Topspelers

DeletedUser

Guest
zou ik k-32 willen ruilen voor een andere zogenaamde topstam nee hier voel ik me na S.A.M weer thuis.:p

Je moet oppassen met dat soort uitspraken, zo schaadt je je eigen reputatie enorm zodra je de volgende keer weer verleid wordt over te stappen. Want geloof me maar dat jij weer een keer in die positie zal komen en vermoedelijk opnieuw dezelfde fout zal maken. Ik denk dat je positie instabiel is op de kaart en dat daar door turbulentie nog wel het een en ander zal veranderen vroeg of laat. En dan zullen we zien wat de echte aard van het beestje is ;) Dergelijke uitspraken zijn snel gedaan, maar waarmaken is de kunst. Met een stalen gezicht beweren dat je een stam niet zal verlaten is makkelijk, maar als de situatie dan plots omslaat en je wat tegenwind ondervindt kijken veel spelers er al anders tegen aan.

Om het gesprek wat meer te centraliseren, want het hele Peer123 vs Arnuma gebeuren begint me zwaar de keel uit te hangen, beweer ik dan ook dat loyaliteit ten opzichte van een stam ook een van de kenmerken is voor topspelers. Wie is het daarmee eens? Natuurlijk kunnen de beste spelers door omstandigheden worden gedwongen over te stappen, maar over het algemeen siert het spelers niet om eieren voor hun geld te kiezen zodra het lastig wordt. Je moet daarom ook goed naar de motieven kijken als je zoiets wilt onderzoeken, maar dat is altijd lastig. Omdat het niet te meten valt en de speler zijn eigen beweegredenen kan verzinnen terwijl hij of zij de eigenlijke reden verhult. Vluchten om je eigen belangen te beschermen is wellicht het motief dat bijna elke topspeler meteen degradeert tot klaploper.

Zelf erger ik me dood aan de spelers die altijd de grootste mond van de stam hebben en dan tijdens problemen, zoals een oorlog, ook het snelst zijn vertrokken en zich bij de vijandelijke stam aansluiten. Voorbeelden kan je in de praktijk altijd snel terugvinden, tijdens Nenya vs _SoC_ bijvoorbeeld waren Tiavius en Reborn Jesus ook plots veranderd van de grootste flamers in _SoC_ naar de keurigste leden in Nenya. Ik vond dit opmerkelijk, zeker gezien het vage excuus dat werd gegeven. Natuurlijk mag ik aan deze zaak niet de term "vluchtgedrag" verbinden want ik ken niet alle details. Maar het is zeker een treffend voorbeeld, al zijn de motieven dan misschien niet wat ik direct zoek. Alhoewel... :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind het gebeuren Amun-Peer juist wel geinig. Laat ook zien dat de "Top-stam" _InQ_ toch aardig beperkter is dan ze zelf in gedachten hadden. Ik kan me herinneren dat ik een tijdje terug een belofte las over een massa-aanval. Op Peer, distiller en nasty-nick. Eigenlijk op alle leden van NAK toen. De spelers om die aanval te doen waren er toen ook nog, maar het lijkt me duidelijk dat _InQ_ terrein aan het verliezen is en allang niet meer zo dominant is als ze zelf zegt te zijn (bij monde van haar leider).
Die aanvallen zijn er (voor degenen die het nog niet wisten) nooit gekomen. Ze zullen ook niet komen, want de mogelijheden daartoe heeft _InQ_ gewoon niet meer. Dát zijn eigenlijk de feiten lijkt mij. Dat je dan in een andere buurt iets meer dorpjes van een andere stam pakt dan dat je inlevert, kan dat, voor mij althans, niet meer verhullen. _InQ_ valt inelkaar...?
 

DeletedUser3435

Guest
Ik vind het gebeuren Amun-Peer juist wel geinig. Laat ook zien dat de "Top-stam" _InQ_ toch aardig beperkter is dan ze zelf in gedachten hadden. Ik kan me herinneren dat ik een tijdje terug een belofte las over een massa-aanval. Op Peer, distiller en nasty-nick. Eigenlijk op alle leden van NAK toen. De spelers om die aanval te doen waren er toen ook nog, maar het lijkt me duidelijk dat _InQ_ terrein aan het verliezen is en allang niet meer zo dominant is als ze zelf zegt te zijn (bij monde van haar leider).
Die aanvallen zijn er (voor degenen die het nog niet wisten) nooit gekomen. Ze zullen ook niet komen, want de mogelijheden daartoe heeft _InQ_ gewoon niet meer. Dát zijn eigenlijk de feiten lijkt mij. Dat je dan in een andere buurt iets meer dorpjes van een andere stam pakt dan dat je inlevert, kan dat, voor mij althans, niet meer verhullen. _InQ_ valt inelkaar...?

