top of flop

DeletedUser

Guest
Beste lezers
Er zijn vele stammen waar we van zeggen dat het top stammen zijn omdat ze hoog op de ranglijst staan, maar zijn ze nu top of flop.
Graag jullie mening over wat nu een top stam is en wat een flop stam is en waarom je er zo over denkt.
 

DeletedUser26035

Guest
~~ks~~

Sterke speler(s). Nog nooit een dorp geinternt. Nog geen dorp verloren. Geen ruzies onderlingen. In de top 20.

Lijkt me toch wel een topstam...:cool:
 

DeletedUser19851

Guest
GALID,

mooie liggin, veel spelers, hoog moraaalm na veel odd nog steds te kunnen functioneren
 

DeletedUser37432

Guest
flopstam: GALID pakt leden af van -AoC-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

Hij bedoelt flopstam denk ik :p.
FF ontopic dan maar.

topstam:
|DT| half zo groot als koekje/co en dan nog goede statistieken halen ik weet dat er hier weer verwijten voor worden gemaakt maar volgens de statistieken doet |DT| het zeker niet slecht tegen koekje/co.
zulke topics zijn altijd leuk kun je over een jaar of twee nog eens kijken hoe we er dan voor staan :).
 

DeletedUser

Guest
Hij bedoelt flopstam denk ik :p.
FF ontopic dan maar.

topstam:
|DT| half zo groot als koekje/co en dan nog goede statistieken halen ik weet dat er hier weer verwijten voor worden gemaakt maar volgens de statistieken doet |DT| het zeker niet slecht tegen koekje/co.
zulke topics zijn altijd leuk kun je over een jaar of twee nog eens kijken hoe we er dan voor staan :).

FFFL is wel een topstam topstam is een beetje normaal denk.
 

DeletedUser

Guest
Topstam: Koekje, mooi cluster, waardig tegenstander, een stam waar je een mooie oorlog mee kan hebben.
Flopstam: Er zijn nog maar 33stammen met meer dan 1mio punten, van de 3151Mio in heel wereld 5 blijven maar 209Mio over als je er de eerste 5al vanaf trekt, dus in mijn ogen zijn bijna alle stammen die nu niet in de top 10zitten/miss 15 flopstammen.
 

DeletedUser20202

Guest
Topstam: Koekje, mooi cluster, waardig tegenstander, een stam waar je een mooie oorlog mee kan hebben.
Flopstam: Er zijn nog maar 33stammen met meer dan 1mio punten, van de 3151Mio in heel wereld 5 blijven maar 209Mio over als je er de eerste 5al vanaf trekt, dus in mijn ogen zijn bijna alle stammen die nu niet in de top 10zitten/miss 15 flopstammen.

tsss:eek:
 
Bovenaan