Top/flopstammen

Deleted User - 81360

Guest
Je leest dus niet wat ik post, wat ik dus precies zeg. Maar fijn dat je zo lekker simpel reageert, laat precies zien wie je bent.

Toen die drie accounts voor Gaatje kozen met een seperate nap van oud gaatje kon Grizzly naast solliciteren toch ook kiezen voor een vuist maken met Sense, GTR, Twinz, Wouzlan, Gregoery en Verdarero, op bijvoorbeeld een oud stamlid of hun rim?

Na hun stam breekt gaan ze op afk, op internen van 1 van hun weinige bontgenoten jnde buurt na, en komen nu nog eens zeggen hoe oneerlijk ze liggen als hun rim is weggespeeld..
Sorry hoe ga je een vuist maken met accounts die in het oosten liggen. Gregory is niet overgebleven, die is geinternd door Mickey Mouse
 
Reactiescore
363
Je leest dus niet wat ik post, wat ik dus precies zeg. Maar fijn dat je zo lekker simpel reageert, laat precies zien wie je bent.

Toen die drie accounts voor Gaatje kozen met een seperate nap van oud gaatje kon Grizzly naast solliciteren toch ook kiezen voor een vuist maken met Sense, GTR, Twinz, Wouzlan, Gregoery en Verdarero, op bijvoorbeeld een oud stamlid of hun rim?

Na hun stam breekt gaan ze op afk, op internen van 1 van hun weinige bontgenoten jnde buurt na, en komen nu nog eens zeggen hoe oneerlijk ze liggen als hun rim is weggespeeld..
Ik vond je op t begin nog best een redelijke gast hoor.

maar even serieus hoeveel onzin/onwaarheden in jouw stukje staan is echt ongekend.
Ook betreft ons recruit beleid? Begon je ergens vandaag ook over. Echt klinklare onzin want jij bent geweigerd juist door het ledenaantal en omdat onze stam tegen een R2w was, omdat eerst ook het plan was Valentijn solo komt over. (Ik zal je reputatie bewaren door niet de screens te posten)

maar kap even met onnodig modder gooien, p en p prima moet je vooral doen. Ongegrond modder gooien is zwak.
En serieus grizzly had helemaal niets meer gekund dit weet je zelf ook.

wissel anders even van account.
 
Reactiescore
999
Naar mijn mening is het niet UBM zijn "fout" dat MrGrizzly achterblijft maar eerder die van de 3 Orde leden die bij Gaatje solliciteerden. Zij hadden evengoed MrGrizzly kunnen betrekken toen ze Gaatje benaderden. Het feit dat ze dat niet gedaan hebben zal ook wel weer zijn redenen hebben natuurlijk.
 
Reactiescore
363
Lief blijven Joey!!!!
Is gewoon onzin, door jullie acties zijn ze zo neergelegd. Ook Valentijn speelt hier gewoon een rol in die hij hier op het af ontkent en op 78.

hij maakt de keuze het te doen dus dan moet je de gevolgen toch accepteren? Dat het gewoon een hele vieze is.

het kaartje wat @lord-toms liet zien zegt al wel genoeg lijkt me? En dan als weerwoord ‘je vuist ballen en doorpakken’ echt triest.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik vond je op t begin nog best een redelijke gast hoor.

maar even serieus hoeveel onzin/onwaarheden in jouw stukje staan is echt ongekend.
Ook betreft ons recruit beleid? Begon je ergens vandaag ook over. Echt klinklare onzin want jij bent geweigerd juist door het ledenaantal en omdat onze stam tegen een R2w was, omdat eerst ook het plan was Valentijn solo komt over. (Ik zal je reputatie bewaren door niet de screens te posten)

maar kap even met onnodig modder gooien, p en p prima moet je vooral doen. Ongegrond modder gooien is zwak.
En serieus grizzly had helemaal niets meer gekund dit weet je zelf ook.

wissel anders even van account.
Je leest dingen niet, daardoor kom je met onnodig modder gooien aan en idd dingen die niet kloppen.

ik reageer alleen maar op verwijten die ons worden gemaakt, ik gooi helemaal niks.

''maar even serieus hoeveel onzin/onwaarheden in jouw stukje staan is echt ongekend.''
En hier komen we weer op jou ''wat je zegt is niet waar'' maar je post lekker niks om te weerleggen kwestie, alles wat ik post klopt gewoon, alleen jij leest steekwoorden en geen kern tekst. Net als ''Ook betreft ons recruit beleid? Begon je ergens vandaag ook over. Echt klinklare onzin want jij bent geweigerd juist door het ledenaantal en omdat onze stam tegen een R2w was, omdat eerst ook het plan was Valentijn solo komt over. (Ik zal je reputatie bewaren door niet de screens te posten)'', Ik heb namelijk gepost dat wij integenstelling tot maai en house geen 12 accounts hebben, wat ik zeg omdat wij R2W werd verweten. Ik verwijt Maai dus helemaal niks, ook geen r2w. Ik zeg alleen dat wij atm nog minder accounts hebben/hadden dan Maai...

''En serieus grizzly had helemaal niets meer gekund dit weet je zelf ook.''
En dit is gewoon dubbel, Grizzly had prima iets kunnen doen als hij die motivatie kon vinden, als ze Blauw en Sense hadden betrokken konden ze keihard Loco of Mickey gaan neerhalen aangezien ze geen OS uit Gaatje konden krijgen door 3 dagen regel en een NAP hadden met oud Gaatje. T is gewoon niet terecht om nu te gaan laten zien hoe ze 360 graden omringt liggen terwijl hun rim gewoon open lag voorheen, en als je destijds op de kaart keek was t 1 grote gaten kaas door ex Orde, die 3 leden sloten namelijk totaal niet aan op Gaatje.
 
Reactiescore
363
En dit is gewoon dubbel, Grizzly had prima iets kunnen doen als hij die motivatie kon vinden, als ze Blauw en Sense hadden betrokken konden ze keihard Loco of Mickey gaan neerhalen aangezien ze geen OS uit Gaatje konden krijgen door 3 dagen regel en een NAP hadden met oud Gaatje. T is gewoon niet terecht om nu te gaan laten zien hoe ze 360 graden omringt liggen terwijl hun rim gewoon open lag voorheen, en als je destijds op de kaart keek was t 1 grote gaten kaas door ex Orde, die 3 leden sloten namelijk totaal niet aan op Gaatje.
De rest zal ik zo op reageren dit viel me gewoon even op.
Op het moment dat grizzly zegt ik klap vol op hun kan hij zelf ook niet genieten van een NAP. Dan schiet je jezelf dus eigenlijk met een raketwerper in je eigen been.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
De rest zal ik zo op reageren dit viel me gewoon even op.
Op het moment dat grizzly zegt ik klap vol op hun kan hij zelf ook niet genieten van een NAP. Dan schiet je jezelf dus eigenlijk met een raketwerper in je eigen been.


Wel van de nap met oud gaatje, die daar los van stond en er al was met een opzeg termijn natuurlijk. Dat zeg ik net ook al 4x. Oftewel huncomplete oost flank was al een NAP., Blauw grenst geheel aan To o Be en Verdarero ligt compleet haaks op Loco bijvoorbeeld. Je kan denken in negatieve en dus ook in positieve.
 
Reactiescore
5.701
Ja ik verwijt het de 3 oud stamgenoten ook meer dan jou hoor Val. Gesprekken zijn achter de rug om van Grizzly gebeurd heb ik begrepen. Een hand uitsteken vanuit Gaatje was logisch geweest, maar een solli uit grizzly ook, ondanks de eerdere afwijzing naar een bevriend acc.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ja ik verwijt het de 3 oud stamgenoten ook meer dan jou hoor Val. Gesprekken zijn achter de rug om van Grizzly gebeurd heb ik begrepen. Een hand uitsteken vanuit Gaatje was logisch geweest, maar een solli uit grizzly ook, ondanks de eerdere afwijzing naar een bevriend acc.

Wat er intern wel en niet gecommuniceerd is weet ik natuurlijk niet. Die drie accounts waren die andere vier hun niveau en manier van handelen zat en zijn hun heil ergens anders gaan zoeken. Waar ik nog voorgesteld heb gewoon Orde VS gaatje te spelen (met natuurlijk volle inzet van die 3 voor Orde) en als LordWouzlan, Gregeory en Grizzly bijvoorbeeld zouden vallen we alsnog een rekruut gaan bespreken wouden ze dit juist niet omdat ze dat nog veel vuiler vonden en de sfeer ECHT beu waren.

Naar wat ik weet hebben ze intern veel geprobeerd om de kwaliteit en gelijke vlakken te vinden tussen die leden maar kwam dat er keer op keer niet uit. Tja dan ga je vanzelf zoeken naar een andere stam.
 

Deleted User - 81360

Guest
''En serieus grizzly had helemaal niets meer gekund dit weet je zelf ook.''
En dit is gewoon dubbel, Grizzly had prima iets kunnen doen als hij die motivatie kon vinden, als ze Blauw en Sense hadden betrokken konden ze keihard Loco of Mickey gaan neerhalen aangezien ze geen OS uit Gaatje konden krijgen door 3 dagen regel en een NAP hadden met oud Gaatje. T is gewoon niet terecht om nu te gaan laten zien hoe ze 360 graden omringt liggen terwijl hun rim gewoon open lag voorheen, en als je destijds op de kaart keek was t 1 grote gaten kaas door ex Orde, die 3 leden sloten namelijk totaal niet aan op Gaatje.

Volgens mij had MrGrizzly net een massa er op zitten tegen 4rus, welke clears gaan dan naar LLM en Mickey Mouse toe? Slim om over te stappen als Orde net op twee fronten heeft aangevallen.
 

Deleted User - 81360

Guest
Wat er intern wel en niet gecommuniceerd is weet ik natuurlijk niet. Die drie accounts waren die andere vier hun niveau en manier van handelen zat en zijn hun heil ergens anders gaan zoeken. Waar ik nog voorgesteld heb gewoon Orde VS gaatje te spelen (met natuurlijk volle inzet van die 3 voor Orde) en als LordWouzlan, Gregeory en Grizzly bijvoorbeeld zouden vallen we alsnog een rekruut gaan bespreken wouden ze dit juist niet omdat ze dat nog veel vuiler vonden en de sfeer ECHT beu waren.

Naar wat ik weet hebben ze intern veel geprobeerd om de kwaliteit en gelijke vlakken te vinden tussen die leden maar kwam dat er keer op keer niet uit. Tja dan ga je vanzelf zoeken naar een andere stam.
Intern is er niks besproken, behalve. Wij gaan weg, met wat extra tekst van LLM. Daarna postte ook Mickey Mouse en 2Be zo'n soort post op het forum.
 
Reactiescore
903
Volgens mij had MrGrizzly net een massa er op zitten tegen 4rus, welke clears gaan dan naar LLM en Mickey Mouse toe? Slim om over te stappen als Orde net op twee fronten heeft aangevallen.

Zo wat spammen jullie allemaal veel zeg haha. Heb net een gedeelte terug gelezen, maar de overige leden van Orde hebben toch ook massa's gegooid dus wat is daar het verschil in?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Volgens mij had MrGrizzly net een massa er op zitten tegen 4rus, welke clears gaan dan naar LLM en Mickey Mouse toe? Slim om over te stappen als Orde net op twee fronten heeft aangevallen.
Dan neemt hij een week NAP en gaat hij er dan op? Ook die drie zitten zonder recap off dan natuurlijk.
Intern is er niks besproken, behalve. Wij gaan weg, met wat extra tekst van LLM. Daarna postte ook Mickey Mouse en 2Be zo'n soort post op het forum.
Ook niks qua ongenoegen? Kan me moeilijk voorstellen dat er 0 spanningen waren.
 

Deleted User - 81360

Guest
Dan neemt hij een week NAP en gaat hij er dan op? Ook die drie zitten zonder recap off dan natuurlijk.

Ook niks qua ongenoegen? Kan me moeilijk voorstellen dat er 0 spanningen waren.
Tuurlijk was dat wel besproken dat er ongenoegen was. Er was zelfs een meeting twee avonden daarvoor. Deze werd afgesloten met iets in de trant van we gaan er tegen aan. De meeting was bedoelt om dingen uit te spreken. Van wat ik heb begrepen zijn daar dingen niet goed gevallen bij sommige en is er toen extra irritatie naar voren gekomen. Meer interne dingen zal ik je besparen ;)
 

Deleted User - 81360

Guest
Zo wat spammen jullie allemaal veel zeg haha. Heb net een gedeelte terug gelezen, maar de overige leden van Orde hebben toch ook massa's gegooid dus wat is daar het verschil in?
Dat dit het punt weg haalt van, ze UBM over geen OS krijgen. Dit is volgens mij sws al een rare redenatie, want je kan wel OS krijgen, niet geven bij toetreden van een stam naar mijn weten.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Tuurlijk was dat wel besproken dat er ongenoegen was. Er was zelfs een meeting twee avonden daarvoor. Deze werd afgesloten met iets in de trant van we gaan er tegen aan. De meeting was bedoelt om dingen uit te spreken. Van wat ik heb begrepen zijn daar dingen niet goed gevallen bij sommige en is er toen extra irritatie naar voren gekomen. Meer interne dingen zal ik je besparen ;)
Nouja goed, Dan trek je aan het kortste eind als zei dan besluiten weg te gaan. Je kiest in een stadium voor een stam en dat blijkt later niet te werken. Dan moet het natuurlijk niet verboden zijn om een andere te zoeken, ook al doet dat pijn.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dat dit het punt weg haalt van, ze UBM over geen OS krijgen. Dit is volgens mij sws al een rare redenatie, want je kan wel OS krijgen, niet geven bij toetreden van een stam naar mijn weten.
Ja dat heb ik wat verkeerd verwoord, ik bedoelde dat die 3 elkaar niet hadden kunnen deffen uiteraard.
 
Reactiescore
903
Bovenaan