Je weet niet wat je zegt:eek:
 

DeletedUser

Guest
Een aanval op iemand plannen die puur op persoonlijke redenen is gericht en strategisch mischien geen goede zet is, dat is dom, en een topstam zou zoiets al helemaal niet moeten doen.
 

DeletedUser

Guest
Een aanval op iemand plannen die puur op persoonlijke redenen is gericht en strategisch mischien geen goede zet is, dat is dom, en een topstam zou zoiets al helemaal niet moeten doen.

Mee eens, maar dan ook niet zeggen dat je het gaat doen. Dat werkt tegen de geloofwaardigheid van een topstam.


Krepox: Ik weet heel goed waar ik het over heb. Ik zorg altijd voor veel ig-info voor ik een dergelijke uitlating doe. En nee, ik geef niet bloot waar ik die info dan vandaan trek, het is voor mij eerst voldoende dat ik wéét dat het uit betrouwbare bronnen komt.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het gebeuren Amun-Peer juist wel geinig. Laat ook zien dat de "Top-stam" _InQ_ toch aardig beperkter is dan ze zelf in gedachten hadden. Ik kan me herinneren dat ik een tijdje terug een belofte las over een massa-aanval. Op Peer, distiller en nasty-nick. Eigenlijk op alle leden van NAK toen. De spelers om die aanval te doen waren er toen ook nog, maar het lijkt me duidelijk dat _InQ_ terrein aan het verliezen is en allang niet meer zo dominant is als ze zelf zegt te zijn (bij monde van haar leider).
Die aanvallen zijn er (voor degenen die het nog niet wisten) nooit gekomen. Ze zullen ook niet komen, want de mogelijheden daartoe heeft _InQ_ gewoon niet meer. Dát zijn eigenlijk de feiten lijkt mij. Dat je dan in een andere buurt iets meer dorpjes van een andere stam pakt dan dat je inlevert, kan dat, voor mij althans, niet meer verhullen. _InQ_ valt inelkaar...?

Ten eerste was dat meer gericht op NAK. Bestaat deze stam nog?
Mochten we de oorlog verklaren aan AeroFury, Peer123 of Distiller dan verklaren we ook de oorlog aan de stam waar ze in zitten.

En ik ga niet mijn persoonlijk belang boven stam belang stellen. En stambelang is op het moment Only de nek omdraaien.

Dus als jij mij kwalijk wilt nemen, dat ik nooit mijn persoonlijke belang boven het belang van mijn stam Inquisitie heb gesteld. Is dat erg jammer voor je.
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste was dat meer gericht op NAK. Bestaat deze stam nog?
Mochten we de oorlog verklaren aan AeroFury, Peer123 of Distiller dan verklaren we ook de oorlog aan de stam waar ze in zitten.

En ik ga niet mijn persoonlijk belang boven stam belang stellen. En stambelang is op het moment Only de nek omdraaien.

Dus als jij mij kwalijk wilt nemen, dat ik nooit mijn persoonlijke belang boven het belang van mijn stam Inquisitie heb gesteld. Is dat erg jammer voor je.

Tja, dus op het moment dat die mensen uit NAK stappen, zijn ze ook gelijk veilig...? Ik ben wel heeeeel benieuwd waarom only een groter stambelang is dan NAK (of haar gewezen leden). Ik heb hier echter wél een theorietje over...

Op het moment dat je het over die massa-aanvallen had, had je er mss ook de mogelijkheden voor in theorie...
Je had immers nog stamgenoten genoeg in die buurt liggen met o.a. Riverdance, woete, Vigor Hamme en Blackknight007. Momenteel zou alleen Blackknight007 in staat zijn iets effectiefs uit te richten. Daar Riverdance en Vigor Hamme (die sowieso al nooit bereid waren geweest voor die aanval gezien hun geschiedenis met Peer123) inmiddels gestopt zijn en woete een verstandige keuze gemaakt heeft door zich bij +TFC+ aan te sluiten.
Volgens mij noem je het stambelang, maar bedoel je gewoon onmacht. Als je dingen gewoon bij hun naam noemt, wordt er even om gelachen en zakt het vervolgens in de vergetelheid. Als je ergens spectaculaire smoezen voor gaat verzinnen, blijven die zaken je echter voor de voeten gegooid worden...
 

DeletedUser

Guest
Tja, dus op het moment dat die mensen uit NAK stappen, zijn ze ook gelijk veilig...? Ik ben wel heeeeel benieuwd waarom only een groter stambelang is dan NAK (of haar gewezen leden). Ik heb hier echter wél een theorietje over...

