Top Spelers

DeletedUser658

Guest
Een topspeler begint wanneer hij wilt ;)
Maar heeft een goed plan bedacht, veel ervaring, goede tactieken, en weet wat hij/zij doet ;)
 

DeletedUser

Guest
Niet mee eens in de Rim heb je 5 barbaren dorpjes naast je ligging ipv 1 dat farm je zo terug als je actief bent en een goede tacktiek hebt.

Denk je? :p Tegen dat jij gestart bent heb ik al barbaardorpjes rond me hoor :p en niet van 26p :)

Maar van boven de 300p :)
 

DeletedUser4520

Guest
Denk je? :p Tegen dat jij gestart bent heb ik al barbaardorpjes rond me hoor :p en niet van 26p :)

Maar van boven de 300p :)
Dan speel jij het niet slim ik farm allemaal kleine dorpjes en jij pakt gelijk de grote dorpen eruit die nog doorgroeien dus edeltargets weg.
 

DeletedUser

Guest
Dat is bullshit ^^

Dus als een nummer 1 op een andere wereld hier als 1e begint is hij dus een noob?

Daarom begin ik ook later, ik wil niet voor noob uitgemaakt worden!:p


@omgkiller: Je schotelt hem Dé tacktiek voor, niet weer doen!:(
 

DeletedUser

Guest
Dan speel jij het niet slim ik farm allemaal kleine dorpjes en jij pakt gelijk de grote dorpen eruit die nog doorgroeien dus edeltargets weg.

Ik he zo meer GS en dan kan ik makkelijk op verre afstandsreisjes gaan :) Mij maakt het niet uit of ik nu naast men 2de dorpje lig of half uurtje er vandaan hoor :p
 

DeletedUser4520

Guest
Ik he zo meer GS en dan kan ik makkelijk op verre afstandsreisjes gaan :) Mij maakt het niet uit of ik nu naast men 2de dorpje lig of half uurtje er vandaan hoor :p

Zo heb jij niet meer gs hoor ik farm 100 dorpen terwijl jij 10 grote doet. ik krijg steeds 800/800/800 binnen en bijna hele tijd volle buiten
 

DeletedUser

Guest
Ik he zo meer GS en dan kan ik makkelijk op verre afstandsreisjes gaan :) Mij maakt het niet uit of ik nu naast men 2de dorpje lig of half uurtje er vandaan hoor :p

Het dorpje dat tegen je 1e dorpje aan ligt is al een half uur reizen met je edeltje ....
 
Bovenaan