Top of Flopspelers

DeletedUser

Guest
nee. wel van dit soort posts waar we niks aan hebben.

Een antwoord die wel te verwachten was..

Nee even serieus, Worden jullie niet moe van jezelf en elkaar...?

Al die nutteloze discussies waar je uiteindelijk niets mee opschiet, Ga toch lekker je spel spelen..

En Blokkades horen nou eenmaal bij het spel, Domme actie van de spelers zelf, kwestie van de regels weten..

En als je die weet, en dan toch de fout in gaat.. Sta ik met open mond te kijken Naar deze discussie waar toch weer het tegenstrijdig naar ODA wordt Gewezen, dat wij de eerste fout maakten.

Als je het dan daadwerkelijk over respect en sportief gaat hebben in deze oorlog.. Zou ik beginnen door naar jezelf te kijken.

Meer zeg ik niet, ik heb het wel gehad met al die Onzin op het AF..
 

DeletedUser

Guest
Dat is nu eenmaal waar het AF voor is. Als je er geen zin in hebt, blijf je toch gewoon lekker weg?

Nooit gedacht om het forum anders te gebruiken?

Ik bedoel, Kom op zeg.. Het forum is wel meer dan alleen "onzin" :rolleyes:,

Jammer, Vroeger kon het forum altijd leuk zijn om wat meer te weten te komen over andere werelden, of interessante verhalen omtrent w30..

Maar nu is het gewoon Vriendjespolitiek, betweters, en het meest irritante.. Altijd maar blijven happen naar elkaar..

En dan heb ik het over beide kanten hoor.. Ik bedoel, Er is gewoon NIETS interessants meer te vinden op het AF van w30..

Enkel altijd de zelfde personen, en de zelfde uitlopende discussies.. die Toch weer tot niets uitdraaien..

Maargoed, Ga maar weer lekker verder met die discussie hoor... :eek:
 

DeletedUser31490

Guest
snDD Top of Flop ? :rolleyes:

Heb mezelf nog niet voorbij zien komen dus ben benieuwd bij deze :p
 

DeletedUser46778

Guest
Een grote flop,

Toen +/- nog een bondgenoot was van .Flash heeft het account meerdere keren in puin gelegen en hebben wij het puin moeten ruimen voor hun. We hebben het account 2 keer van de totale ondergang gered en toen waren de bespelers gewoon nergens te bekennen. Mobiele def stond in het achterland gestackt, er stonden nergens BT edels en zo kan ik nog wel even doorgaan.

De bespelers van Molotov hebben blijkbaar ook weinig respect voor hun tegenstanders die hun altijd geholpen hebben in de tijden met .Flash, hierin spreek ik dan over het naaien van je directe front speler zodat hij een aanvalbare ban krijgt en hem vervolgens aanvallen.
Ik heb altijd gezegt dat ik +/- heel erg dankbaar ben en heb nooit gewild dat de bg werd opgeheven. Ik heb jullie altijd verdedidgd ondanks dat jullie mij altijd hebben uitgemaakt voor ondankbaar en weet ik veel wat allemaal. Mobiele deff stond niet in achterland gestackt, die was er gewoon weg niet. Dit is mijn eerste grote account en ik kan je verzekeren dat ik nu echt wel wat beter ben dan toen met een groot acc ;)

Ik heb zeker wel respect voor jullie maar ik heb veel minder respect voor kapsjeld. Hij is al de hele wereld mij vijand. We hebben dit gister al uitgebreid op de chat besproken en heb ook al mijn excuses aangeboden. Mijn bedoeling is nooit geweest hem een bann te bezorgen, maar ik wou gewoon dat hij de dorpsnaam ging veranderen. Als ik hem dit gevraagd had had hij mij uitgelachen en dus heb ik hem aangegeven. Vervolgens heeft roy iedereen clears laten sturen toen hij gebanned werd, ik was het hele weekend weg dus dit heeft niks met mij te maken. Ik heb pas edels gestuurd toen kapsel weer uit de ban was.

