Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

DeletedUser80918

Guest
Dat jullie vermoeden dat ik gefrustreerd kan raken van een spelletje... Ik krijg nu toch wel een bepaald gevoel van medelijden, dat dit überhaupt iets is waar jullie aan denken geeft toch wel het idee dat jullie inderdaad af en toe met een rode kop achter het schermpje zitten. Je zult mij echter niet snel betrappen op frustratie op een spelletje. Daarvoor kan ik te goed relativeren en bovendien heb ik te grote andere doelen die volledig los staan van dit spel.

Feitelijk gezien heb ik alleen een andere mening dan jullie geprofileerd. Een mening die ook nog bizar veel op die van jullie lijkt, alleen zijn de stamnamen omgedraaid. Het is redelijk hilarisch dat jullie zelf al concluderen dat we ''elkaar'' van hetzelfde beschuldigen, maar dat dit blijkbaar bij mij een vorm van frustratie is (??). Ik zeg alleen dat jullie hypocriet zijn en dat de postgeschiedenis van een willekeurig Maai-lid daar bewijs voldoende voor is. Alles wat jullie al ontkend hebben en dat vervolgens tóch is uitgekomen, dat zijn een stuk meer situaties dan het geval AX / XII.

Maar goed, ik ga jullie even de tijd en ruimte geven om met een clubje leden allemaal te reageren en zal er vanavond dieper op ingaan. Wil niet het risico lopen dat ik gefrustreerd overkomen... x)

Gendry'tje toch, neem een snickers als je trek hebt. De frustratie druipt er vanaf bij je, zowel op het AF als IG. Ik begin het een beetje aandoenlijk te vinden.

Verder jullie met je zogenaamde hypocrisie. Wij hebben sinds wij Tranquillo daadwerkelijk geholpen hebben altijd ontkent dat we samenwerkten, omdat we dat tot op de dag van eergister niet hebben gedaan. Vanaf dat de eerste OS liep, hebben wij noch op het AF, noch IG ook maar iets van samenwerking ontkent. Tot zover het verschil met AX, dat structureel op het AF ontkende dat er samenwerking was, tot ik met bewijzen kwam dat het wel zo was. Pas toén werd inderdaad door Diepvries toegegeven, maar niet eerder, en zie daar het verschil. Maai en AX zijn op geen enkele manier te vergelijken. Maar dat is natuurlijk vrij logisch, met het korte-termijn denken wat heerst binnen AX ga je nooit een wereld winnen en zorgt zelfs voor onenigheid onder de eigen leden. Kan nooit lang goed gaan, daar in het Westen.

En wat nou als ik vanavond de Whatsapp geschiedenis post waarin Tranquillo al meer dan een maand geleden aangeeft dat er wordt samengewerkt met Don Pablito en zijn buren uit Maai? Eigelijk zegt hij een maand geleden precies wat jij hier heel stellig ontkent: Dat jullie samenwerken. Om die rede kon ik er gister ook hartelijk om lachen dat Don Pablito al na enkele minuten klaar zat om op zijn post te reageren. Overduidelijk gecoördineerd AF-werken nog geen 24 uur nadat Single Malt klaagde over groepsvorming op het AF tegen Maai.

Is overigens hetzelfde gesprek dat Tranquillo ook nog zelf moet posten om te bewijzen dat ik een stabber ben. Nu wel dubbel onhandig voor hem op 't echt te posten, ook al dreigde hij er in eerste instantie zelf mee...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser81088

Guest
Gendry'tje toch, neem een snickers als je trek hebt. De frustratie druipt er vanaf bij je, zowel op het AF als IG. Ik begin het een beetje aandoenlijk te vinden.

Verder jullie met je zogenaamde hypocrisie. Wij hebben sinds wij Tranquillo daadwerkelijk geholpen hebben altijd ontkent dat we samenwerkten, omdat we dat tot op de dag van eergister niet hebben gedaan. Vanaf dat de eerste OS liep, hebben wij noch op het AF, noch IG ook maar iets van samenwerking ontkent. Tot zover het verschil met AX, dat structureel op het AF ontkende dat er samenwerking was, tot ik met bewijzen kwam dat het wel zo was. Pas toén werd inderdaad door Diepvries toegegeven, maar niet eerder, en zie daar het verschil. Maai en AX zijn op geen enkele manier te vergelijken. Maar dat is natuurlijk vrij logisch, met het korte-termijn denken wat heerst binnen AX ga je nooit een wereld winnen en zorgt zelfs voor onenigheid onder de eigen leden. Kan nooit lang goed gaan, daar in het Westen.

Misschien wel het meest typerende Maai antwoord tot nu toe. Ben blij dat wij binnen AX (niet meer) over dergelijke persoonlijkheden beschikken. Alleen maar vermoeiend en haalt plezier uit het spelletje.

