Topspelers

DeletedUser

Guest
Lammert, ik ben geen fan van jou (actie op Falcon van vroeger ;) ), maar ik kan je geen ongelijk geven wat deze uitspraak betreft:D


Hmm, kunnen we over doorgaan.
Ben ik niet geweest, toenmalige co.

Maar goed, dat maakt niet meer uit ;)
 

DeletedUser

Guest
Nee dat weet ik, t probleem is dat ik me ook niet van me onschuld kon bewijzen :(
Maargoed, weinig aan te doen;)
 

DeletedUser

Guest
Nee dat weet ik, t probleem is dat ik me ook niet van me onschuld kon bewijzen :(
Maargoed, weinig aan te doen;)

Ah kijk, vandaag zaten we op één lijn wat die kinderen van OEPS betreft, dus dat maakt al een stuk goed... Maar je staat nog steeds op mijn te pakken lijstje :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
ga jij zeggen iemand die 300 clears in nb sturen,
stuur jij halve clears:eek:

Inderdaad ja, gisteren idd clears van 75% gestuurd.
Waarom? Omdat we falcon zijn kern aanvielen en hij grotendeels toch niet kon blokken. Ben geloof ik max 10 clears kwijt :)

Als ik zoiets weet, dan neem ik de gok om zijn kern te slopen.
 

DeletedUser58654

Guest
Inderdaad ja, gisteren idd clears van 75% gestuurd.
Waarom? Omdat we falcon zijn kern aanvielen en hij grotendeels toch niet kon blokken. Ben geloof ik max 10 clears kwijt :)

Als ik zoiets weet, dan neem ik de gok om zijn kern te slopen.

w6 ga je wel dood door mij :eek:, sorry maar het is niet anders na het veraad vanuit ~MeM~ speler Deeese
 

DeletedUser

Guest
w6 ga je wel dood door mij :eek:, sorry maar het is niet anders na het veraad vanuit ~MeM~ speler Deeese

Heb geen idee :)
Zit net op het account en weet enkel dat iemand op dat account een dealtje met de tegenstander maakte, 250 dorpen leegzetten en dan snel bij een account bij de tegenstander.
Verder heb ik geen idee wat er gebeurt is, en het boeit me vrij weinig.
 

DeletedUser58654

Guest
Heb geen idee :)
Zit net op het account en weet enkel dat iemand op dat account een dealtje met de tegenstander maakte, 250 dorpen leegzetten en dan snel bij een account bij de tegenstander.
Verder heb ik geen idee wat er gebeurt is, en het boeit me vrij weinig.

geef me het accje dan?:D
Sloop ik MeM van binnen uit :D:D:D
 

DeletedUser29300

Guest
michael
het gaat hier over w17
hou je mond dan over w6
ik heb je altijd een hand boven je hoofd gehouden
maar je begint me nu echt op mijn zenuwen te werken

en niet alleen bij mij denk daar maar eens aan......
 
Bovenaan