Flop en dan niet meteen op basis van skills maar dan op basis van eer.

je directe vijand een aanvalbare ban bezorgen die nergens op slaat, en dan vol aanvallen :eek:

Echt lame doet me wat terugdenken aan de Global way, dacht dat we daar deze wereld al voorbij waren.
Zoals dus gezegd is het nooit mijn bedoeling geweest hem een ban aan te smeren, maarja dat zullen jullie vast moeilijk vinden om te geloven, zoals jullie niks van mij geloven.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb altijd gezegt dat ik +/- heel erg dankbaar ben en heb nooit gewild dat de bg werd opgeheven. Ik heb jullie altijd verdedidgd ondanks dat jullie mij altijd hebben uitgemaakt voor ondankbaar en weet ik veel wat allemaal. Mobiele deff stond niet in achterland gestackt, die was er gewoon weg niet. Dit is mijn eerste grote account en ik kan je verzekeren dat ik nu echt wel wat beter ben dan toen met een groot acc ;)

Ik heb zeker wel respect voor jullie maar ik heb veel minder respect voor kapsjeld. Hij is al de hele wereld mij vijand. We hebben dit gister al uitgebreid op de chat besproken en heb ook al mijn excuses aangeboden. Mijn bedoeling is nooit geweest hem een bann te bezorgen, maar ik wou gewoon dat hij de dorpsnaam ging veranderen. Als ik hem dit gevraagd had had hij mij uitgelachen en dus heb ik hem aangegeven. Vervolgens heeft roy iedereen clears laten sturen toen hij gebanned werd, ik was het hele weekend weg dus dit heeft niks met mij te maken. Ik heb pas edels gestuurd toen kapsel weer uit de ban was.


Zoals dus gezegd is het nooit mijn bedoeling geweest hem een ban aan te smeren, maarja dat zullen jullie vast moeilijk vinden om te geloven, zoals jullie niks van mij geloven.

Jezus je lijkt wel een klein kind die huilend naar zijn mamsie rent.
Ga je hier ook iedereen aangeven omdat ze je flop noemen
 

DeletedUser

Guest
Zulke reacties zijn dan weer zo jammer he, maarja blaffende honden bijten niet he;)

ja kom op zeg boos worden omdat iemand een dorpsnaam had waarin staat you sucks.
Kijk dan maar uit als je de grote mensen wereld instapt

[8-10-2013 10:30:26 PM] ian...8: maar wat een kut account
[8-10-2013 10:30:33 PM] ian...8: 400 stacks
[8-10-2013 10:30:34 PM] Ramon :D: ja jij neemt het aan
[8-10-2013 10:30:39 PM] ian...8: en dan zo falen

En dan heeft ODA het over respect kom op zeg.
De leider van ODA die in een gezamenlijke chat zegt dat molo faalt
en dan boos worden op kapsel dat er 1 dorp de naam heeft nee melle you sucks
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69327

Guest
ja kom op zeg boos worden omdat iemand een dorpsnaam had waarin staat you sucks.
Kijk dan maar uit als je de grote mensen wereld instapt

[8-10-2013 10:30:26 PM] ian...8: maar wat een kut account
[8-10-2013 10:30:33 PM] ian...8: 400 stacks
[8-10-2013 10:30:34 PM] Ramon :D: ja jij neemt het aan
[8-10-2013 10:30:39 PM] ian...8: en dan zo falen

En dan heeft ODA het over respect kom op zeg.
De leider van ODA die in een gezamenlijke chat zegt dat molo faalt
en dan boos worden op kapsel dat er 1 dorp de naam heeft nee melle you sucks

Ik ben er niet zo van om skypegesprekken op het AF te zetten maargoed. Jij hebt wel voor meer dingen geen respect. Zelfs je stamgenoten zetten je bij minst favo forumposter dus dat zegt genoeg ;)

Daarbij is het ons falen, wij deden net zo goed de VV en niet alle stacks waren aangekomen En ik ben nergens boos om geworden hoor dus waar je dat vandaan haalt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
255
Ik ben er niet zo van om skypegesprekken op het AF te zetten maargoed.