Op het moment dat je het over die massa-aanvallen had, had je er mss ook de mogelijkheden voor in theorie...
Je had immers nog stamgenoten genoeg in die buurt liggen met o.a. Riverdance, woete, Vigor Hamme en Blackknight007. Momenteel zou alleen Blackknight007 in staat zijn iets effectiefs uit te richten. Daar Riverdance en Vigor Hamme (die sowieso al nooit bereid waren geweest voor die aanval gezien hun geschiedenis met Peer123) inmiddels gestopt zijn en woete een verstandige keuze gemaakt heeft door zich bij +TFC+ aan te sluiten.
Volgens mij noem je het stambelang, maar bedoel je gewoon onmacht. Als je dingen gewoon bij hun naam noemt, wordt er even om gelachen en zakt het vervolgens in de vergetelheid. Als je ergens spectaculaire smoezen voor gaat verzinnen, blijven die zaken je echter voor de voeten gegooid worden...

We waren al in strijd met Only al sinds Volcae werd opgericht. En toen de Inquisitie werd opgericht was het ook de bedoeling om Only de nek om te draaien.

Dus dan kan je wel leuk beweren dat het 'onmacht was' maar elke speler weet wel dat de verhouding tussen ons en Only dermate slecht was dat het wel op een oorlog uit zal lopen.

NAK was meer een onvoorziene 'object' wat er tussen door kwam. ;)

Verder was het niet relevant om 360 graden om te draaien en het belang van Amun-Ra voorop te stellen. Only was en is nog steeds ons prioriteit nummer 1.

Maar als jij vindt dat een stam zijn belang op z'n onvoorzienbare 'object' zouden hebben moeten storten en het stambelang daarvoor hebben moeten opgeven. Zegt dat ook veel op jouw kijk van een stam.

na mijn mening zoals Carinae al zij. Moet een topstam haar persoonlijk belang van iem. niet voorop stellen op het stambelang. Dit laat ook gelijk zien dat niets ons tegenhoud om onze oorlog te staken op Only!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
We waren al in strijd met Only al sinds Volcae werd opgericht. En toen de Inquisitie werd opgericht was het ook de bedoeling om Only de nek om te draaien.

Dus dan kan je wel leuk beweren dat het 'onmacht was' maar elke speler weet wel dat de verhouding tussen ons en Only dermate slecht was dat het wel op een oorlog uit zal lopen.

NAK was meer een onvoorziene 'object' wat er tussen door kwam. ;)

Verder was het niet relevant om 360 graden om te draaien en het belang van Amun-Ra voorop te stellen. Only was en is nog steeds ons prioriteit nummer 1.


Het is zeker herfst en het blaadje Arnuma draait zich nog eens om in de wind...:D

Dat werd ook al eens aangedragen door mij wat je nu verteld, maar mij werd voor de voeten gegooid dat het nu _InQ_ was en dat dat een totaal andere stam was dan VOC|N en VOLCAE...
Ik voor mij vind het een slap verhaal en lach er een beetje om in mijn vuistje. Ik zie het voor wat het is: Onmacht.
Natuurlijk konden jullie beter een inactieveling van only aan gaan vallen en leden van hun recruteren. Succes verzekerd en dat konden jullie dan weer mooi op het forum roepen.
Maar na de eerste successen gaat dat blijkbaar ook al wat stroever...
Je hebt het erover dat jouw belang niet voor het belang van de stam kan gaan, maar waarom zou het niet tegelijkertijd kunnen...? Of begint het Amunralicisme al wat af te brokkelen...?

Ik denk dat de centrale ligging van _InQ_ geen voordeel is. Ondanks enkele toppers in die stam, zal het moeilijk worden om iets van een topstam in stand te houden.
Als ik het goed gezien heb, begint only nu ook dorpen van jullie in te nemen en moeten jullie nu langzaam achteruit.
Was het brokje net wat te groot...?

Neen, één woord: Onmacht
 

DeletedUser

Guest
Side 1: _InQ_

Side 2: Only

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 43
Kant 2: 12
Verschil: 31

image.php


Only verovert meer dorpen dan de Inquitie? Dit is overigens nog van de laatste week. ;) Dus exclusief totaal plaatje + de 50 dorpen die -TA- heeft genomen.

Nog een keer, wint hier Only meer terrein op de Inquisitie dan de Inquisitie op Only?

En wat is onmacht? BG nemen met stammen die aan jullie grenzen? En wat de mogelijkheid afneemt om richting de fronten van de Inquisitie toe te edelen....

dat is onmacht
 

DeletedUser

Guest
En bekijk de laatste dagen in je stamakte dan nog eens...?
ONMACHT:D
Als je dan toch aan het bekijken bent, kijk dan ook gelijk even naar de grenzen van +TFC+ en only en pas dan je vorige bericht even aan...:D
 

DeletedUser

Guest
K-33 is anders een best instabiel continent, en inQ(voc) stond sterk in K-33, maar tegenwoordig ook niet meer, dus ben het een keer met bullix eens.


Heey buurman;) En wij kunnen het weten, wij wonen in dat continent ghehehe... _InQ_ is daar langaam aan het verdwijnen...
 

