Top/flopstammen

Reactiescore
2.477
Nou ziddy. Ik denk dat ik alles eigenlijk best goed onderbouw. Typ ik een serieus iets, gaan mensen er niet op reageren, omdat ik gewoon zwaar gelijk heb. Noem je dat slechte "p&p"? Idk, maar ik lieg niet. Zeg gewoon de waarheid, weet jij ookal. Heb jou het afgebrabbel nog geleerd mn meisje, op 73. Of ben je dat weer vergeten? Enige wat jullie tbh doen is dom praten, zonder enige waarheid. Mijn stammies komen zelf naar mij met wat ik typ hoor. Ik zie de ss's van jullie pms. Daar kan ik genoeg uit concluderen. ;) Nog meer vragen mn ziddy? Je mag t ook appen hoor ipv hier, geen probleem :D
Zal je even appen chrissie x
 
Reactiescore
25
Boeit mij geen ene ruk dat het account die ligging heeft. Als je wil edel ik tot ver in jullie rim en lig ik daar de hele wereld jullie te kutten.

Of je geeft de cf af. Jullie keuze.

Ik wil mijn best wel eens doen bij mijn stamgenoten of zij die 'CF' willen omruilen voor jouw CFs hieronder.

552|449
551|450
527|449
523|474

btw ik vraag mij wel af op welk account binnen Sangu (W10) jij gespeeld hebt? Aangezien ik deel uitmaakte van Sangu sinds de start tot het einde :)

Mike
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik wil mijn best wel eens doen bij mijn stamgenoten of zij die 'CF' willen omruilen voor jouw CFs hieronder.

552|449
551|450
527|449
523|474

btw ik vraag mij wel af op welk account binnen Sangu (W10) jij gespeeld hebt? Aangezien ik deel uitmaakte van Sangu sinds de start tot het einde :)

Mike
Smokingfarmer.

verder heb ik die cfs niet gelegd en lagen die er al voordat je het account de rug toekeerde. Deze cf waar ik t over heb, is gelegd nadat de recruits etc waren gebeurd.

Groetjes.
 
Reactiescore
25
Smokingfarmer.

verder heb ik die cfs niet gelegd en lagen die er al voordat je het account de rug toekeerde. Deze cf waar ik t over heb, is gelegd nadat de recruits etc waren gebeurd.

Groetjes.

De CF waar jij over spreekt is al sinds 02/01 in ons bezit (via M.D. Luffy). MrGrizzly heeft meerdere pogingen gedaan om dat dorp over te nemen, zonder resultaat. (TWStats) Zou nogal onnozel zijn om dit nu plots een CF te noemen en jou dit dorp zonder tegenstand te laten overnemen.

Als dit volgens jou wel een verschil maakt, kunnen we die 4 coords dus ook CFs noemen en kan ik uiteraard eens navragen bij mijn stamgenoten of zij bereid zijn om te wisselen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
De CF waar jij over spreekt is al sinds 02/01 in ons bezit (via M.D. Luffy). MrGrizzly heeft meerdere pogingen gedaan om dat dorp over te nemen, zonder resultaat. (TWStats) Zou nogal onnozel zijn om dit nu plots een CF te noemen en jou dit dorp zonder tegenstand te laten overnemen.

Als dit volgens jou wel een verschil maakt, kunnen we die 4 coords dus ook CFs noemen en kan ik uiteraard eens navragen bij mijn stamgenoten of zij bereid zijn om te wisselen.

Dat is natuurlijk klinklare onzin. Dat dorp is overgenomen op deze datum:

1612784616489.png


Er was geen enkele band met dit account vanuit ons account of vanuit Maai, wat dit dus een cf maakt. De dorpen die jij benoemt zijn geen cfs, aangezien ze niet in een cluster van een speler liggen. Zo kan je een dorp tegen mij gaan aannemen en zeggen dat het een cf is. Dat is natuurlijk niet de definitie van een clusterfuck.

Verder verwacht ik die cf dus terug. Doe er mee wat je wil, maar we kunnen beide de normen en waarden overboord gooien en elkaar vol gaan cfen. Ik heb genoeg edelruimte.
 
Reactiescore
25
Dat is natuurlijk klinklare onzin. Dat dorp is overgenomen op deze datum:

Bekijk bijlage 26750

Daarbij zijn de dorpen die jij benoemt, geen cfs aangezien het in geen enkele van jullie clusters ligt, niet achter de 1e linie whatsoever, en dat is bij dit dorp wel het geval.

Dat is jouw mening, zijn even hard CF's volgens jouw theorie.

Jouw 2 CF hieronder zijn overgenomen op 24/01 en daardoor ligt het dorp 548|453 achter jouw eerste linie en is het volgens jou nu een CF?

552|449
551|450

Dit zijn 2 barbs van 1k punten die door MrGrizzly overgenomen zijn achter de 1e linie van de vijand.

Sorry, maar waar vind ik de definitie van een CF eigenlijk terug?
Vandaag wordt er al snel met zo'n woordjes gegooid en is in mijn ogen heel vaak subjectief. Beter houden we ons bij het doel van dit spel en lekker gezellig. Lees hier meer gejank en gezeur dan wat anders :)

btw wil ook nog even terugkomen op je gedeelte 'account de rug toekeerde'. Wij hebben Selah (originele speler van MrGrizzly) aangeboden om mee over te stappen, maar zij heeft dit afgewezen omdat ze ging stoppen. De motivatie was ook bij haar verdwenen binnen Orde helaas ;-)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dat zijn helemaal geen cfs, ze liggen namelijk niet in een CLUSTER. Een clusterfuck ligt in een cluster. Als jij zo redeneert, kan ik rustig spelers in jouw cluster komen edelen want het "zijn toch geen cfs". Onzin natuurlijk.

1612785354150.png

Met alle respect, maar iedereen ziet dat het middelste rode puntje een cf is. Het ligt gewoon in het midden van dat groepje dorpen. Hoe kan je ontkennen dat dat een cf is? Wat maakt het uit dat die dorpen 3 weken in mijn bezit zijn? Dit dorp is 1 dag in jullie bezit, 1 dag. Dat maakt het dus een cf.

De dorpen die jij bedoelt, die 2 dorpen noordoost in dit screentje, zijn natuurlijk geen cfs. Zie jij daar een cluster rond misschien? Wat een idioot argument.

Ik bedoel, je bent een sangu "speler" en je hoort slimmer te zijn dan dit.
 
Reactiescore
25
Dat zijn helemaal geen cfs, ze liggen namelijk niet in een CLUSTER. Een clusterfuck ligt in een cluster. Als jij zo redeneert, kan ik rustig spelers in jouw cluster komen edelen want het "zijn toch geen cfs". Onzin natuurlijk.

Bekijk bijlage 26751

Met alle respect, maar iedereen ziet dat het middelste rode puntje een cf is. Het ligt gewoon in het midden van dat groepje dorpen. Hoe kan je ontkennen dat dat een cf is? Wat maakt het uit dat die dorpen 3 weken in mijn bezit zijn? Dit dorp is 1 dag in jullie bezit, 1 dag. Dat maakt het dus een cf.

De dorpen die jij bedoelt, die 2 dorpen noordoost in dit screentje, zijn natuurlijk geen cfs. Zie jij daar een cluster rond misschien? Wat een idioot argument.

Ik bedoel, je bent een sangu "speler" en je hoort slimmer te zijn dan dit.

Zoals gezegd, dat is een dorp die al sinds 02/01 in het bezit is van ons (M.D. Luffy hoort bij Gaatje en dat is overal geweten). MrGrizzly heeft meerdere pogingen gedaan om het dorp over te nemen, maar zonder succes. Dit nog voor dat jij op het account speelde.

Wat valt daar niet aan te begrijpen?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Boeit mij niet dat het account bij Gaatje hoort. Als dat zo werkt, recruit ik een Mb in 1 van jullie clusters en intern ik de dorpen. Zouden dat dan per definitie ook geen cfs zijn volgens jou?

Zo werkt het natuurlijk helemaal niet. Ik heb geen banden met luffy, het maakt niet uit dat jullie die wel hebben.

Zoals ik al paar keer eerder aangaf, die cf komt terug of ik flik hetzelfde. Kusjes.
 
Reactiescore
25
Boeit mij niet dat het account bij Gaatje hoort. Als dat zo werkt, recruit ik een Mb in 1 van jullie clusters en intern ik de dorpen. Zouden dat dan per definitie ook geen cfs zijn volgens jou?

Zo werkt het natuurlijk helemaal niet. Ik heb geen banden met luffy, het maakt niet uit dat jullie die wel hebben.

Je ziet toch ook van wie de dorpen rond die 'CF' zijn overgenomen. Dat heeft niets te maken met een MB recruiten in een ander zijn cluster.

Precies echte politiekers hier heb ik de indruk, over iets anders beginnen als ze zich er niet meer kunnen uitlullen :eek:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Uitlullen? Jij komt met idiote drogargumenten om aan te tonen dat het geen cf is, terwijl elke blinde ziet dat het wél een cf is. Nou kan jij gaan uitleggen dat je een band had met het account, dat maakt het niet minder een cf?

Mijn god. Ben je werkelijk niet slimmer dan dat?
 
Reactiescore
25
Uitlullen? Jij komt met idiote drogargumenten om aan te tonen dat het geen cf is, terwijl elke blinde ziet dat het wél een cf is. Nou kan jij gaan uitleggen dat je een band had met het account, dat maakt het niet minder een cf?

Mijn god. Ben je werkelijk niet slimmer dan dat?

Je mag het gerust beschaafd houden ook DragonShield. Ik heb hier nog niemand afgeschoten omwille van hun onkunde, terwijl het bij velen wel eens nodig is. Maar dat is de huidige mentaliteit natuurlijk en ik zie dat jij je daarin al goed geïntegreerd hebt.

Als je alles zwart/wit gaat bekijken is dat een dorp die inderdaad omringt is door enkele van jouw dorpen, maar dat maakt het daarom nog niet een CF. Lees de posts nog eens opnieuw en opnieuw en opnieuw, indien nodig.
 

Deleted User - 81360

Guest
Dat is jouw mening, zijn even hard CF's volgens jouw theorie.

Jouw 2 CF hieronder zijn overgenomen op 24/01 en daardoor ligt het dorp 548|453 achter jouw eerste linie en is het volgens jou nu een CF?

552|449
551|450

Dit zijn 2 barbs van 1k punten die door MrGrizzly overgenomen zijn achter de 1e linie van de vijand.

Sorry, maar waar vind ik de definitie van een CF eigenlijk terug?
Vandaag wordt er al snel met zo'n woordjes gegooid en is in mijn ogen heel vaak subjectief. Beter houden we ons bij het doel van dit spel en lekker gezellig. Lees hier meer gejank en gezeur dan wat anders :)

btw wil ook nog even terugkomen op je gedeelte 'account de rug toekeerde'. Wij hebben Selah (originele speler van MrGrizzly) aangeboden om mee over te stappen, maar zij heeft dit afgewezen omdat ze ging stoppen. De motivatie was ook bij haar verdwenen binnen Orde helaas ;-)
Was dit voor of na dat jullie hadden aangegeven te vertrekken?
 
