Topstammen W5 op 19/07

DeletedUser

Guest
Jah... TM kan echt niet doen aan die 'oorlog'. Sioux leden komen erbij en zeiden dat ze in oorlog met jullie waren. Sioux leden lagen tussen jullie. Voor ons goede aanwinst.
Elune heeft jullie dan maar vijand gemaakt hé.

wil je weten hoe het echt ging? We waren met |TM| in gesprek voor een BG
En daarbij waren afspraken gemaakt dat Sioux niet naar hun zouden komen.
De BG komt er en een dag later trekken ze Sioux bij |TM| daarop ben ik in gesprek geweest en zeiden ze ja... nou we zouden al fuseren. Terwijl ze dus daarvoor de afspraak maakten om NIET de sioux leden erbij te halen via een fusie.

Ik heb vervolgens ZELF de BG beeindigd omdat ten eerste Sioux nogal onbetrouwbaar was en ik daar geen BG mee wilde bovendien waren het onze vijanden. En.. |TM| heb ik als vijand aangemerkt omdat onze vijand Sioux bij |TM| was gaan zitten. Met andere woorden. |TM| kwam een gemaakte afspraak niet na waardoor de BG door mij is verbroken, niet door Elune want die was toen nog geen leider dat kwam daarna pas.
 

DeletedUser

Guest
Wel de toenmalige TM leiding had toen de grootste fout ooit gemaakt door sioux leden als leiders te zetten. Want we hadden al eerder opgemerkt dat er daar stamhoppers zaten en wat bleek enkele weken later Denisland en de andere naar TSW.
Stethib heeft trouwens ook in genoeg stammen gezeten, ik zou ze zelfs allemaal niet meer kunnen opnoemen. En nu heb je weer zo'n hopper dit keer van oorspronkelijk van SF in jullie midden nl. Gandalfthewhite, ik ben benieuwd of hij deze keer wel ergens blijft als het heet wordt.

Ik zie hem eerlijk gezegd nog TSB joinen.

Ook hallo, ken ik jou? nee, dacht het niet. Dan ken je mij ook niet goed genoeg om zo te oordelen. Als je niet weet wat er gaande is/was, houd dan ook je mond.

Verbaasd me trouwens wat jij allemaal een stamhopper noemt, 3 keer ben ik van stam gewisseld. Vind ik nu niet bepaald veel, maar ja. Wie ben ik... En tussen de 'hoppen' zaten 4 maanden en 1 maand....

Daarnaast slaat je opmerking, 'Als het heet wordt', helemaal nergens op. Ik ben nooit maar dan ook nooit van stam gewisseld omdat 'het heet werd'.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Top10.JPG

mark.JPG


5 augustus 14:44
edited whit GIMP

hopelijk is hij goed
 

DeletedUser

Guest
Je layers kloppen niet
Hrs ziet eruit als de grootste stam maar dat is niet zo
Kleuren zijn ook helemaal niet duidelijk

Geef mij maar een gewone kaart
Nice try though
 

DeletedUser

Guest
De kaart opzich is wel redelijk mooi, maar tog hebk 2 kritiekpuntjes:
1. De kleurkeuze vind ik niet echt goed(stammen die bij elkaar liggen lijken veel op elkaar)
2. UP-R lijkt best klein, ik denk dat u die als eerst heeft uitgedikt, daardoor word UP-R (bijna) overal overlapt.
 

DeletedUser

Guest
ik geef toe UP-R wordt overlapt en er zijn maar 2kleuren die op elkaar gelijken
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, wel fijn dat je de moeite neemt maar deze kaart had wel iets duidelijker gekun(t/d?) :)
 

DeletedUser

Guest
Lol, Kiwi zag ik eerst niet eens :p

Maargoed, je moet het anders doen met de layers ;)
 

DeletedUser

Guest
ICEPAC ziet er ook wel heel erg klein uit
Alsof wij kleiner zijn dan het cluster rechts van ons van TSW
 
Bovenaan