Top/flopstammen

Reactiescore
11
Beste forumgangers

Alles begon heel vredig en zoals elke classic waren er terug een tal van boostaccounts, interns, kata’s en hier en daar een stab. Na meermaals vloeken door die immens dure edels die je hebt doodgelopen, farmlimiet die je al hebt bereikt en die boerlimiet die nog altijd laag is, zitten we al aan de helft van de dominatie.

De wereld gaat tamelijk snel en we de #1 stam heeft al de helft bereikt van de vereiste werelddominatie. Astra Trainica zit nu aan de 12%. Er is heel wat gespeculeerd geweest over hun speelstijl maw internen/ boosten zeg maar. Voor de externe spelers die geen classic spelen zal ik even een kleine schets maken over hoe de wereld nu in elkaar zit.

De belangrijkste stammen zien er zo uit:

Stam 1:

Astra Trainica
Op de vrijdagmarkt heb ik vernomen van de visboer dat ze hun naam hadden gebaseerd op het welbekende vaccin Astrazenica. Inderdaad, dat welbekende vaccin die bij sommige landen zelf verboden is! Deze stam is ontstaan door een fusie.

Met een phalanx die loopt van de rim tot de core hebben ze een tamelijk compact cluster. Indien ze van beiden kanten bestookt worden, zal dit wel een héél moeilijke opdracht worden, maar naar de statistieken te zien zijn ze mooie winsten aan het boeken tegen PRE. Waardoor ze dus aan de ene kant al wat safe hebben.

Ze hebben een BG met de stam Uriel. En Anitta van de fruitboer zei ook dat ze een samenwerking hebben met de stam; BA. Anitta kan hier en daar wat roddelen, dus we weten niet of dit wel objectief is.

Ze zijn misschien #1 stam qua punten, maar qua OD zit dit er nog niet in. In totaal hebben ze een 2,79 miljoen verslagen tegenstanders en staan ze hiermee op de 3e plaats. Maar liefst 1 miljoen verschillend van de #1 qua OD, namelijk IQ.


Of deze stam de winst kan behalen zien we binnenkort.

1621886436369.png



Zero IQ
Deze stam bestaat vanaf dag 1. Onze wel bekende papa @Duckje kan dit zeker bevestigen, omdat deze stam er alles aan heeft gedaan om naast elkaar te liggen. Hier en daar smolten er terug oude TW-teams samen en vonden ze het nog eens tijd om los te beuken op TribalWars. Voor de wereld begon zag dit er een héél toffe premade uit en tot op de dag van vandaag is het nog altijd super om in deze stam te mogen spelen.

Heel lang hebben ze op nr1 gestaan, maar na de fusie van ASTRA werden ze al snel naar rang 2 geduwd.

Als we kijken naar OD doen ze het wel goed en zie je ook écht dat er moeite is gedaan voor de dorpen. Ze staan trots als rang 1 met een 3,66 miljoen verslagen tegenstanders. Zullen ze die plaats blijven behouden tot het eind van de wereld? Of gaat ASTRA proberen om deze plaats te bemachtigen?

Iets dat ook niet onbesproken mag worden is hun laatste rekruut. Namelijk Myrmidonen. Dit is blijkbaar ook een sterk account die beheert wordt door de oude garde van TW. Heel benieuwd wat deze speler zal betekenen in de wereld.

1621886498912.png


3e stam:

BA

Deze stam lijkt het niet echt heel schitterend te doen. Ze fronten dan ook met 2 goeie spelers, namelijk OnlyFrans en de welbekende Ambulance Broeders. Deze 2 spelers zijn continu druk aan het uitoefenen op deze stam en boeken toch tamelijk wat winsten.



Conlcusie
Dit is de kaart op dit moment. Waar je de kwantitatieve overmacht kan zien indien BA en Astra een samenwerking hebben. Laten we hopen dat Anitta dit gewoon zei om weer iets zinnig proberen te zeggen, want het zou de wereld natuurlijk heel hard verzieken...
1621886266243.png[
Geel : BA
Blauw: IQ
Zwart: Astra
Paars: PRE.
/SPOILER]
Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen informeren hoe deze wereld draait en aan welk stadium we zitten op dit moment. Bedankt om te lezen!

PS. Die statistieken werken echt nooit mee van mij. Dus kan wel mis zijn...

Met vriendelijke groeten
Lucas | Team Chronicles.
 
Reactiescore
2.490
Papa duckje?