Ben allang blij dat Maai eindelijk een aantal van hun waardevolle troefkaarten heeft moeten inzetten laatste weken. Onze verdienste.
Nou hup, we gaan IG weer verder schaken. Doe het al maanden met plezier.
 

DeletedUser81255

Guest
Gesprekken hier zijn zo nutteloos. Ga zo door!

Edit; De discussies die gevoerd worden eindigen met geen consequenties of diplomatische resultaten. Het laat echter iedereen die er aan mee post minderwaardig achter. Indien er punten gescoord willen worden adviseer ik deze op de kaart te zoeken in plaats van het AF.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser81255

Guest
Overigens vind ik dat diplomatische afspraken tussen stammen geen stab of niet fairplay is. Diplomatische status is evenmin zo belangrijk als de individuele ‘skills’ die spelers beschikken.

Tenslotte waarom zou er verplichting moeten zijn van de ene stam naar de andere stam voor het aangeven van zijn bondgenoten, Niet-Aanvalspact. Dit betekent dat de diplomatische waarde in het spel min of meer op nul staat. Al je vijanden kunnen voorbereiden op je diplomatische onderhandelingen. Diplomatiek is er om een voordeel te creëeren ten opzichte van de ander (Wat iedereen wilt, want iedereen wilt wereldwinst).

Dus ik stel voor dat we gewoon ons koppie gebruiken, en vanaf nu af aan nadenken over de beslissingen die ieder ander neemt. Indien de ander een goede diplomatische beweging heeft gemaakt kan de beslissing niet altijd even goed zijn, maar dat is strategisch spel!

Verder breken van persoonlijke afspraken zoals een BG/NaP/Oorlogsvoorwaarde, kan je wel als een stab beschouwen. Dit zijn afspraken die gemaakt zijn, indien die voor eigen belang verbroken worden zonder rechtmatigheid is dit wel degelijk vals spel.

Peace!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
26
En wat nou als ik vanavond de Whatsapp geschiedenis post waarin Tranquillo al meer dan een maand geleden aangeeft dat er wordt samengewerkt met Don Pablito en zijn buren uit Maai? Eigelijk zegt hij een maand geleden precies wat jij hier heel stellig ontkent: Dat jullie samenwerken. Om die rede kon ik er gister ook hartelijk om lachen dat Don Pablito al na enkele minuten klaar zat om op zijn post te reageren. Overduidelijk gecoördineerd AF-werken nog geen 24 uur nadat Single Malt klaagde over groepsvorming op het AF tegen Maai.

Is overigens hetzelfde gesprek dat Tranquillo ook nog zelf moet posten om te bewijzen dat ik een stabber ben. Nu wel dubbel onhandig voor hem op 't echt te posten, ook al dreigde hij er in eerste instantie zelf mee...

Ik ben hier wel benieuwd naar :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Maai suckt en doet oneerlijk spel !!

Zo, als zelf de neutrale lezer al tegen Maai is.. benieuwd wat de toekomst brengt!
 
Reactiescore
766
Maai suckt en doet oneerlijk spel !!

Zo, als zelf de neutrale lezer al tegen Maai is.. benieuwd wat de toekomst brengt!
Gvd zelfs het hele af tegen maai nu!!!!
 

Deleted User - 487776907

Guest
Doen ze zodat ze op Maai kunnen flamen als Maai het eventueel ooit zal doen en gooien de schuld dan bij Maai onder het mom van hypocrisie. Vooruitdenkend indekken heet zoiets. (gewoon een grapje voordat ik een hele salty brigade over me heen krijg.)
 
Reactiescore
301
Ach om nog even ontopic te komen

Ax: Flopstam.
De stam raakt niet door een rimstam (Ins) en besluit dan maar om barbaren dorpen als CF te gaan nemen.
https://nl.twstats.com/nl68/index.php?page=village&mode=conquers&id=6299 , https://nl.twstats.com/nl68/index.php?page=village&mode=conquers&id=7630 (en er zijn er nog)

Ben ik nu de enige die dit naast Boerderijen kataen ook vies spel noem? Of zit er opnieuw een tactiek achter? ;)

Geen idee waarom er b's genomen worden, maar er werden vandaag toch ook dorpjes van Ins veroverd door enkelen. Achter CF's sta ik dan weer niet achter ;)
 

DeletedUser81088

Guest
Moddergooien gaat lekker door..

Ins is juist de stam die afspraken heeft geschonden. Wij hebben voor de CF allang een handuitreiking gedaan.

Spelers die ervan moeten weten zijn daarvoor ingelicht.
 

