Top/Flopstammen

Reactiescore
177
Dat is wat momenteel telt en belangrijkste in hedendaagse TW is.
Dat er paar foutjes zijn gemaakt, ahja, het zij zo.



Padawantje, jij gaat echt stokslagen krijgen :)
Ga eerst zindelijk worden en daarna mag je met de grote jongetjes komen chatten

Foutjes... die maak jij niet he of wacht ff je had hem keihard kunnen stacken misschien??

Stokslagen is wel wat heftig ik zou voor stenigen gaan!
 
Reactiescore
634
Foutjes... die maak jij niet he of wacht ff je had hem keihard kunnen stacken misschien??

Stokslagen is wel wat heftig ik zou voor stenigen gaan!

Snap je punt niet Carlo, ik verwijt niks richting mijn stamgenoot. Geef zelfs aan dat hij zijn best heeft gedaan.
Dat jullie nu met zo een overwinning willen opscheppen is gewoon zwak.
 
Reactiescore
428
Bekijk bijlage 27731
Kan er nog wel 10 posten.

Was gewoon een geintje op dat mensen klagen over ons ODA, maar jij neemt alles zo persoonlijk direct.
Luck heeft ze best gedaan en is niet gaan runnen daar heb ik gewoon respect voor.

Stonden volledig uit in het zuiden afgelopen week
En ik heb te weinig tijd gehad afgelopen dagen om dingen te doen vanwege men werk dus kwam op Liam aan wat me wel pijn doet aangezien ik er net anderhalf week zit.
Maar goed Liam heeft gedaan wat hij kon en met wat we hadden en neem het hem zeker niet kwalijk dat we hier ten onder gaan.
 

DeletedUser69389

Guest
Oei de classic excuusjes van UT om niet te deffen komen weer boven water. Waar heb ik die nog meer gehoord. Dacht w62?
Screen gedropt in acc chat en ruim 36 uur op een antwoord gewacht. Nadien besloten om op te stappen. Terwijl dat op 78 plaatsvond ook gewoon op accounts lopen deffen op 77 waar ik tijdelijk naar was overgestapt.;)
 
Reactiescore
177
Voordat je zulke onzin gaat typen, check dan eerst de stats :)

Daarbij heeft Fear geen Nap met Shock en daar was paar dagen geleden al een grote massa gedeft geworden.

Mark niet voor het 1 of ander maar letterlijk al je recaps stonden thuis terwijl er veel dorpen werden gepakt. Daarbij ook al je def en is er wel gedeft maar de manier waarop laten we maar in het midden.
 
Reactiescore
1.365
Aaron veranderd ook graag ww's.. Donders wat n gejank zeg xD
 
Reactiescore
864
Reactiescore
36
Hey jongens,

Ik ga er geen doekjes om winden.. Het account luck had altijd beter gedeft kunnen worden & er zal altijd wel iemand zijn die een betere strategie of inzicht heeft op bepaalde zaken. Er zijn sowieso fouten gemaakt van mijn kant uit diegene waar ik van bewust ben en diegene waar ik niet van bewust ben.

Ik heb mn best gedaan en zal dit blijven doen tot op het laaste dorp.. Ik schaam me er niet voor ik werd gewoonweg outclassed.

Om eerlijk te zijn weet ik dat ik minder ervaring en talent heb dan de meeste jongens onder ons en nog een hele hoop te leren heb.
Ik bekijk dit dan ook als een ervaring waar ik uit kan en zal leren naar de toekomst toe.

EWS heeft hun offensief netjes gespeeld, enorm goed getimed en georganiseerd. Iedereen is betrokken en je voelt meteen aan dat hun stam als 1 blok achter elkaar staat.

Corus en niemand anders van de stam kan verwijt worden dat ze niet geprobeerd hebben om te helpen en gedaan hebben wat ze konden gezien de omstandigheden. Op het einde van de dag zijn we allemaal maar mensen en laat het privé leven niet op zich wachten omdat je het te druk krijgt op TW.

Ik neem volledige verantwoordelijkheid voor hoe er gespeeld is vandaag en wil hierbij geen slecht daglicht werpen op medespelers, een team is zo sterk als zijn zwakste schakel en vandaag was ik die schakel.

Bij deze hoop ik dat we naar de toekomst toe meer appreciatie en respect voor elkaar tonen er zijn niet veel communities als dit meer en het zou zonde zijn dat we dit laten gaan.