Reactiescore
767
Hahah jij verdraait het wel flink he? Anonymous forever is hier de smerige speler, die tijdens een bg in een speler zijn afgesproken edel lijnen internt. Daarnaast vind ik dat ik niet aan het cf'en ben. Het is meer dat Anonymous forever cf. Die plaatjes hebben jullie hier al meerdere malen gedeeld. En alleen vanuit maai hoor ik dat ik cf.
Jammer genoeg ben je echt te dom om te lezen wat er duidelijk destijds is verteld
Zelf je eige leiding heeft de Lijnen waar jij het over hebt afgewezen sorry hier kan je ons wel de schuld van geven maar volgens mij is dit gwn slecht gecommuniceerd van je eige leiding .
Dit houdt dan nog niet tege dat je tijdens een Nap ze bent gaan aanvallen omdat je boos was?? dacht dat de kleuterklas al voorbij was?
en vervolgens weken w8 met dog aanvallen en dan over de lijne gaat edelen om zo toekomstige cfs te leggen beetje zwak beeld,
btw comfirmed mickey mouse al weer wat er mis gaat in jullie stam.
 
Reactiescore
4
Jammer genoeg ben je echt te dom om te lezen wat er duidelijk destijds is verteld
Zelf je eige leiding heeft de Lijnen waar jij het over hebt afgewezen sorry hier kan je ons wel de schuld van geven maar volgens mij is dit gwn slecht gecommuniceerd van je eige leiding .
Dit houdt dan nog niet tege dat je tijdens een Nap ze bent gaan aanvallen omdat je boos was?? dacht dat de kleuterklas al voorbij was?
en vervolgens weken w8 met dog aanvallen en dan over de lijne gaat edelen om zo toekomstige cfs te leggen beetje zwak beeld,
btw comfirmed mickey mouse al weer wat er mis gaat in jullie stam.

Ik had geen NAP?
 
Reactiescore
4
Jammer genoeg ben je echt te dom om te lezen wat er duidelijk destijds is verteld
Zelf je eige leiding heeft de Lijnen waar jij het over hebt afgewezen sorry hier kan je ons wel de schuld van geven maar volgens mij is dit gwn slecht gecommuniceerd van je eige leiding .
Dit houdt dan nog niet tege dat je tijdens een Nap ze bent gaan aanvallen omdat je boos was?? dacht dat de kleuterklas al voorbij was?
en vervolgens weken w8 met dog aanvallen en dan over de lijne gaat edelen om zo toekomstige cfs te leggen beetje zwak beeld,
btw comfirmed mickey mouse al weer wat er mis gaat in jullie stam.

Spijt me zeer, maar vanaf mijn kant zie ik de cf echt niet. :confused2:
 
Reactiescore
1.365
Spijt me zeer, maar vanaf mijn kant zie ik de cf echt niet. :confused2:
Henk, pm gewoon aub met af of weet ik veel wie en spreek lijnen af. Ipv hier, ty.
 
Reactiescore
533
Dat zijn helemaal geen cfs, ze liggen namelijk niet in een CLUSTER. Een clusterfuck ligt in een cluster. Als jij zo redeneert, kan ik rustig spelers in jouw cluster komen edelen want het "zijn toch geen cfs". Onzin natuurlijk.

Bekijk bijlage 26751

Met alle respect, maar iedereen ziet dat het middelste rode puntje een cf is. Het ligt gewoon in het midden van dat groepje dorpen. Hoe kan je ontkennen dat dat een cf is? Wat maakt het uit dat die dorpen 3 weken in mijn bezit zijn? Dit dorp is 1 dag in jullie bezit, 1 dag. Dat maakt het dus een cf.

De dorpen die jij bedoelt, die 2 dorpen noordoost in dit screentje, zijn natuurlijk geen cfs. Zie jij daar een cluster rond misschien? Wat een idioot argument.

Ik bedoel, je bent een sangu "speler" en je hoort slimmer te zijn dan dit.
SInds wanneer mag je geen spelers in andermans cluster edelen.
Barbs natuurlijk niet, maar al de rest moet je maar schoonmaken. Iedereen heeft hier toch een leger MB's.
 
Bovenaan