Top/flopstammen

Reactiescore
768
Met Grizzly zijn er gewoon nette gesprekken geweest bij mijn weten en dat acc heeft uiteindelijk zelf de keuze gemaakt om geen deel uit te maken van Gaatje.
Dus Maai is gewoon vies begonnen met Grizzly te recruiten en is met dit actie/reactie spel begonnen. Het is gewoon heel lullig wat jullie doen, dus moeten jullie niet verwonderd doen als Gaatje hetzelfde doet. Maar fijn dat jullie weer geen fucks geven en uiteindelijk nog durft zeggen 'Zelf wil ik nog graag wereldafspraken maken' :p :p :p
Het feit dat fitchme begint clustertefucken of 30 dorpen van een intern eist en als we jullie daarop aanspreken dan gelijk een block of een CAPS pratende valentijn die zegt dat ze de nap gaan verbreken soms moet je maar gwn voelen , en het het gwn simpel w8ten tot Maai Dog kapot bashed en dan maar mee profiteren omdat ze zelf niet willen bashen zegt wel genoeg en dat tijdens een nap :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Met Grizzly zijn er gewoon nette gesprekken geweest bij mijn weten en dat acc heeft uiteindelijk zelf de keuze gemaakt om geen deel uit te maken van Gaatje.
Dus Maai is gewoon vies begonnen met Grizzly te recruiten en is met dit actie/reactie spel begonnen. Het is gewoon heel lullig wat jullie doen, dus moeten jullie niet verwonderd doen als Gaatje hetzelfde doet. Maar fijn dat jullie weer geen fucks geven en uiteindelijk nog durft zeggen 'Zelf wil ik nog graag wereldafspraken maken' :p :p :p
Ruub, ik weet toch ook niet letterlijk wat er tussen jullie gezegd is toch. En het is gewoon actie/reactie. Ik werd gewoon geïrriteerd om t feit dat jullie zoveel mensen van orde hebben genakt en wat zij tegen mij zeiden.
En jij slaat een stap over man. Jullie begonnen mer order ;).
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.033
Het feit dat fitchme begint clustertefucken of 30 dorpen van een intern eist en als we jullie daarop aanspreken dan gelijk een block of een CAPS pratende valentijn die zegt dat ze de nap gaan verbreken soms moet je maar gwn voelen , en het het gwn simpel w8ten tot Maai Dog kapot bashed en dan maar mee profiteren omdat ze zelf niet willen bashen zegt wel genoeg en dat tijdens een nap :)
Aha, hebben we hier opnieuw een Chicago Blackhawks die niet inhoudelijk kan reageren en de situatie op iets totaal anders probeert te reflecteren? Verrassing wel zeg.
 
Reactiescore
768
Aha, hebben we hier opnieuw een Chicago Blackhawks die niet inhoudelijk kan reageren en de situatie op iets totaal anders probeert te reflecteren? Verrassing wel zeg.
Praat ik tege jou meneer aandacht te kort? volgens mij niet .
 
Reactiescore
533
Het feit dat fitchme begint clustertefucken of 30 dorpen van een intern eist en als we jullie daarop aanspreken dan gelijk een block of een CAPS pratende valentijn die zegt dat ze de nap gaan verbreken soms moet je maar gwn voelen , en het het gwn simpel w8ten tot Maai Dog kapot bashed en dan maar mee profiteren omdat ze zelf niet willen bashen zegt wel genoeg en dat tijdens een nap :)
Mss gewoon die NAP opzeggen langs beide kanten zonder afkoelingsperiode (!)
Wat meer plezier met wat vechten ipv dit vredevol kleutergedrag van beide stammen ;-)
 
Reactiescore
4
Het feit dat fitchme begint clustertefucken of 30 dorpen van een intern eist en als we jullie daarop aanspreken dan gelijk een block of een CAPS pratende valentijn die zegt dat ze de nap gaan verbreken soms moet je maar gwn voelen , en het het gwn simpel w8ten tot Maai Dog kapot bashed en dan maar mee profiteren omdat ze zelf niet willen bashen zegt wel genoeg en dat tijdens een nap :)

Hahah jij verdraait het wel flink he? Anonymous forever is hier de smerige speler, die tijdens een bg in een speler zijn afgesproken edel lijnen internt. Daarnaast vind ik dat ik niet aan het cf'en ben. Het is meer dat Anonymous forever cf. Die plaatjes hebben jullie hier al meerdere malen gedeeld. En alleen vanuit maai hoor ik dat ik cf.
 
Reactiescore
363
Hahah jij verdraait het wel flink he? Anonymous forever is hier de smerige speler, die tijdens een bg in een speler zijn afgesproken edel lijnen internt. Daarnaast vind ik dat ik niet aan het cf'en ben. Het is meer dat Anonymous forever cf. Die plaatjes hebben jullie hier al meerdere malen gedeeld. En alleen vanuit maai hoor ik dat ik cf.
Euhm volgensmij heb jij waanbeelden, tijdens een bg/nap val jij letterlijk een mb stam aan van ons en vervolgens wordt degene van wie de mbs zijn (AF) terecht boos op jullie. Er liepen meerdere treintjes die een NAP schonden gewoon, dus geen idee wat je hier aan het proberen bent maar het is totale onzin.
Cf of niet wat je deed was gewoon dom en onnodig.
 
