Topstammen

DeletedUser32336

Guest
Kijk , ik verwacht vana .para dat iedereen gaat zeggen: Hun worden massa, hun zijn slecht. Maar hij wordt egt afgeslankt naar 40 over een tijdje :) dus ik bespaar hierbij jullie de tijd om commentaar te geven :p
 

DeletedUser

Guest
Kijk , ik verwacht vana .para dat iedereen gaat zeggen: Hun worden massa, hun zijn slecht. Maar hij wordt egt afgeslankt naar 40 over een tijdje :) dus ik bespaar hierbij jullie de tijd om commentaar te geven :p

Ja, zulke verhalen hoor ik vaker, maar die falen uiteindelijk allemaal :p
 

DeletedUser

Guest
Ja, zulke verhalen hoor ik vaker, maar die falen uiteindelijk allemaal :p

Als iedereen dat gaat zeggen, moet iedereen opnieuw de schoolbanken in!

Para kan een grote worden, zolang ze de gedachten bij het spelletje houden.
 

DeletedUser

Guest
Para doet zijn naam eer zijn, ze zijn helemaal para, vind ik dan.
 

DeletedUser

Guest
Als iedereen dat gaat zeggen, moet iedereen opnieuw de schoolbanken in!

Para kan een grote worden, zolang ze de gedachten bij het spelletje houden.

Alleen de echte toppers worden meestal niet aangetrokken door zo'n stam, dus bestaat die meestal alleen maar uit noobs en sommige subtoppers.
 

DeletedUser

Guest
Kijk , ik verwacht vana .para dat iedereen gaat zeggen: Hun worden massa, hun zijn slecht. Maar hij wordt egt afgeslankt naar 40 over een tijdje :) dus ik bespaar hierbij jullie de tijd om commentaar te geven :p

tuurlijk is dat een noobstam, ik ben er zelf ingeraakt :D
 

DeletedUser

Guest
Alleen de echte toppers worden meestal niet aangetrokken door zo'n stam, dus bestaat die meestal alleen maar uit noobs en sommige subtoppers.

Subtoppers zijn ook toppers ;)
Topspelers kennen elkaar en vormen samen een stam.
Daarom zijn die stammen ook niet groot :D
 

DeletedUser

Guest
Dan hebben ze toch één topspeler :p

Hadden:D

Gewoon even erin gegaan om te kijken wie mijn buurtjes waren, bijna iedereen in mijn kaartje zat in de stam namelijk. Heb ook al een leuk uitdaging gevonden ze zeiden namelijk dat één speler hen niet zou kunnen doen vallen :D
 

DeletedUser

Guest
En zijn er al top stammen ontstaan hier op 15 ???

Ik ben benieuwd, ook ik zal me vandaag of morgen toevoegen aan Tw-15.
Altijd wel grappig een nieuwe wereld.

.
 

DeletedUser

Guest
Lol ik verneem zonet dat *sof* misschien al gevallen is nog voor ze bestaan hebben onder thales :)
 

DeletedUser

Guest
Ik voorspel dat binnen 2 maanden alle premade's gevallen zijn ....
 

DeletedUser27684

Guest
Lol ik verneem zonet dat *sof* misschien al gevallen is nog voor ze bestaan hebben onder thales :)

Nou ik ben er gewoon heel erg onwetend ingegaan, zonder dat ik ooit van thales heb gehoord. Genoeg potentie..

Maar we zien wel hoe het loopt, ik blijf in ieder geval wel lekker waar ik zit. :D
 
Bovenaan