Nee en zeker niet als het voor jou nadelig is natuurlijk. :D Wel triest om als leidinggevende je leden in het openbaar (gezamenlijke chat) zo af te vallen overigens.

Jij hebt wel voor meer dingen geen respect. Zelfs je stamgenoten zetten je bij minst favo forumposter dus dat zegt genoeg ;)
Dus omdat hij een mindere poster is, trek jij de conclusie dan hij voor wel meerdere dingen geen respect heeft? Rare redenering.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben er niet zo van om skypegesprekken op het AF te zetten maargoed. Jij hebt wel voor meer dingen geen respect. Zelfs je stamgenoten zetten je bij minst favo forumposter dus dat zegt genoeg ;)

En ik ben nergens boos om geworden hoor dus waar je dat vandaan haalt?

Dan moet je zulke dingen ook niet posten in een chat waar heel w30 inzit.
Hoe bedoel je respectloos naar je eigen lid toe en dan zeiken over kapsel en mij.

Achja iedereen mag zijn mening hebben toch en als sven dat vind oke kan ik wel begrijpen niet iedereen houd van mijn manier van posten en dat mag ook.

volgens mij hadden we het erover dat melle er boos om was geworden en daarom kapsel aangegeven heeft.
beetje jammer dat je het op zo'n manier moet spelen om niet nog meer te falen.
 
Reactiescore
86
Nooit gedacht om het forum anders te gebruiken?

Zoals? Volgens mij komen er bij elke discussie nieuwe dingen over deze (en andere) wereld(en) naar boven...

En dan heb ik het over beide kanten hoor.. Ik bedoel, Er is gewoon NIETS interessants meer te vinden op het AF van w30..

Enkel altijd de zelfde personen, en de zelfde uitlopende discussies.. die Toch weer tot niets uitdraaien..

Weet je hoe dat komt? Omdat mensen zoals je vriend Mortua meteen gaan lopen. Er is simpelweg (jaja arrogant:rolleyes:) geen constante/fanatieke/goede tegenstand op het AF.
 

DeletedUser68733

Guest
Zoals? Volgens mij komen er bij elke discussie nieuwe dingen over deze (en andere) wereld(en) naar boven...



Weet je hoe dat komt? Omdat mensen zoals je vriend Mortua meteen gaan lopen. Er is simpelweg (jaja arrogant:rolleyes:) geen constante/fanatieke/goede tegenstand op het AF.

Wat bereik je ermee om constant overal op doortezagen, je denkt toch wel dat je gelijk hebt?
Ik vind dat het AF allemaal veels te serieus wordt genomen het is maar een spelletje he :eek:
 
Reactiescore
86
Wat bereik je ermee om constant overal op doortezagen, je denkt toch wel dat je gelijk hebt?
Ik vind dat het AF allemaal veels te serieus wordt genomen het is maar een spelletje he :eek:

Op door te zagen?

let me fix that for you. De waarheid aan het licht te brengen*.;
Ja ik denk dat ik gelijk heb, mensen die denken van niet die kunnen dat zeggen en me overtuigen...

Tuurlijk is het maar een spelletje. Maar het is wel een spelletje waarbij politiek en propaganda essentieel zijn dus het AF wordt denk ik eerder ondergewaardeerd dan te serieus genomen.
 

DeletedUser69327

Guest
Nee en zeker niet als het voor jou nadelig is natuurlijk. :D Wel triest om als leidinggevende je leden in het openbaar (gezamenlijke chat) zo af te vallen overigens.


Dus omdat hij een mindere poster is, trek jij de conclusie dan hij voor wel meerdere dingen geen respect heeft? Rare redenering.

Het wordt nu zwaar uit zijn proportie getrokken, het hele verhaal erbij had het genuanceerd. Daarbij zat Melle erbij en heb ik gezegt wat er beter kon en wat niet.

en dat kut account slaat op de ontiegelijke grootte van front. heb ik daarboven ook genoemt maar wordt weer niet meegenomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan