Top/Flopstammen

Deleted User - 1942737

Guest
Voor de verdedigende partij wel een aanzienlijk groter nadeel normaal.

Voor de rest weer een prima massa uit Salt, tipte in mijn opinie niet aan de vorige, al was dat waarschijnlijk ook niet het plan. Ik denk dat het bij ons al iets beter ging dan vorige keer. Al met al weer een vermakelijke dag gehad, helaas, want ik zou eigelijk gaan leren in de ochtend?

Ik denk inderdaad niet dat een massa 5 dagen na de vorige kan tippen aan de eerste massa na winterstop. Dat lijkt me nogal evident!
Over dat het een vermakelijke dag was heb je zeker wel gelijk! Voor de intense massa dagen spelen we het spel he!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Amai in een call zitten met de beste starter op tw.nl. Wat een privilege
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ben totaal niet zoutig maar het is niet boeiend? Wat heeft die call te maken met de massa? Als jullie elkaar zitten af te likken irl boeit het mij toch ook niet?

Kap ff met dat kinderachtige gedrag zeg.
 

Deleted User - 1942737

Guest
oei oei iemand is met het verkeerde been het af op gestapt.. Man toch zo prikkelbaar na massa :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Maar zonder gekheid. Waarom doet InnoGames die updates niet gewoon om 04:00u ofzo? Kan me voorstellen dat het op zulke moment véél minder spelers (en het spel) beïnvloed.
Omdat er mensen van Innogames aanwezig moeten zijn voor het geval dat het misgaat. Dat vindt plaats vanuit het hoofdkantoor in Hamburg. Dus dat het speltechnisch gezien beter is om het in de nacht te doen ga ik akkoord mee. Maar ik begrijp wel dat ze dat niet doen, ook omdat de updates geregeld voorkomen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Lijkt wel alsof jullie met dat verkeerde been op AF gestapt zijn. Kunnen blijkbaar geen directe opmerking koppen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik geloof dat Martijn veranderd is en nu een ethisch juist persoon is geworden!!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Verdienen we immers allemaal geen tiende kans
 
Bovenaan