Wie is mijn zoon dan?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Gelieve duckje niet onnodig te taggen en laat deze man rustig van zijn avond genieten.

bvd
 
Reactiescore
5.693
Wij zijn allemaal zonen van holy Rob
 
Reactiescore
490
Wat is dit cringe om te lezen zeg.

Verder ben ik verbaasd dat jullie hier trots komen vermelden dat jullie een recruit hebben gedaan, ondanks jullie gestart zijn als pre made.
 
Reactiescore
1.754
Wat is dit cringe om te lezen zeg.

Verder ben ik verbaasd dat jullie hier trots komen vermelden dat jullie een recruit hebben gedaan, ondanks jullie gestart zijn als pre made.
We zouden oorspronkelijk 2 recruits doen dus we zitten op schema nu ;) (detonation en nu myrmidonen)
 
Reactiescore
490
Reactiescore
1.754
Ok
 
Reactiescore
1
Wil jij eens uitleggen waarom een premade geen leden mag rekruten? Terwijl hun beginnersgroep niet aan de max aantal leden zit...

Ik zie echt niet in waarom IQ hier het recht niet heeft een account te rekruten.

Ik ben het met Chronicles eens, is toch alleen maar slim (;)) om een van je pre-made accounts intern te gooien (lees: The Hidden Ones) en iemand waar je niet doorheen kwam te recruiteren (Lees: Myrmidonen).
 
Reactiescore
1.754
Reactiescore
490
Het is toch vrij logisch dat als je als pre made start je als een kwantitatieve voorsprong hebt tov mensen die gewoon solo starten en nog een stam moeten zoeken etc.

Jullie starten met volwaardigen teams + evt nog floaters waardoor je weet dat je stam leden de benodigde activiteit kunnen opbrengen.

Ook met het starten oftewel het "plaatsen" van de accs is is het een stuk eenvoudiger om meteen een gigantisch gebied safe te maken en je clusters goed te leggen naar de vijand.

Als je deze voordelen al hebt tov spelers/stammen die solo starten en in minder kwalitatieve stammen terecht, om vervolgens er voor te kiezen om elke vorm van bedrijging/uitdaging maar gewoon te recruiten. dan vind ik het gewoon een poging tot een eenvoudige wereldwinst.
 
Reactiescore
11
Het is toch vrij logisch dat als je als pre made start je als een kwantitatieve voorsprong hebt tov mensen die gewoon solo starten en nog een stam moeten zoeken etc.

Jullie starten met volwaardigen teams + evt nog floaters waardoor je weet dat je stam leden de benodigde activiteit kunnen opbrengen.

Ook met het starten oftewel het "plaatsen" van de accs is is het een stuk eenvoudiger om meteen een gigantisch gebied safe te maken en je clusters goed te leggen naar de vijand.

Als je deze voordelen al hebt tov spelers/stammen die solo starten en in minder kwalitatieve stammen terecht, om vervolgens er voor te kiezen om elke vorm van bedrijging/uitdaging maar gewoon te recruiten. dan vind ik het gewoon een poging tot een eenvoudige wereldwinst.

Hoezo zouden wij onze clusters kunnen maken tov de vijand. In de beginfase weet je toch nog niet tegen wie je de eindfase zal spelen? De stamclusters waren nog geheel anders... En daarbij bestaat Astra echt nog niet lang, dus op welke manier konden wij onze clusters dan voorbereiden tov hun?

Maar als premade heb je vast en zeker wat voorsprong, omdat je de meeste leden al kent en veel meer op elkaar kan inspelen dan, maar het geheel van kwantitatief voordeel hebben klopt echt voor geen meter.

Dat je kwalitatief voordel hebt kan ik mee inkomen. Maar je argument dat wij kwantitatief voordeel zouden hebben is gewoon al ontkracht door mijn eerste post. Kijk het puntenverschil van Astra en IQ... Rond de 500k punten scheelt dit en met een kleine schatting zou dit uitkomen op een 40-tal dorpen. In deze situatie is dit wel echt een groot verschil.

En wat nu exact het verband is met het niet mogen rekruten wanneer je een premade start zie ik nu eens in de verste verte niet.

Je kletst uit je nek vriend.
 

Deleted User - 487806708

Guest
alles en iedereen dat geen IQ is heeft 0 IQ. Waardeloze spelers die internen en verder niets kunnen. OnlyFrans. staat klaar om al jullie dorpen dalijk op te rapen.

Graag grondstoffen naar 30 en AH level 3 zodat ik de rest van jullie dorpjes ook pak.

met vriendelijke groetjes,

De speler die jullie dalijk 1 voor 1 de grond in werkt.
 
Bovenaan