We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
wacht maar tot hij incs krijgt en zonder te vragen vv zetDie ontembare leeuw ziet er mij wel vrij top uit.
Je moet gewoon een treintje versturen en zonder te vragen zet hij er antisnipes tussen. Wat een team.
Of zonder te vragen spelers begint te ontslaan uit zen stam ;-)wacht maar tot hij incs krijgt en zonder te vragen vv zet
Mag ik kata gebruiken?Als je katas gooit knikker ik je eruit mvg
It is ne levensstijl!boosting is not a crime?
Wel hele matige timings toch van de aanvaller, strakke clears voor de trein en vervolgens geen antisnipes zetten. Jamemr dat het goudmunten is en geen pakketjes wat dat betreft.
Met onze eerste 2 antisnipes hebben we 1500 ZC gemold... Jammer gewoon dat de laatste antisnipe niet lukteWel hele matige timings toch van de aanvaller, strakke clears voor de trein en vervolgens geen antisnipes zetten. Jamemr dat het goudmunten is en geen pakketjes wat dat betreft.
Maar die laatste snipe is zeker lekker!
Maar als je dan weet dat er gesniped wordt, hoezo dan groene laatste 3 edels zonder antisnipes? Tuurlijk je probeerde er eentje, maar dan doe je tussen elke edel er toch paar?Met onze eerste 2 antisnipes hebben we 1500 ZC gemold... Jammer gewoon dat de laatste antisnipe niet lukteen anders was er door zijn strakke snipe idd sowieso een edel doodgelopen. Daarvoor credits naar fret