Topspelers

DeletedUser63918

Guest
Dat snap ik. En ik geef uiteindelijk niet eens om welke wiskunde, a of b.
Want daar werd op onze school een probleem over gemaakt, want wiskunde b gaf geen toevoeging aan architectuur.
Dus daarom.
 

DeletedUser

Guest
Dat snap ik. En ik geef uiteindelijk niet eens om welke wiskunde, a of b.
Want daar werd op onze school een probleem over gemaakt, want wiskunde b gaf geen toevoeging aan architectuur.
Dus daarom.

Volgens mij kom je dan bedrogen uit, want je hebt volgens mij voor architectuur Wiskunde B en Natuurkunde persé nodig.
 

DeletedUser65072

Guest
Neh :p
Ik weet nog wel zijn W23 tijd :rolleyes:
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag.

Top of flop?
 

DeletedUser

Guest
Bon, geen idee welke nieuwe bespeler Break op Iron-Law heeft gezet maar ik wil DS3 terug! Die kreeg zijn treintjes tenminste in 1 seconde i.p.v. in 11...
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Bon, geen idee welke nieuwe bespeler Break op Iron-Law heeft gezet maar ik wil DS3 terug! Die kreeg zijn treintjes tenminste in 1 seconde i.p.v. in 11...

Kerel, als ik denk dat iemand offline is ga ik geen moeite doen. Maar toch, bedankt voor het compliment.:D
 

DeletedUser

Guest
Uhu, nee, omdat we er thuis de middelen voor hebben. Dus waarom dan niet :) Uitslapen en ten allen tijden eten :D

Voor velen komt het over als 'asociaal onderwijs'. De plaats waar men de meeste vrienden leert kennen is een school. Ik zou het maar niets vinden om alleen thuis met een leraar te zitten.
Maar tof dat je er de middelen voor hebt ;)
 

DeletedUser

Guest
Voor velen komt het over als 'asociaal onderwijs'. De plaats waar men de meeste vrienden leert kennen is een school. Ik zou het maar niets vinden om alleen thuis met een leraar te zitten.
Maar tof dat je er de middelen voor hebt ;)

Was je er serieus mee weg :p
 
Bovenaan