Top Stammen w7

DeletedUser

Guest
dan moet je me eens zeggen wiens ODD de pan uitswingt door jouw wel doordachte aanvallen.

Als je de post goed had doorgelezen, zag je dat het een hypothese is. Het was puur om jou theorie wat af te kraken, meer niet. Zeker niet om mezelf wat faam te geven, ikzelf ben namelijk veel te lui & laag begaafd, (zoals mijn vriendinnetje Vanar al aangaf)
om 1500 clears per week te verzenden. (laat staan op 1 dorp, de gedachte dat ik er met 1500 clears nog niet door kwam zou ik niet aankunnen vrees ik.)


@ what :

Heel verstandig! Ik ben van plan openbare lessen te geven, dus iedereen is welkom. De lessen zullen beginnen op het af zodra ik er klaar voor ben.:cool:
Bedoel je hier dat er een tweede whatstudie komt? :)


grt
Vleugel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42482

Guest
Hoi Vleugel,

Ik maak je vleugel lam als je gaat spijbelen bij deze nieuwe lessen!
 

DeletedUser

Guest
Hoi Vleugel,

Ik maak je vleugel lam als je gaat spijbelen bij deze nieuwe lessen!

Geen zorgen, ik wil een plekje op de eerste rij, na m'n eerste What-ridder item wil ik nog wel wat What-items verzamelen :D
 

DeletedUser42482

Guest
Geen zorgen, ik wil een plekje op de eerste rij, na m'n eerste What-ridder item wil ik nog wel wat What-items verzamelen :D

Hey!! dit is nog niet eens een slecht idee! Bij deze krijg je een What-PEN, hiermee kan je alles noteren :eek:

De What-items zijn te verdienen bij deze studie. Kom snel want op=op. Je wilt een plekje voorin, komt voor elkaar!:cool:
 
Reactiescore
0
Hey!! dit is nog niet eens een slecht idee! Bij deze krijg je een What-PEN, hiermee kan je alles noteren :eek:

De What-items zijn te verdienen bij deze studie. Kom snel want op=op. Je wilt een plekje voorin, komt voor elkaar!:cool:

lol:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb de What-tool afgehaald, en alle dorpen bouwen af naar 116 punten :/

what the .... !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42482

Guest
En vandaag krijgen jullie geen les omdat jullie stuk voor stuk moeten genieten van het weer!

Dus wie ik zie edelen vandaag, die krijgt een What-Ban voor 2 weken.
 
Bovenaan