Topspelers

DeletedUser

Guest
Doeg doeg Chique dorpje..

Goed gedaan ;).

Jammer dat ik failde met terugtrekken en tijdens de eerste incoming trein (-.-), er dus 3 edels doorkwamen, anders had je hem nooit gehad, en waren de rollen omgedraaid ^^ (2 edels + 2 edels 24 uur later) + smederij 17 ^.^

Nuja, was een beetje te verwachten, maar goed. Keep the village yours (6). Zal zo eens kijken hoe je het gesplit had deze keer :).
 

DeletedUser

Guest
Goed gedaan ;).

Jammer dat ik failde met terugtrekken en tijdens de eerste incoming trein (-.-), er dus 3 edels doorkwamen, anders had je hem nooit gehad, en waren de rollen omgedraaid ^^ (2 edels + 2 edels 24 uur later) + smederij 17 ^.^

Nuja, was een beetje te verwachten, maar goed. Keep the village yours (6). Zal zo eens kijken hoe je het gesplit had deze keer :).

Speel je door?
 

DeletedUser

Guest
Goed gedaan ;).

Jammer dat ik failde met terugtrekken en tijdens de eerste incoming trein (-.-), er dus 3 edels doorkwamen, anders had je hem nooit gehad, en waren de rollen omgedraaid ^^ (2 edels + 2 edels 24 uur later) + smederij 17 ^.^

Nuja, was een beetje te verwachten, maar goed. Keep the village yours (6). Zal zo eens kijken hoe je het gesplit had deze keer :).

Had hem dan gebacktimed:eek:
 

DeletedUser

Guest
Caveman thx voor het leuke gevecht volgende x geen snipe treintjes hé (A) 1ste x snipede je mooi daarna failde je beetje :p
 

DeletedUser

Guest
Caveman thx voor het leuke gevecht volgende x geen snipe treintjes hé (A) 1ste x snipede je mooi daarna failde je beetje :p

Als ik treintje niet snipete dan was het ook geen leuk gevecht geweest eh:/ 2de keer faalde ik idd, maar ik moest tussen 50 ms snipen:/ en trok de ene set te vroeg terug en de andere te laat:/, faal van mij:(
Anyway, nog een keer feli:p

OT: Wie zijn de topspelers, ik ben er iig geen:D
 

DeletedUser

Guest
Als ik treintje niet snipete dan was het ook geen leuk gevecht geweest eh:/ 2de keer faalde ik idd, maar ik moest tussen 50 ms snipen:/ en trok de ene set te vroeg terug en de andere te laat:/, faal van mij:(
Anyway, nog een keer feli:p

OT: Wie zijn de topspelers, ik ben er iig geen:D

Het was in iedergeval gezellig he in iedergeval genoten van onze gesprekken :D en thx voor leuke dorpje en je bent redelijk veel verloren en ik redelijk weinig :p
 

DeletedUser

Guest
Caveman thx voor het leuke gevecht volgende x geen snipe treintjes hé (A) 1ste x snipede je mooi daarna failde je beetje :p

Ah was het die bram :p. Naja.. 1e keer... ik baal er nog steeds van dat die 620 lc 1 sec te vroeg thuiskwam :E. Normaal heb ik 750/800 ms lagg, dit keer was het slechts 300 dus in de verkeerde seconde teruggetrokken, anders was het een nog leuker gevechtje ^.^

Grr :p. Nu examens en dan rim denk ik ^^, w22 zal nog wel ff duren, en ik begin normale werelden ook wel geinig te vinden, hoewel speed veel cooler is :)bijl:)
 
Bovenaan