Top/Flopstammen

Reactiescore
1.380
Als je een aantijging doet, zorg dan dat je bewijs hebt. Je aantijging slaat kant noch wal zonder bewijs.

Doe jij niet hetzelfde?
Volgens mij kan je alles vinden van @The BIacklist maar een stabber is het volgens mij niet.

Dat mensen vv draaien bij anderen is niet aan te tonen buiten dat ze vv logs laten zien en die waar zogenaamd vv op gedraaid wordt dat ook doet.
Als iemand graag wil overleven en vv bij anderen vraagt is hun eigen recht in mijn ogen. Dat andere spelers dit aannemen en ook gebruiken om anderen tegen te houden waar kan is ook hun goed recht. Of ik het fairgame vind? Nee dat niet, maar je kan het toch niet tegen houden en hard maken dus laten we hier gewoon niet zo een drama van maken.
 
Reactiescore
28
Geen fair game is inderdaad een benoeming, persoonlijk vind ik het te sneu voor woorden, zeker als met die vv dan ook nog eens dorpen leeg worden gezet voor een andere EWS'er.
 
Reactiescore
2.477
Geen fair game is inderdaad een benoeming, persoonlijk vind ik het te sneu voor woorden, zeker als met die vv dan ook nog eens dorpen leeg worden gezet voor een andere EWS'er.
Wat is er sneu aan als dat met goedkeuring van de accounteigenaar gebeurt? Niet beginnen doordraaien hè:biggrin:
 
Reactiescore
2.064
Wat is er sneu aan als dat met goedkeuring van de accounteigenaar gebeurt? Niet beginnen doordraaien hè:biggrin:


Gaat erom hoe je jezelf erin mengt. Als we deze situatie bijvoorbeeld met w76 alones gaan vergelijken, wij konden ook heel die stam internen en via daar flink gebied tegen kyuka/eMM en misschien zelfs wel in kyuka/eMM opschuiven. Dat hebben wij daar afgekeurd en gewoon zelf op die stam geknald. Jullie profiteren nu van die stam omdat ze een haat op Corus hebben, en jumpen zo over een andere stam heen. Knal gewoon zelf die stam weg en bemoei je er niet mee.
 
Reactiescore
2.444
Geen idee hoe het er bij de rest van de wereld aan toe gaat qua vv draaien. Maar in de snow RIM is EWS actief te vinden. Binnen de stammen FkS, Punic en Hercules is er allemaal vv gedraaid door EWS in de rim van snow.
 
Reactiescore
864
Heeft EWS ook niet VV gedraaid op Tycoon vs Venari?
 
Reactiescore
2.477
Gaat erom hoe je jezelf erin mengt. Als we deze situatie bijvoorbeeld met w76 alones gaan vergelijken, wij konden ook heel die stam internen en via daar flink gebied tegen kyuka/eMM en misschien zelfs wel in kyuka/eMM opschuiven. Dat hebben wij daar afgekeurd en gewoon zelf op die stam geknald. Jullie profiteren nu van die stam omdat ze een haat op Corus hebben, en jumpen zo over een andere stam heen. Knal gewoon zelf die stam weg en bemoei je er niet mee.
Misschien er ook even bijvermelden dat er een mbke is gerekruteerd uit Alones en volgens mij daarbovenop nog een acc is geinternd?
Over welke stam zijn we heen gejumped door het internen van sommige spelers van Asap? Precies:wink: De stam Asap waren ex-mb's van Corus, ze zijn ook gestabt door hem (iets van een NAP-schennis). Als ze dan naar ons komen omdat ze er klaarmee zijn, VV droppen en zeggen dat we best de dorpen mogen hebben, tsja.
Geen idee hoe het er bij de rest van de wereld aan toe gaat qua vv draaien. Maar in de snow RIM is EWS actief te vinden. Binnen de stammen FkS, Punic en Hercules is er allemaal vv gedraaid door EWS in de rim van snow.
Jullie mogen best klagen over ons VV beleid maar er is tot op het heden volgens mij geen enkele stam gekomen om er afspraken om te maken. We weten best dat dit een actie-reactie beleid met zich meebrengt zoals die keer met Illy (waar nota bene een mb van jullie kamp heeft gedeffed en een grotere impact heeft dan een klein rimvv'tje). Dat nemen we er dan wel bij hoor
 
