Topstammen

DeletedUser

Guest
Wat wil je daarmee zeggen?

nou spelers met nu al 70 punten hebben dus niet alleen grondstoffen gemaakt.. Nu al standbeeld maken + ridder is relatief duur.. ok je kan dan wel farmen maar als je gewoon alleen investeerd in grondstoffen wordt een ridder strax relatief goedkoper en haal je die spelers makkelijk weer in die nu al ridder willen bouwen.
 

DeletedUser36170

Guest
nou spelers met nu al 70 punten hebben dus niet alleen grondstoffen gemaakt.. Nu al standbeeld maken + ridder is relatief duur.. ok je kan dan wel farmen maar als je gewoon alleen investeerd in grondstoffen wordt een ridder strax relatief goedkoper en haal je die spelers makkelijk weer in die nu al ridder willen bouwen.
Door nu een ridder te maken (met standbeeld) heb je over 4 dagen meer gefarmd dan een grondstoffenuitbouwer.
Dus uiteindelijk komt de ridder het voordeligst uit.
 

DeletedUser

Guest
Tenzij ze natuurlijk boffen met hun ligging en de komende tijd 24 uur per dag kunnen farmen.
 

DeletedUser

Guest
@NeoTek, weet niet hoe die stam heet, het stond ergens in de discussie vd week ;)
Was volgens mij met allemaal toppers ;)
 

DeletedUser36170

Guest
@NeoTek, weet niet hoe die stam heet, het stond ergens in de discussie vd week ;)
Was volgens mij met allemaal toppers ;)
Ok ^^
Als je het terug weet, laat het dan even weten D: ik wil weten wie de toppers van TW zijn (naast jij en ik :D)
 

DeletedUser

Guest
Door nu een ridder te maken (met standbeeld) heb je over 4 dagen meer gefarmd dan een grondstoffenuitbouwer.
Dus uiteindelijk komt de ridder het voordeligst uit.

Tenzij je natuurlijk alleen maar spelers om je heen hebt. Dan investeer je beter in je gs. Als er geen bb in je 7x7 hebt, gaat mijn voorkeur naar gs.
 

DeletedUser

Guest
Door nu een ridder te maken (met standbeeld) heb je over 4 dagen meer gefarmd dan een grondstoffenuitbouwer.
Dus uiteindelijk komt de ridder het voordeligst uit.

ligt totaal aan de tijd die je kan steken in je acc
kun je veel farmen of farm je steeds een leeg dorp omdat anderen je voor zijn.
Zoveel dingen die mee wegen in wat je start taktiek zou moeten zijn.
Voor mij is het bv. voordelig om snel aan troepen te geraken GS wat uitbouwen en die ridder die komt wel.
Men praat over de ridder alsof het een belegger is die je GS in een keer verhoogd.
 

DeletedUser

Guest
Door nu een ridder te maken (met standbeeld) heb je over 4 dagen meer gefarmd dan een grondstoffenuitbouwer.
Dus uiteindelijk komt de ridder het voordeligst uit.


Zoveel haal je nog niet binnen met farmen, je hebt misschien meer gefarmt maar dan moet je eerst de schade herstellen die je jezelf hebt aangedaan, kost je al bijna 4 dagen om grondstoffen voor een standbeeld+ridder terug te krijgen.
Daarnaast zijn instellingen er ook niet naar...
Snelheid:
- Bouwen, grondstoffen, smederij: 200% (2)
- Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (0.5)

maar zoals Ali Digitali zei
Tenzij ze natuurlijk boffen met hun ligging en de komende tijd 24 uur per dag kunnen farmen.
 

DeletedUser

Guest
@NeoTek,

heb de lijst gevonden, oa:

-AnyGivenSunday
-NovaCaine (de speeder)
-Jim en Mark samen
-Gino en Ferdi-Santa Claus

en zo nog een hoop.. zie PM;)
 

DeletedUser

Guest
Dat zijn nieuwe goede spelers.

Maar er doen ook oude toppers mee. En die geef ik het meeste kans. ;)
 

DeletedUser23429

Guest
Tot nu toe heb ik enkel nog maar -=NW=- gezien die ik interessant vind.
En dan vooral omdat slick er terug bij is :)
 

DeletedUser16564

Guest
en de eerste 20 leden hebben al een standbeeld gebouwd volgens mij.. ver boven 60 punten:rolleyes:

Wat is er mis met snel een standbeeld bouwen dan :)?

Edit: ik zie nu pas dat er een pagina 3 is vol met wijsheden-en-ontkrachtingen. Schrap bovenstaande vraag maar.
 

DeletedUser

Guest
Wat is er mis met snel een standbeeld bouwen dan :)?

Edit: ik zie nu pas dat er een pagina 3 is vol met wijsheden-en-ontkrachtingen. Schrap bovenstaande vraag maar.

ik had er al vertrouwen in dat je er zelf achter zou komen dat dat allang beantwoord was:p
 
Bovenaan