Topspelers

DeletedUser

Guest
:D zware steek kan er niet aan doen sorry break maar die was goed :D

en sorry babe x wat is er dan zo verkeert aan de oude .HRE. of de nieuwe origin ?
 

DeletedUser

Guest
Die doa spelers die nu in the crusaders zit vind ik dat ze nu wel een probleem hebben met hun naam:).
 

DeletedUser

Guest
Pas op met je woorden breakdown, je staat op het punt om 1 van de stammen met de meeste potentie om het tot het eind te halen uit te schelden.
Ik kan hier ook nog wel eens even je aanvraag bij Gummi een tijdje terug posten.
Kijken wie zich dan voor paal zet.

OMG? heeft hij gesolliciteerd voor gummi? of toch eens gedaan? al is het lang geleden? Dit vind ik niet eerlijk , ik had ook gesolliciteerd voor gummi een tijdje geleden , toen het nog .HRE. was. En dat kostte me de kick :)

En nu bleek dat hij het zelf ook deed?

Wat een N00b.
 

DeletedUser

Guest
Own Ya , Maak er anders je levenswerk van breakie te vernietigen ?
Je praat over niets anders meer , kan je depressief van worden
 

DeletedUser

Guest
Own Ya , Maak er anders je levenswerk van breakie te vernietigen ?
Je praat over niets anders meer , kan je depressief van worden

Hmm , ik vond het gewoon onterecht hoe hij zijn rechten gebruikt.

ALS origin blijft bestaan kan ik er zeker van zijn dat er nog meer leden zullen ontslagen worden voor een kleinigheid zoals " Hoe gaat ie breaky?"
 

DeletedUser

Guest
Laat het rusten,straks voelt hij zich nog interessant.:rolleyes:
Nu om even on-topic te blijven,Grapexx doet het uitmuntend goed,houdt zijn 1ste plek vast met glans.Maar mijn waardig stamlid ferdy81 komt toch wel heel dichtbij.En zelf schiet er ook schot in de zaak .:cool:
 

DeletedUser

Guest
Laat het rusten,straks voelt hij zich nog interessant.:rolleyes:
Nu om even on-topic te blijven,Grapexx doet het uitmuntend goed,houdt zijn 1ste plek vast met glans.Maar mijn waardig stamlid ferdy81 komt toch wel heel dichtbij.En zelf schiet er ook schot in de zaak .:cool:

Ik voel me niet interessant , jij wel blijkt?
 

DeletedUser

Guest
ach ik zie het nut eigenlijk niet erin om over "topspelers" te praten.
hun observeren om hun taktieken te ontdekken en die tegen ze gebruiken lijkt me nuttiger.
 

DeletedUser

Guest
Is meestal niet zo moeilijk om die *top* spelers zijn tactiek te ontdekken merendeel is internen;)
 

DeletedUser

Guest
nou bevoorbeeld als ie het dorpje al binnen had met 3 edels van ze treintje ;)
 
Bovenaan