Top of Flop spelers

Reactiescore
766
Denk dat deze onnozele discussie wel tot een eind gebracht kan worden?

De partij die deze kwestie oppert komt enkel met aannames, iets wat hij zelf later ook aangeeft.

De partij waarover de aannames worden geopperd zou vervolgens zichzelf moeten gaan verdedigen met bewijs. Wat de desbetreffende partij zelfs nog doet door iemand van buiten de wereld te laten loggen en te checken (iets wat daarna door de opperende partij zomaar van de tafel wordt geveegd als ‘hulp van vriendjes’).

Lijkt me dus wel afgehandeld totdat de partij die dit alles heeft gestart wel met écht bewijs kan komen als in meerdere aanvalsberichten waarop te zien is dat zuen gefarmd wordt.
Ik noem dat geen hulp van vriendjes, ik noem de af posts die gemaakt worden hier, hulp van vriendjes.

Die log is ook gebaseerd op een aanname, ik kan dus ook zeggen dat ik op zuen heb gelogt en heb gezien dat hij wel werd gefarmed?
 
Reactiescore
853
Je moet die 'beschuldigingen' zien als een stelling: en door de discussie ben ik van mening dat deze stelling wel eens zou kloppe. Er is geen 1 goede tegereactie die deze stelling zou kunne ontkrachte, dus daarom zou ik de stelling als correct beschouwe.
XDDDDDDDDDDD

Doei
 
Reactiescore
614
@Mr.Bob gesprekje waarin je doodleuk verteld dat zuen nog genoeg pakketjes heeft en jij zijn dorpen "misschien" wel farmed, zegt dat je iets?

Als je niet snapt dat zelfs dit nog geen goed bewijs zou zijn dan is je logica echt ver te zoeken. Sorry maar als ik hier nu schrijf dat ik jou allicht wel zou willen stabben maakt mij dat dan meteen schuldig aan stabben?

Nee dus. Stop jezelf voor schut zetten en post a.u.b. pas als je met écht bewijs komt —> aanvalsberichtjes. Die zou je toch zo kunnen verkrijgen van de spelers op dit account die simpelweg zouden moeten loggen en de berichten doorsturen.

Iets wat mij dan ook niet lastig lijkt, zeker niet voor iemand die zo graag zijn lutteloze aannames wil bevestigen ;)

Ps: die log is een aanname? Iemand geeft hier aan dat hij daadwerkelijk gelogd heeft. Iets waarmee hij zijn eigen reputatie op het spel zou zetten mocht hij hierover liegen. Daarnaast geeft hij aan niks van je hele aannames gezien te hebben.
 
Reactiescore
1.367
Je moet die 'beschuldigingen' zien als een stelling: en door de discussie ben ik van mening dat deze stelling wel eens zou kloppe. Er is geen 1 goede tegereactie die deze stelling zou kunne ontkrachte, dus daarom zou ik de stelling als correct beschouwe.

Meh, ik zie het meer dat vtc zich als debiel gedraagt en als debiel de les gelezen word maar hij er niets van leert
 
Reactiescore
766
Als je niet snapt dat zelfs dit nog geen goed bewijs zou zijn dan is je logica echt ver te zoeken. Sorry maar als ik hier nu schrijf dat ik jou allicht wel zou willen stabben maakt mij dat dan meteen schuldig aan stabben?

Nee dus. Stop jezelf voor schut zetten en post a.u.b. pas als je met écht bewijs komt —> aanvalsberichtjes. Die zou je toch zo kunnen verkrijgen van de spelers op dit account die simpelweg zouden moeten loggen en de berichten doorsturen.

Iets wat mij dan ook niet lastig lijkt, zeker niet voor iemand die zo graag zijn lutteloze aannames wil bevestigen ;)

Jij mengt ook uit het niets, maar lees mijn posts terug. Ik zeg dat ik een omstreden antwoord heb van bob waar hij zichzelf verdacht maakt. Dan kom ik met iets, is het weer niet goed. Heb toch al wat screentjes gevonden.
 
Reactiescore
766
Meh, ik zie het meer dat vtc zich als debiel gedraagt en als debiel de les gelezen word maar hij er niets van leert
Als debiel omdat ik het niet netjes spelen vind en dat duidelijk maak?
 
Reactiescore
3.457
Jij mengt ook uit het niets, maar lees mijn posts terug. Ik zeg dat ik een omstreden antwoord heb van bob waar hij zichzelf verdacht maakt. Dan kom ik met iets, is het weer niet goed. Heb toch al wat screentjes gevonden.
Laat je harde bewijs maar eens zien ,ik ben heel benieuwd:)
 
Reactiescore
415
dat heb ik inderdaad gezegd in een whatsapp gesprek. met ene bart ofzo? Maar van mij mag je die gesprekken hier posten en de sarcastische toon zal ik dan wel even uitleggen. Zorg er trouwens wel voor dat mn nummer niet voor de hele wereld zichtbaar is.
 
Reactiescore
766
Reactiescore
766
dat heb ik inderdaad gezegd in een whatsapp gesprek. met ene bart ofzo? Maar van mij mag je die gesprekken hier posten en de sarcastische toon zal ik dan wel even uitleggen. Zorg er trouwens wel voor dat mn nummer niet voor de hele wereld zichtbaar is.

Als je het al toegeeft, hoef ik vanavond geen moeite te doen. Verklaar je nader?
 
Reactiescore
766
Reactiescore
766
Je mag best je mening vormen en iets over iemand anders vinden en dit duidelijk maken, maar als je iemand ergens van beschuldigd zonder enige vorm van bewijs gebaseerd op assumpties is het logisch dat je hier reacties op krijgt.
Ik vind reacties ook niet erg, maar dit zijn hele kortzichtige en bevooroordeelde. Dat vind ik jammer, ik zal straks kijken of ik het gepost krijg.
 
Reactiescore
1.367
Ik vind reacties ook niet erg, maar dit zijn hele kortzichtige en bevooroordeelde. Dat vind ik jammer, ik zal straks kijken of ik het gepost krijg.

het is juist kortzichtig en bevooroordeeld als mensen je serieus zouden nemen op basis van assumpties en aannames...
 
Reactiescore
766
het is juist kortzichtig en bevooroordeeld als mensen je serieus zouden nemen op basis van assumpties en aannames...
Dan ken jij de definitie van kortzichtig en bevooroordeeld niet?

Ik post die screen als ik uitvogel hoe ik dat via mobiel krijg :)
 
Bovenaan