Top/Flopstammen

Reactiescore
2.064

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Hadden jullie toch maar die edelspam afspraken met ons gemaakt, onee wacht dat was niet eerlijk! Wij hadden 1 edelspam massa meer gedaan!!!
Om eerlijk te zijn, moest die afspraak van jullie kant komen. Jullie zijn er tenslotte mee begonnen met deze belachelijke edelspam massa.

Dan mag je imo ook niet klagen over het niveau langs beide kanten, je hebt het er als stam en leider volledig zelf naar gemaakt. Jammer, maar het is nou eenmaal zo.
 
Reactiescore
319
Om eerlijk te zijn, moest die afspraak van jullie kant komen. Jullie zijn er tenslotte mee begonnen met deze belachelijke edelspam massa.

Dan mag je imo ook niet klagen over het niveau langs beide kanten, je hebt het er als stam en leider volledig zelf naar gemaakt. Jammer, maar het is nou eenmaal zo.
Niet de boel verdraaien. We hebben meerdere malen gevraagd aan jullie om de afspraken door te zetten omdat jullie ze graag wilden. Niet meer dan 8 edels uit 1 dorp. Tyrant leiding heeft dat afgeketst. Prima, nu komen jullie zelf met zo'n massa en 0 dorpen winst. Dan moet je niet gaan huilen dat niks lukt.
 
Reactiescore
2.039
Niet de boel verdraaien. We hebben meerdere malen gevraagd aan jullie om de afspraken door te zetten omdat jullie ze graag wilden. Niet meer dan 8 edels uit 1 dorp. Tyrant leiding heeft dat afgeketst. Prima, nu komen jullie zelf met zo'n massa en 0 dorpen winst. Dan moet je niet gaan huilen dat niks lukt.
Er is door ons letterlijk niets gezegd over edelspam totdat Rene er weer over begon....
 
Reactiescore
2.878
Eikel die Rene, niet zo serieus nemen.
 
Reactiescore
319

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Niet de boel verdraaien. We hebben meerdere malen gevraagd aan jullie om de afspraken door te zetten omdat jullie ze graag wilden. Niet meer dan 8 edels uit 1 dorp. Tyrant leiding heeft dat afgeketst. Prima, nu komen jullie zelf met zo'n massa en 0 dorpen winst. Dan moet je niet gaan huilen dat niks lukt.

Ik zeg niet dat die afspraken iets slecht zou zijn geweest, maar dat die van jullie kant af zou moeten gekomen hebben vooraleer je erover gaat huilen hier.
We kennen toch allemaal het niveau van posten van onze @DragonShield3 onder hand wel. Hard roepen dat de rest newgens/noobs of whatever zijn, maar zelf acc voor acc als vv'er laten verwoesten op deze wereld :redface:

Echt? Volgens mij laatste massa op stolz geen enkel dorpje gepakt? Volgens mij toen op THC 6 dorpen verloren met 200+ edels op minder dan 2 uur en geen/nauwelijk stamstacks.

Op lesson in pp 1 dorp tegen een overmacht van 200 dorpen met een account met 27 dorpen?

Je mag stoer doen hoor, maar alsjeblieft. Bewijs zelf eens dat je het beter kan voor je je grote smoel bovenhaalt. Je bent gewoon een noobje en je komt niet aan mijn schenen. Dat weet elke speler binnen Salt en Tyrant. Gewoon je bek houden dus, schat.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik zeg niet dat die afspraken iets slecht zou zijn geweest, maar dat die van jullie kant af zou moeten gekomen hebben vooraleer je erover gaat huilen hier.


Echt? Volgens mij laatste massa op stolz geen enkel dorpje gepakt? Volgens mij toen op THC 6 dorpen verloren met 200+ edels op minder dan 2 uur en geen/nauwelijk stamstacks.

Op lesson in pp 1 dorp tegen een overmacht van 200 dorpen met een account met 27 dorpen?

Je mag stoer doen hoor, maar alsjeblieft. Bewijs zelf eens dat je het beter kan voor je je grote smoel bovenhaalt. Je bent gewoon een noobje en je komt niet aan mijn schenen. Dat weet elke speler binnen Salt en Tyrant. Gewoon je bek houden dus, schat.

Hij zat op Valar Morghulis, dat account heeft niet anders dan onder vv gestaan.
 
Reactiescore
1.016
Accounts op de eerste wave duur deffen en voor een tweede wave in puin achterlaten is niet goed deffen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Accounts op de eerste wave duur deffen en voor een tweede wave in puin achterlaten is niet goed deffen.

Jij mag van mij aantonen waar ik duur heb gedeft op THC. Lesson heb je gelijk, maar wat moest ik dan? 27 dorpen waarvan 14 defjes en 80+ splitedels. Het was nou niet alsof t groene edels waren en ik een andere keuze had.

Je mag me dingen verwijten defensief, maar als je lesson een faal vindt.. dan heb je nog nooit onder aanval gestaan.
 
Reactiescore
319
Ik zeg niet dat die afspraken iets slecht zou zijn geweest, maar dat die van jullie kant af zou moeten gekomen hebben vooraleer je erover gaat huilen hier.
Nogmaals, Tyrant leiding begon over deze afspraken. Die wilden graag geen massale edelspam wereld. Wij wilden daarin mee. Maar plots werden ze op hold gezet door jullie. Wekenlang gewacht op uitspraak en vervolgens komen jullie zelf met een edelspam massa. Nu vraag ik mij af of jullie er nog voor open staan of dat we gewoon zeggen, laat maar varen.
 
Reactiescore
455
Conor McGregor W72 was ook een succes right?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Conor McGregor W72 was ook een succes right?

Ik heb conor niet eens gedeft pik. Ik heb het account bekeken of het klaar was voor een massa te houden. Ik zei tegen Ritesh dat als er niemand is wanneer de edels komen, je zeker 20 dorpen verliest. Dat kan ik zo opzoeken voor je als je dat wil zien? Ik heb conor niet gedeft.

Vraag maar na aan Ezra.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Nogmaals, Tyrant leiding begon over deze afspraken. Die wilden graag geen massale edelspam wereld. Wij wilden daarin mee. Maar plots werden ze op hold gezet door jullie. Wekenlang gewacht op uitspraak en vervolgens komen jullie zelf met een edelspam massa. Nu vraag ik mij af of jullie er nog voor open staan of dat we gewoon zeggen, laat maar varen.

Ik ben geen leider maar ik zou sowieso het edelspam effect proberen weg te nemen. Het blijft wel een keuze tussen beide stammen.
 
Reactiescore
455
Oke is goed. Het feit dat je ons in de nacht pm stuurde met stop maar want de beste deffer zit momenteel op het acc is voor de rest niet belangrijk inderdaad. Het spijt mij kleine meneer met een grote mond.
 
Bovenaan