Reactiescore
2.444
Jullie mogen best klagen over ons VV beleid maar er is tot op het heden volgens mij geen enkele stam gekomen om er afspraken om te maken. We weten best dat dit een actie-reactie beleid met zich meebrengt zoals die keer met Illy (waar nota bene een mb van jullie kamp heeft gedeffed en een grotere impact heeft dan een klein rimvv'tje). Dat nemen we er dan wel bij hoor

Tja heb je overal afspraken voor nodig om het spelletje op een normale manier te spelen? dat je geallieerde stammen als Punic en FkS in onze rim helpt kan ik nog enigszins inkomen. Maar het aanschrijven en helpen van random stammen als Hercules is enigszins vreemd. Maar goed uiteindelijk verloor snow waarschijnlijk minder troepen door het pakken van de vv en het deffen op snipes dan wanneer ze zelf gewoon geblockt hadden.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Zover ik weet werkt Pugna samen met spelers in ons cluster dus wellicht beter niet beginnen over rim vv’s als Pugna speler.
 
Reactiescore
2.064
Misschien er ook even bijvermelden dat er een mbke is gerekruteerd uit Alones en volgens mij daarbovenop nog een acc is geinternd?
Over welke stam zijn we heen gejumped door het internen van sommige spelers van Asap? Precies:wink: De stam Asap waren ex-mb's van Corus, ze zijn ook gestabt door hem (iets van een NAP-schennis). Als ze dan naar ons komen omdat ze er klaarmee zijn, VV droppen en zeggen dat we best de dorpen mogen hebben, tsja.

Jullie mogen best klagen over ons VV beleid maar er is tot op het heden volgens mij geen enkele stam gekomen om er afspraken om te maken. We weten best dat dit een actie-reactie beleid met zich meebrengt zoals die keer met Illy (waar nota bene een mb van jullie kamp heeft gedeffed en een grotere impact heeft dan een klein rimvv'tje). Dat nemen we er dan wel bij hoor

Laten we bij het begin beginnen, het account wat geinternd is lag volledig tegen Salt aan en niet tegen Tyrant. Het mb account wat gerkruteerd is lag bij Tyrant, is naar Salt toegejumped en zijn voormalige dorpen hebben we aan Tyrant gegeven.


Jullie benadelen niet alleen de stam Fear (fear is niet alleen corus) maar ook shock met deze actie van het internen. Claimen vol het gebied van fear en jumpen even over een aantal accs heen.

Het is gewoon totaal niet fair naar meerdere partijen, hoe jullie dit aanpakken.

Zelf speel ik niet in Shock noch EWS. Als neutrale kijker op deze situatie zou ik dit zeker niet gepikt hebben.
 
Reactiescore
2.064
Zover ik weet werkt Pugna samen met spelers in ons cluster dus wellicht beter niet beginnen over rim vv’s als Pugna speler.

Tell me more? Ik weet van niks :)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
864
Zover ik weet werkt Pugna samen met spelers in ons cluster dus wellicht beter niet beginnen over rim vv’s als Pugna speler.

Je bedoelt die stam waar jij random in bent gejumpt met +/- 10 barbarendorpen?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Verder als ik de rappjes en pm’s zie ik die ik doorgestuurd krijg snap ik ook wel dat de rim van Pugna zo gemotiveerd is lol
 
Reactiescore
2.477
Laten we bij het begin beginnen, het account wat geinternd is lag volledig tegen Salt aan en niet tegen Tyrant. Het mb account wat gerkruteerd is lag bij Tyrant, is naar Salt toegejumped en zijn voormalige dorpen hebben we aan Tyrant gegeven.


