

Guest
In mijn ogen is activiteit het belangerijkst.
Je hebt niks aan inactieve pro's.

Maar natuurlijk je hebt ze alle 3 nodig binnen een stam, maar niet iedereen hoeft te beschikken over ze alle 3.
Als leider zijnde vind ik toch activiteit het belangerijkst.

(de rest is te leren)
 

DeletedUser

Guest
In mijn ogen is activiteit het belangerijkst.
Je hebt niks aan inactieve pro's.

Maar natuurlijk je hebt ze alle 3 nodig binnen een stam, maar niet iedereen hoeft te beschikken over ze alle 3.
Als leider zijnde vind ik toch activiteit het belangerijkst.

(de rest is te leren)

indd, zonder activiteit heb je niks aan je skills. alleen dat vind ik niet zo speciaal van belang voor een leider.

een leider moet juist goed kunnen luisteren en alle skills te beheren. hij kan de iets mindere geskilde spelers helpen en luisteren naar zijn stamgenoten en eventueel dingen aanpassen

je hebt niks aan een leider die alleen maar aan zichzelf denkt en regels maakt die voor hem uitkomen
 

DeletedUser20989

Guest
Ik zeg toch, als ik leider ben heb ik het liefste actieve spelers.

Ook een groepje spelers zonder een ''echte'' leider leren het spel ook snel.
 

DeletedUser33953

Guest
je hebt ook newbies die heel actief zijn, maar toch blijven sukkelen :)
activiteit is niet alles,

activiteit en skill die combi?

& die eerste werelden moet je totaal niet gespeeld hebben, kijk naar mij! :D
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg toch, als ik leider ben heb ik het liefste actieve spelers.

Ook een groepje spelers zonder een ''echte'' leider leren het spel ook snel.

sorry, verkeerd gelezen:eek:


je hebt ook newbies die heel actief zijn, maar toch blijven sukkelen :)
activiteit is niet alles,

activiteit en skill die combi?

& die eerste werelden moet je totaal niet gespeeld hebben, kijk naar mij! :D

yupp, kijk maar naar Hattus :D
 

DeletedUser

Guest
:eek: Dat is toch geen reden om het gelijk te sluiten?
Nou, wie verwacht een lange toekomst voor NoLife? De meest besproken noob-stam (6) :p
 

DeletedUser

Guest
Zolang wij nog niet zover zijn is er niets voor ze aan de hand :p
 

DeletedUser

Guest
:eek: Dat is toch geen reden om het gelijk te sluiten?
Nou, wie verwacht een lange toekomst voor NoLife? De meest besproken noob-stam (6) :p

ik gok tot dat de ervaring richting de andere kant van de rim komt:p
 

DeletedUser

Guest
Een topstam heeft geen goede leiding nodig. Als het een geoliede machine is, die goed samenwerkt, met erg goede spelers en veel activiteit, en zonder grote ego's, is er zelfs geen leiding nodig. Alleen enkel een aanspreekpunt.
 

DeletedUser

Guest
Een topstam heeft geen goede leiding nodig. Als het een geoliede machine is, die goed samenwerkt, met erg goede spelers en veel activiteit, en zonder grote ego's, is er zelfs geen leiding nodig. Alleen enkel een aanspreekpunt.

affirmatief:)
 

DeletedUser

Guest
:eek: Dat is toch geen reden om het gelijk te sluiten?
Nou, wie verwacht een lange toekomst voor NoLife? De meest besproken noob-stam (6) :p

voorlopig blijven ze bestaan, In de rim zitten nog geen 'Topstammen' zodra die er zit gaat het spannend worden hoelang ze er nog zijn.

Een stam is top zodra ze al een lange tijd met ongeveer dezelfde spelers in de top meedraaien, Hierin is positie erg belangrijk
 

DeletedUser

Guest
Chill, zijn wij dus een topstam :)
Al 2-3 maanden in de top ofzo?
 

DeletedUser

Guest
ja, dat kan maar hier op w14 zonder skills ben je geen topstam, en daar praten we over. Je kunt het wel worden als al je leden naar een jaar alles eindelijk kunnen, maar dan zijn ze hoogstwaarschijnlijk al wel opgeruimd.

Het was slechts een voorbeeld om iets duidelijk te maken, maar blijkbaar heb jij het niveau niet als wat ik je ingeschat had.

Op w1 waren ook verschillende 'pro's' van .de en .net gekomen, dus dat is niet helemaal waar ;)

Ook zij hebben het ergens moeten leren?!

je hebt ook newbies die heel actief zijn, maar toch blijven sukkelen :)
activiteit is niet alles,

activiteit en skill die combi?

& die eerste werelden moet je totaal niet gespeeld hebben, kijk naar mij! :D

Klopt, je hoeft niet alle eerste werelden gespeelt hebben om te weten hoe het moet. Het was slechts een voorbeeld.

Punt is wel dat je door activiteit en 'verdieping' in het spel de skills leert. Neem je er wat tijd voor om het spel door te nemen, alle opties te bekijken en bla bla bla en beetje te oefenen met snipen etc. dan kom je een heel eind.

Maar ergens moet je voor jezelf bepalen waar je het begin legt. Dit kan overal zijn, iedereen heeft het moeten leren op dezelfde manier, maar de één doet het sneller en praktischer dan de ander.
 
Bovenaan