Deleted User - 487776907

Guest
uwykjkq3z0.jpg
 

DeletedUser78183

Guest
Dat jullie vermoeden dat ik gefrustreerd kan raken van een spelletje... Ik krijg nu toch wel een bepaald gevoel van medelijden, dat dit überhaupt iets is waar jullie aan denken geeft toch wel het idee dat jullie inderdaad af en toe met een rode kop achter het schermpje zitten. Je zult mij echter niet snel betrappen op frustratie op een spelletje. Daarvoor kan ik te goed relativeren en bovendien heb ik te grote andere doelen die volledig los staan van dit spel.

Feitelijk gezien heb ik alleen een andere mening dan jullie geprofileerd. Een mening die ook nog bizar veel op die van jullie lijkt, alleen zijn de stamnamen omgedraaid. Het is redelijk hilarisch dat jullie zelf al concluderen dat we ''elkaar'' van hetzelfde beschuldigen, maar dat dit blijkbaar bij mij een vorm van frustratie is (??). Ik zeg alleen dat jullie hypocriet zijn en dat de postgeschiedenis van een willekeurig Maai-lid daar bewijs voldoende voor is. Alles wat jullie al ontkend hebben en dat vervolgens tóch is uitgekomen, dat zijn een stuk meer situaties dan het geval AX / XII.

Maar goed, ik ga jullie even de tijd en ruimte geven om met een clubje leden allemaal te reageren en zal er vanavond dieper op ingaan. Wil niet het risico lopen dat ik gefrustreerd overkomen... x)



En wat nou als ik vanavond de Whatsapp geschiedenis post waarin Tranquillo al meer dan een maand geleden aangeeft dat er wordt samengewerkt met Don Pablito en zijn buren uit Maai? Eigelijk zegt hij een maand geleden precies wat jij hier heel stellig ontkent: Dat jullie samenwerken. Om die rede kon ik er gister ook hartelijk om lachen dat Don Pablito al na enkele minuten klaar zat om op zijn post te reageren. Overduidelijk gecoördineerd AF-werken nog geen 24 uur nadat Single Malt klaagde over groepsvorming op het AF tegen Maai.

Is overigens hetzelfde gesprek dat Tranquillo ook nog zelf moet posten om te bewijzen dat ik een stabber ben. Nu wel dubbel onhandig voor hem op 't echt te posten, ook al dreigde hij er in eerste instantie zelf mee...

Ik ging dit proberen te lezen en toen kreeg ik zo'n heel sterk gevoel van Boeieruurdboeie.
 

DeletedUser77755

Guest
Hmmm Ax heeft wel veel intern af te spreken en regelen krijg ik hier de indruk ;D
Zouden jullie lijstje kunnen maken met wie jullie allemaal afspraken hebben? Houd het voor ons ook zo overzichtelijk namelijk.

Momenteel kom ik aan:
-Tavern
-DV
-XII
-H
-Anx
-Null (of althans een deel? idk hoe of wat die zijn meegegaan met de fusie, semi fusie, overstap whatever je het wil noemen)
- Kill
-Dvries
zijn er die ik nog mis? ;D
 
Reactiescore
301
Hmmm Ax heeft wel veel intern af te spreken en regelen krijg ik hier de indruk ;D
Zouden jullie lijstje kunnen maken met wie jullie allemaal afspraken hebben? Houd het voor ons ook zo overzichtelijk namelijk.

Momenteel kom ik aan:
-Tavern
-DV
-XII
-H
-Anx
-Null (of althans een deel? idk hoe of wat die zijn meegegaan met de fusie, semi fusie, overstap whatever je het wil noemen)
- Kill
-Dvries
zijn er die ik nog mis? ;D

je vergeet alle solo MB stammen van spelers nog... Verder denk ik dat zo'n lijstje niet nodig is vermits wij ook geen kijk hebben in het lijstje van maai. Dat uiteindelijk toch ook groter is dan enkele denken. Maar ach, ik ga niet weer ingaan op dit :p

(ookal deed ik het net)
 

DeletedUser80918

Guest
Hmmm Ax heeft wel veel intern af te spreken en regelen krijg ik hier de indruk ;D
Zouden jullie lijstje kunnen maken met wie jullie allemaal afspraken hebben? Houd het voor ons ook zo overzichtelijk namelijk.

Momenteel kom ik aan:
-Tavern
-DV
-XII
-H
-Anx
-Null (of althans een deel? idk hoe of wat die zijn meegegaan met de fusie, semi fusie, overstap whatever je het wil noemen)
- Kill
-Dvries
zijn er die ik nog mis? ;D

Wat een complottheoriën! Dat zijn gewoon allemaal vijanden van ons!
 

DeletedUser80615

Guest
*is bezig mes te slijpen met slijpsteen* huh... stab? ikke niemand stabbe :p
 
Bovenaan