Verder veel succes aan iedereen gewenst.

liam/luckiswithus.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Hey jongens,

Ik ga er geen doekjes om winden.. Het account luck had altijd beter gedeft kunnen worden & er zal altijd wel iemand zijn die een betere strategie of inzicht heeft op bepaalde zaken. Er zijn sowieso fouten gemaakt van mijn kant uit diegene waar ik van bewust ben en diegene waar ik niet van bewust ben.

Ik heb mn best gedaan en zal dit blijven doen tot op het laaste dorp.. Ik schaam me er niet voor ik werd gewoonweg outclassed.

Om eerlijk te zijn weet ik dat ik minder ervaring en talent heb dan de meeste jongens onder ons en nog een hele hoop te leren heb.
Ik bekijk dit dan ook als een ervaring waar ik uit kan en zal leren naar de toekomst toe.

EWS heeft hun offensief netjes gespeeld, enorm goed getimed en georganiseerd. Iedereen is betrokken en je voelt meteen aan dat hun stam als 1 blok achter elkaar staat.

Corus en niemand anders van de stam kan verwijt worden dat ze niet geprobeerd hebben om te helpen en gedaan hebben wat ze konden gezien de omstandigheden. Op het einde van de dag zijn we allemaal maar mensen en laat het privé leven niet op zich wachten omdat je het te druk krijgt op TW.

Ik neem volledige verantwoordelijkheid voor hoe er gespeeld is vandaag en wil hierbij geen slecht daglicht werpen op medespelers, een team is zo sterk als zijn zwakste schakel en vandaag was ik die schakel.

Bij deze hoop ik dat we naar de toekomst toe meer appreciatie en respect voor elkaar tonen er zijn niet veel communities als dit meer en het zou zonde zijn dat we dit laten gaan.

Verder veel succes aan iedereen gewenst.

liam/luckiswithus.

Niemand zal ontkennen dat de massa uiterst lastig was om te deffen. We hebben gezien dat je er de moeite voor hebt gedaan en uiteraard konden er dingen beter, maar je bent iig zeker niet gaan runnen.

Bedankt voor het sportief verlies nemen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Hahahahahaha Shock
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
634
Mark niet voor het 1 of ander maar letterlijk al je recaps stonden thuis terwijl er veel dorpen werden gepakt. Daarbij ook al je def en is er wel gedeft maar de manier waarop laten we maar in het midden.

Met zulke opmerking toon je weer aan wat voor een zwakke speler je bent en jou obsessie tegenover mij.
Zal het daarom nog 1x uitleggen en hopelijk krijgen je hersencellen het dan wel verwerkt.

Doordat je privé problemen had en afstand moest nemen van TW, was jou toegang tot Coruscant geblokkeerd.
Deze beslissing was toen door Team genomen, want Stef - Rik en Rene hadden nog steeds de ww.

W74 ging je opnieuw opzoek en met al je gejank probeerde je mensen voor je te winnen. Resultaat van 2 dorpen winst zie jij daarom ook als een grote succes..
W78 ben je nu weer bezig met janken.
Als je serieus een Vent bent, dan hou je privé en TW gescheiden.
Notabene weet jij als een van de weinigen dat hetgeen wat ik bereik heb ik mijn leven, meeste alleen van kunnen dromen.

Verhaal van vandaag dan.
Als stam hadden wij al een grote massa gedefft tegen Shock en daarbij was er al veel def verloren gegaan.
De clears van Coruscant zijn nog in opbouw, doordat (dankzij de vv vanuit EWS) er veel off was gesneuveld tegen Punic.

Lucky kreeg ongeveer 4/5 clears per dorp en tegen zulke aanvallen, kan je niet met elk 2/3 def dorpen gaan deffen.
Al mijn def die geschoven kon worden, staat al bij mijn stamgenoot, dit is ook te zien aan odsv.

De massa van EWS was simpelweg mede door de eerdere massa van Shock een grote overmacht en iedereen heeft zijn best gedaan.
Daarmee is het ook voor vandaag klaar. Wat morgen gaat geven, zullen we dan wel zien
 
Reactiescore
260
Lucky kreeg ongeveer 4/5 clears per dorp en tegen zulke aanvallen, kan je niet met elk 2/3 def dorpen gaan deffen.
Al mijn def die geschoven kon worden, staat al bij mijn stamgenoot, dit is ook te zien aan odsv.

Dit is toch gewoon comedy gold? Alsjeblieft Mark Rutte maak een uitzondering voor de show van deze man, het volk snakt er na!
 
Bovenaan