DeletedUser

Guest
En bekijk de laatste dagen in je stamakte dan nog eens...?
ONMACHT:D
Als je dan toch aan het bekijken bent, kijk dan ook gelijk even naar de grenzen van +TFC+ en only en pas dan je vorige bericht even aan...:D

Dit zijn statistieken. Zij hebben afgelopen vrijdag inderdaad 12 dorpjes veroverd.

Bak een taart en vier het! en jij denkt dat ze da de oorlog gelijk een wending neemt? :p

Lijkt een beetje op de zelfde situatie toen FFC een week geleden 14 dorpjes van InS heeft kunnen edelen.

Maar goed wat ik laat zien zijn keiharde statistieken. ;) Deze week was weer in het voordeel van de Inquisitie. En ja we hebben paar verloren maar we hebben nog steeds meer gewonnen. ;)

Jij roept wel dat het onmacht was en suggereer dat wij 'bang' waren of 'geen NAK leden konden edelen' Maar dat is allemaal subjectief bekeken. ;)
 

DeletedUser

Guest
Dit zijn statistieken. Zij hebben afgelopen vrijdag inderdaad 12 dorpjes veroverd.

Bak een taart en vier het! en jij denkt dat ze da de oorlog gelijk een wending neemt? :p

Lijkt een beetje op de zelfde situatie toen FFC een week geleden 14 dorpjes van InS heeft kunnen edelen.

Maar goed wat ik laat zien zijn keiharde statistieken. ;) Deze week was weer in het voordeel van de Inquisitie. En ja we hebben paar verloren maar we hebben nog steeds meer gewonnen. ;)

Jij roept wel dat het onmacht was en suggereer dat wij 'bang' waren of 'geen NAK leden konden edelen' Maar dat is allemaal subjectief bekeken. ;)


Dat is nog heel wat anders dan roepen dat je het gaat doen en het daarbij laten. Even serieus, stel je nou voor dat dat het hoogste stambelang zou zijn voor _InQ_ op dit moment. De kans is geweest en voorbij gegaan. Nu is de mogelijkheid er niet eens meer. Daarnaast begint de grote successtory nu ook al vast te lopen... only is gister pas begonnen met tegenaanvallen. Ze zijn nog niet eens warmgedraaid! Daarnaast zijn er nog ontwikkelingen gaande waar ik blijkbaar meer van weet dan jij... Maar daar kom je vanzelf achter denk ik...
 

DeletedUser

Guest
Ze zijn nog niet eens warmgedraaid! Daarnaast zijn er nog ontwikkelingen gaande waar ik blijkbaar meer van weet dan jij... Maar daar kom je vanzelf achter denk ik...

Je zou toch bijna denken dat je multi accounts hebt. Je spreekt alsof je in al die stammen zit. Knap van je. ;)

Maar ik kan je vertellen dat dit zeker niet de ontgroening van Only is om ons aan te vallen hoor. ;) Tevens had ik gister vv van een speler die zij aanvielen. Dan zou je toch denke dat zij dorpjes zouden moeten pakken. Maar ik was eigenlijk de gene die dorpjes terug pakte. :p
 

DeletedUser

Guest
Je zou toch bijna denken dat je multi accounts hebt. Je spreekt alsof je in al die stammen zit. Knap van je. ;)

Maar ik kan je vertellen dat dit zeker niet de ontgroening van Only is om ons aan te vallen hoor. ;) Tevens had ik gister vv van een speler die zij aanvielen. Dan zou je toch denke dat zij dorpjes zouden moeten pakken. Maar ik was eigenlijk de gene die dorpjes terug pakte. :p

Als hier iemand géén multi account heeft dan ben ik het. Ik zorg dat ik gewoon genoeg te doen heb op mijn eigen.
Wél heb ik "contacten" in erg veel stammen, zodat ik over veel dingen mee kan praten. Ik weet van veel plannen etc.
Dat vind ik eigenlijk ook het leukste onderdeel van het hele spel trouwens.
Zo wist ik zelf ook wel dat het niet de ontgroening was van only (die stam is overigens veel ouder dan InQ ghehehe, maar dat krijg je met die naamsveranderingen hé...). Ik zie in jullie stamakte van de laatste dagen niet veel dorpen erbij komen van only, wél pakt demo73 aardig dorpen van _InQ_...
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het gebeuren Amun-Peer juist wel geinig.

De kwaliteit holt achteruit door dit soort zinloze en volslagen belachelijke discussies die worden gevoerd door een aantal verbitterde extremisten die _InQ_ uit de tent willen lokken. Jij hebt zelf belangen bij dit onderwerp, maar de rest van alle lezers is er nu wel op uitgekeken. En zeker in dit topic over topspelers verwacht het publiek wat anders...
 
Bovenaan