Jullie benadelen niet alleen de stam Fear (fear is niet alleen corus) maar ook shock met deze actie van het internen. Claimen vol het gebied van fear en jumpen even over een aantal accs heen.

Het is gewoon totaal niet fair naar meerdere partijen, hoe jullie dit aanpakken.

Zelf speel ik niet in Shock noch EWS. Als neutrale kijker op deze situatie zou ik dit zeker niet gepikt hebben.
Je begrijpt dat deze situatie over iets helemaal anders ging? Namelijk over Asap, niet HT of wat dan ook. Asap lag ook volledig tegen EWS aan dus is toch gewoon prima volgens je redenering?
 
Reactiescore
253
Laten we bij het begin beginnen, het account wat geinternd is lag volledig tegen Salt aan en niet tegen Tyrant. Het mb account wat gerkruteerd is lag bij Tyrant, is naar Salt toegejumped en zijn voormalige dorpen hebben we aan Tyrant gegeven.


Jullie benadelen niet alleen de stam Fear (fear is niet alleen corus) maar ook shock met deze actie van het internen. Claimen vol het gebied van fear en jumpen even over een aantal accs heen.

Het is gewoon totaal niet fair naar meerdere partijen, hoe jullie dit aanpakken.

Zelf speel ik niet in Shock noch EWS. Als neutrale kijker op deze situatie zou ik dit zeker niet gepikt hebben.

Het is inderdaad een belachelijke situatie, maar denk dat er zich velen laten meeslepen binnen EWS, al zullen ze dat natuurlijk niet durven toe te geven.
 
Reactiescore
2.477
Toch wel apart dat jij kort geleden op een andere wereld het draaien van vv in elkaars rim sterk afkeurde en nu doe je het zelf en kom je met uitspraken van: er zijn geen afspraken gemaakt?
Beetje apart vind je niet?
Bedankt om aan te tonen dat mijn mening is veranderd. Wel leuk dat je de tijd er in hebt gestoken posteke terug te zoeken, voel me vereerd?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Doe jij niet hetzelfde?
Volgens mij kan je alles vinden van @The BIacklist maar een stabber is het volgens mij niet.
Dat was dan ook een grapje. Als hij ongegronde aantijgingen maakt kan ik dat toch ook? Ik weet niet eens wie het is, maar vond z'n posts wel heel makkelijk.

Dat mensen vv draaien bij anderen is niet aan te tonen buiten dat ze vv logs laten zien en die waar zogenaamd vv op gedraaid wordt dat ook doet.
Ja, dus als wij geen VV draaien hebben wij geen toegang tot die logs? Voor mij geldt het principe 'wie stelt moet bewijzen', wat dus betekent dat @The BIacklist in dit geval de persoon is die de bewijslast moet aandragen.
 
Reactiescore
1.380
Persoonlijk en puur persoonlijke mening vind ik het sowieso triest dat mensen vv pakken bij niet stamgenoten of mb spelers.

Als die gene het niet aan kan heeft ie pech en verliest ie gewoon zijn dorpen (op een volgende wereld weer een kans) dan moet het niet zo zijn dat andere die spelers gaan helpen om er zelf beter van te worden. Ik snap dat het gedaan wordt maar is gewoon laag spel.

Iedereen moet gewoon eens ballen krijgen en gewoon zonder allemaal dealtjes en samenwerkingen en/of met vv draaien spelen en gewoon oorlog maken.
Hoeveel speler er hier wel niet hypocriet aan het typen zijn en andere stammen slecht proberen te maken om zieltjes te winnen is gewoon zwak.

Als je dan echt zo goed bent zou je vv draaien bij anderen en allemaal dealtjes helemaal niet nodig hebben. Speel gewoon iedereen weg. Pas dan verdien je ook echt een ww.
 
Bovenaan