Top"vals"spelers

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik vind dat libel een plaatsje verdiend in TW weekblad :)

jammer dat ik 150km ver woon, anders was ik wel gegaan voor zijn schoon zusje :p

ps:aarom geef je u adres, moeten we nu echt geloven dat het jou echte adres is lol -_-"
geef anders jou nummer, dan vragen we of jeecht libel bent xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ben net langsgeweest, deed een 10-jarige de deur open. Ik vraag hem of er ene libel-met-de-felle-bek thuis is, krijg ik de deur in mijn gezicht! :eek:
 

DeletedUser

Guest
hallo aan alle eerlijke spelers op wereld 19 voor het moment word tw echt overspoeld door spelers die het niet nauw nemen met de regels. en het zijn meestal de TOPspelers die van deze praktijken gebruik maken dus aan al deze TOPspelers verlaat wereld 19 en laat ons verder spelen op een eerlijke mannier. oh ja mijn adres is libel2 , hemelstraat 6 , 8610 Werken in belgië . moest er één van die TOPspelers ECHT BALLEN hebben.

Zoek een leven ofzo? Je adres hier posten + wat spelers zitten bedreigen, waar ben jij in hemelsnaam mee bezig? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ben net langsgeweest, deed een 10-jarige de deur open. Ik vraag hem of er ene libel-met-de-felle-bek thuis is, krijg ik de deur in mijn gezicht! :eek:
nou ik dacht dat er een vondeling voor de deur lag . was het nog een beetje een zicht geweest had ik het binnen genomen . Maar lelijk dat , dat ding was. mag de volgende keer wel een knappe meid zijn die aan mijn deur staat en de anderen laat ik mais vreten voor de deur.
 

DeletedUser

Guest
nou ik dacht dat er een vondeling voor de deur lag . was het nog een beetje een zicht geweest had ik het binnen genomen . Maar lelijk dat , dat ding was. mag de volgende keer wel een knappe meid zijn die aan mijn deur staat en de anderen laat ik mais vreten voor de deur.

heerlijk mais:)
 

DeletedUser

Guest
nou ik dacht dat er een vondeling voor de deur lag . was het nog een beetje een zicht geweest had ik het binnen genomen . Maar lelijk dat , dat ding was. mag de volgende keer wel een knappe meid zijn die aan mijn deur staat en de anderen laat ik mais vreten voor de deur.

Jij bent hopeloos.
 

DeletedUser18987

Guest
Nu weten dat libel waarschijnlijk een jongen is, ik ben weg uit dit topic. :(
 

DeletedUser

Guest
nou ik dacht dat er een vondeling voor de deur lag . was het nog een beetje een zicht geweest had ik het binnen genomen . Maar lelijk dat , dat ding was. mag de volgende keer wel een knappe meid zijn die aan mijn deur staat en de anderen laat ik mais vreten voor de deur.

Een knappe meid, die der ballen moet laten zien.
Ik ben weg hier :eek:
 

DeletedUser

Guest
hij moest weer agressie kwijt na verlies van dorpje!

AAAAh een jonge

ik ook weg :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan