Top/ flopstammen

Reactiescore
864
Haha Schandalig

Een intern aangeboden krijgen is wel echt wat anders dan deze vooraf neerleggen en ze vervolgens overnemen om je groei te stimuleren.
 
Reactiescore
38
Een intern aangeboden krijgen is wel echt wat anders dan deze vooraf neerleggen en ze vervolgens overnemen om je groei te stimuleren.


Ja Sean je hebt gelijk.
alsnog maakt dit soort dingen veel kapot en verliezen velen het plezier in Tw + het zijn ook altijd dezelfde namen die opduiken met dit soort praktijken en dan gezamenlijk de man uithangen op het Forum. tis gewoon spijtig meer niet
 
Reactiescore
338
Er is ook wel echt niemand die op die moment zegt, neuh we zullen eerlijk verdelen met iedereen...
 
Reactiescore
38
Er is ook wel echt niemand die op die moment zegt, neuh we zullen eerlijk verdelen met iedereen...
nee idd maar als je er eerst alles aan doet om geen dorpen te verliezen.
en dan vervolgens je dorpen afgeeft aan iemand die 20velden verder ligt is het gewoon te zielig niet?
 
Reactiescore
490
goh dat gebeurd bij ons ook. gewoon niet zo janken.
 
Reactiescore
338
nee idd maar als je er eerst alles aan doet om geen dorpen te verliezen.
en dan vervolgens je dorpen afgeeft aan iemand die 20velden verder ligt is het gewoon te zielig niet?

Ja maar dat is dan zielig van de 'verliezende' stam
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik kan me niet voorstellen wat zo een mensen denken want ik verlies nooit
 
Reactiescore
3
Ja maar dat is dan zielig van de 'verliezende' stam
Lol, wat een antwoord. En dat van een Tw team member, geef maar gewoon toe dat het ook zielig is van speer om die dorpen te gaan nemen.
 
Reactiescore
490
Lol, wat een antwoord. En dat van een Tw team member, geef maar gewoon toe dat het ook zielig is van speer om die dorpen te gaan nemen.
Niet zo zuur reageren, denduvel post hier gewoon als speler ipv moderator. en joh oh wat zielig... je zou maar gratis dorpen krijgen terwijl jullie al sinds het begin van de tribelock met 2 stammen spelen (en daarvoor ook al)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
moderators staan aan onze zijde

go speer go go go
 
Reactiescore
338
Lol, wat een antwoord. En dat van een Tw team member, geef maar gewoon toe dat het ook zielig is van speer om die dorpen te gaan nemen.

Ik ben hier momenteel als speler en niet als member. Zoals ik eerder zei zou jij die dorpen op die moment ook niet weigeren. En ja ik vind het zielig van die stam dat ze eerst strijden en dan de hand doek ik de ring gooien. Je moet altijd proberen tot het uiterste te gaan. Beter strijdend ten onder gaan, dan het gewoon weggeven. Ik weet niet wat daar lol aan is hoor...
 
Reactiescore
338
Niet zo zuur reageren, denduvel post hier gewoon als speler ipv moderator. en joh oh wat zielig... je zou maar gratis dorpen krijgen terwijl jullie al sinds het begin van de tribelock met 2 stammen spelen (en daarvoor ook al)
Ik had je post nog niet gelezen, klopt inderdaad ik ben hier als speler! Thanks
 
Reactiescore
3
Niet zo zuur reageren, denduvel post hier gewoon als speler ipv moderator. en joh oh wat zielig... je zou maar gratis dorpen krijgen terwijl jullie al sinds het begin van de tribelock met 2 stammen spelen (en daarvoor ook al)
'Samen spelen' je moest eens weten hahahah
 
Reactiescore
3
Ik ben hier momenteel als speler en niet als member. Zoals ik eerder zei zou jij die dorpen op die moment ook niet weigeren. En ja ik vind het zielig van die stam dat ze eerst strijden en dan de hand doek ik de ring gooien. Je moet altijd proberen tot het uiterste te gaan. Beter strijdend ten onder gaan, dan het gewoon weggeven. Ik weet niet wat daar lol aan is hoor...
We zijn aan het afdwalen, het blijft internen of hoe je het ook allemaal wil noemen als speer speler. En jullie liggen te lullen op iedereen die niet met jullie samen spelen die het zelfde doen. Waar zit de logica?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
verdorie welke stam heeft zijn p&p kanon losgelaten???
 
Bovenaan