Topspelers / Flopspelers

DeletedUser58641

Guest
Waarom heb ik niemand over National Geographic. horen praten? Denk dat deze wel eens iets zal laten zien, keek op de kaart en viel meteen op :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik denk dat het account waar onder andere Eucalyptus (Yorin) op speelt het heel goed gaat doen! Alleen weet ik niet zo snel de naam van het account :p!

Ik wel maar das logisch
 

DeletedUser

Guest
Zo, ik kan alweer stoppen heb al rank 1 gestaan jipie doei !
 

DeletedUser

Guest
Geef je naam prijs? :)

Daar is die niet zo happig op natuurlijk;)

om veel redenen die je ook wel zult kennen

Ik vind het jammer ;)
Hopen dat jullie failen :D

mooie van net buiten de kern continenten (c44-45-54-55) zitten is dat je meer mogelijkheden hebt(qua stam kiezen richtingen etc met oog op de toekomst) en toch ook echt wel met de kern op de vuist kan gaan.
plus net minder farm concurrentie al is dat tegenwoordig denk ik niet echt meer zo als eerder.


ik speel hier trouwens (nog) niet ,kwam alleen even neuzen zoals dat heet:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50329

Guest
Hierbij is de nummer 1 reeds bekend. Ik ga voor mijn vijfde keer eerste positie. Enkel nog de futiliteit van een account maken, moet nog voltooid worden. Dan kunnen de tegels aan het rollen gaan, ook al is de uitkomst reeds bekend
 

DeletedUser

Guest
Hierbij is de nummer 1 reeds bekend. Ik ga voor mijn vijfde keer eerste positie. Enkel nog de futiliteit van een account maken, moet nog voltooid worden. Dan kunnen de tegels aan het rollen gaan, ook al is de uitkomst reeds bekend

ghe ghe het vertrouwen is er tenminste recht zo die gaat schipper:D

maar er zijn een paar farm kanonnen aanwezig, dus je zal het onderste uit de kan moeten halen denk ik zo:)
 

DeletedUser50329

Guest
ghe ghe het vertrouwen is er tenminste recht zo die gaat schipper:D

maar er zijn een paar farm kanonnen aanwezig, dus je zal het onderste uit de kan moeten halen denk ik zo:)

Het is de enige reden dat ik begonnen ben. Als ik niet verder kom dan tweedes, zou dit mijn grootste mislukking in mijn tw-geschiedenis zijn:(
 
Bovenaan