Reactiescore
2.477
In welk universum zijn die dorpen CF's? Jezus, hoe kortzichtig. Zou die woorden niet eens in mijn mond dùrven nemen na het recruiteren van een account midden in het cluster van je NAP.
 
Reactiescore
4
Euhm volgensmij heb jij waanbeelden, tijdens een bg/nap val jij letterlijk een mb stam aan van ons en vervolgens wordt degene van wie de mbs zijn (AF) terecht boos op jullie. Er liepen meerdere treintjes die een NAP schonden gewoon, dus geen idee wat je hier aan het proberen bent maar het is totale onzin.
Cf of niet wat je deed was gewoon dom en onnodig.

Waarom heb ik waanbeelden?

Dat het een mb stam van jullie was wisten we niet (jullie vertelde dat jullie enkel een NAP met die stam hadden). We kwamen er dus ook laat achter dat jullie ons meerdere malen hadden aangevallen. Dat AF vervolgens 1 van de spelers intern binnen onze lijnen zonder enig overleg gaf ons het idee dat we iets moesten doen ja. Overleggen is geprobeerd maar zeer moeilijk met die persoon, die starte met "JE HEB HIER NIKS TE ZOEKEN" en stond niet open voor discussie (Ik had daar wel degelijk daar wat te zoeken, doordat het mijn front was.). En jij verwacht dat ik nog met die persoon kan communiceren?

Nog bedankt voor die kata's op boer trouwens.

Beetje sad eigenlijk dat jullie alles claimen en dat alles van jullie is (zelfs als het binnen afgesproken lijnen is met je bg). Vanuit DMNT en PAVO heb ik ook verhalen gehoord. Kap met het goed praten van jullie acties en bekijk het eens objectief.
 
Reactiescore
1.367
In welk universum zijn die dorpen CF's? Jezus, hoe kortzichtig. Zou die woorden niet eens in mijn mond dùrven nemen na het recruiteren van een account midden in het cluster van je NAP.
Zijn gewoon cfs mn meisje.
 
Reactiescore
1.367
?? Hoezo? Slaagt echt helemaal nergens op.
Waarom boeit t jou überhaupt, jij was toch n noodco? Ga dan ergens anders spelen als jij t nergens op vind slaan. Af etc kunnen niet eens normaal overleggen ivm het kinderachtige gepraat van jullie account.. Zegt genoeg mn chicky.
 
Reactiescore
2.477
Waarom boeit t jou überhaupt, jij was toch n noodco? Ga dan ergens anders spelen als jij t nergens op vind slaan. Af etc kunnen niet eens normaal overleggen ivm het kinderachtige gepraat van jullie account.. Zegt genoeg mn chicky.
Zijn geen CF's, dat is gewoon bullshit. Feit dat jullie het niet eens kunnen onderbouwen en dan meer over iets helemaal anders beginnen wanneer een reden wordt gevraagd zegt weer genoeg. De P&P van Maai slaagt gewoon helemaal nergens op, het enige wat er gebeurd is wat roepen, de aandacht verleggen en dan wat persoonlijk gebrabbel aanvoeren. Schrijnend
 
Reactiescore
1.367
Zijn geen CF's, dat is gewoon bullshit. Feit dat jullie het niet eens kunnen onderbouwen en dan meer over iets helemaal anders beginnen wanneer een reden wordt gevraagd zegt weer genoeg. De P&P van Maai slaagt gewoon helemaal nergens op, het enige wat er gebeurd is wat roepen, de aandacht verleggen en dan wat persoonlijk gebrabbel aanvoeren. Schrijnend
Nou ziddy. Ik denk dat ik alles eigenlijk best goed onderbouw. Typ ik een serieus iets, gaan mensen er niet op reageren, omdat ik gewoon zwaar gelijk heb. Noem je dat slechte "p&p"? Idk, maar ik lieg niet. Zeg gewoon de waarheid, weet jij ookal. Heb jou het afgebrabbel nog geleerd mn meisje, op 73. Of ben je dat weer vergeten? Enige wat jullie tbh doen is dom praten, zonder enige waarheid. Mijn stammies komen zelf naar mij met wat ik typ hoor. Ik zie de ss's van jullie pms. Daar kan ik genoeg uit concluderen. ;) Nog meer vragen mn ziddy? Je mag t ook appen hoor ipv hier, geen probleem :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik heb trouwens wel een cf van Gaatje in mijn cluster. Ik sprak UBM erover aan en die ging er belachelijk over doen.

Nu ben ik best een aardige frontspeler dus ik geef Gaatje een weekje de tijd om die cf af te geven.

kusjes.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.033
Gaatje heeft trouwens wel een cf van Maai in hun cluster. Oh ik zie hier net dat het gaat om een volledig account van 1 miljoen punten????
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Boeit mij geen ene ruk dat het account die ligging heeft. Als je wil edel ik tot ver in jullie rim en lig ik daar de hele wereld jullie te kutten.

Of je geeft de cf af. Jullie keuze.
 
Reactiescore
1.367
Gaatje heeft trouwens wel een cf van Maai in hun cluster. Oh ik zie hier net dat het gaat om een volledig account van 1 miljoen punten????
Kun jij überhaupt wel posten? Want ik heb al een paar keer serieus geantwoord op jouw vragen, maar jij bent dan gewoon stil en loopt nu gewoon dom te lullen..? Disfunctioneel...
En Thomas, ik ken ziddy wel langer dan dat jij t doet knul. Is zelfs mn co geweest op w73 :)
 
Bovenaan